confession kunuhay

83 1 0
                                    

i wrote it last March 21, 2017 but don't worry, i've had proofread summm

dedicate daw kay eyitspearl (marjorie fucking pearl) HAHAHAHAH



Man of my Dream

"You gave colors to my life." - Mao na'y common na kaayo sa atong pandungog. Asta raba jung pagka-cornyha.

Pero wa' ko nag-expect nga one day, ako, makasulti sab diay ug ingon ana ka-corny. Ganahan nako i-confess dili lang pud ang entire story of my life but kato ra'ng mga part nga gusto nako i-share pinaagi ani nga confession. It's my first time.

Usa diay ko ka-architect sa usa ka kompanya nga siya ang nagpadagan. He is good-looking. 'Tong makit-an nako siya, nagbag-o na dayon ang tanan. As in tanan tanan. Itago nalang nato siya sa ngalan nga Griffin, it's his first name. He has this intimidating aura pero at first, gina-take for granted lang 'to nako. Dili man jud ko hadlokanon sa mga tawo maskin pag unsa sila kaisog or kadato. Pero kabalo pud ko mu-respeto ug mu lugar sakong self labaw na sa mga taas ug ranko nga tawo. Strikto type siya, which I don't really like nga attitude sa usa ka person. Pero ambot lang nga imbis dili ko maganahan niya, mas mulabaw pa man noon akong pagdayeg sa iyaha.

Sukad atong highschool ko, I've never been in a relationship. But I have suitors, wa' lang jud ko'y ginasugot kay matod pa nila, future first before love life. Tinood, we still need to think of our future first usa nang biga-biga kay wala ta'y mapala ana. This is my mindset. Mao nang pareha nako, not to be bragging ha, kay wala ma'y distraction sa akong studies, easy ra kaayo sa akoa ang pag-skwela amidst the tambak schoolworks. So back to our main subject, mas mulabaw akong pagdayeg niya. He's the hot for me, real talk.

Gwapo kay siya, as in. Mura siya'g kato bitaw'ng pareha sa mga prominent model nga makit-an sa mga magazines? He's capable in managing a company, too. A turn-on for me. He's talented, appealing, and gorgeous. If you wouldn't just mind his personality. Wa' ko ga-expect nga mu-admire ko sa usa ka tawo nga chaka ug batasan. Maski katong highschool pa ko, I have crushes, alright. Pero gina balewala lang to nako kay 'lam mo na, they are too far-fetched, type nga lisod maimoha and taman nalang kas lantaw. Pero karon, lahi nga pagka-admire akong na-feel. Siguro kay katong highschool ko puppy love lang to tas kani kay pang-mature na, charot. Pero nganong lisod pa man gihapon siya abton maskin abot kamay nalang kaayo siya? Hays.

Naa'y time nga galagot ko kay everytime nga mu-greet ko together with my fellow worker, sa ilaha ra siya mu-smile. Annoying, right? Snob jud kay' siya nako. Ginabalewala nalang nako kay kinsa man gud pud ko para iyang pansinon, hmm. Trabahante ra ko niya, siya kay CEO. A frigging CEO of one hell of a successful company. There's a big difference in there. Until ning abot ang such time, wa' nako kahibaw nga naga sige na diay ko ug pangistalk niya. Single siya, ako pud. But that doesn't mean nga pwede nami. Ka assuming ba sad nako oy.

"Eury, ana si Sir kinahanglan daw ni nimo humanon. Tomorrow will be the deadline." Ingon sa usa sa akong ka trabaho nga si Helen.

That day was my very first time nga exhausted kaayo ko. Seriously? Ugma? Akoang gi over time-man pero nag alas onse nalang wala pa gihapon ko katunga sa mga documents nga angay trabahuon. Karon pa pud ko ka-realize nga asta diay'ng pagka-creepyha sa office kung ikaw nalang usa sa sulod. I nearly called the saints kay asta jung pagka mingawa. Tingog sa air conditioner ug monitor nalang jud ang madunggan. I composed myself, kung ganahan ko nga mahuman ni, dapat dili ko magpaapekto sa kahadlok. Fear is a choice baya, ana sila.

Usa na ka oras ang ninglabay, my eyes were still fixed on the computer screen. Thank God, nakatunga nako. Ikatulo na ni nako miinom ug kape aron lang jud sukolan ang katulgon. Kaganiha pa pud gatingog akong tiyan, wa' pako'y paniudto ug panihapon. Although mikaon ko ug sandwiches couple of moments ago, those were not enough to suffice my empty stomach. Labaw na nako nga pala kaon kaayo, hmm.

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Mar 28, 2020 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

skskskssTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon