Multe chestii salasluiesc sub pat ...

643 32 2
                                    

Shin : Deci am ...

Kuro : Fara deci !

Shin : Lasa-mi deci-ul in pace !

Kuro : Nu , il violez ! E al meu !

Shin : Nu ai cu ce ...

Kuro : Am pisici negre , pisici albe ; il am pe Whiskey ! (e o pisica , stiu eu la ce tampenii te gândesti )

Shin : Acum ma lasi sa continui ?!

Kuro : Nu !

Shin : Du-te dracu'!

Kuro : Sa ma duc !

Shin : Deci mii foame ...

Kuro : Hai la ciordit de bomboane .

*Deci hai sa va explic si voua :

Eu (Kuro) locuiesc cu creepypaste ... fiindca criza , fiindca politicieni si fiindca pisici si cartofi-sa nu uitam de cartofi. Shin e un dobitoc cu B mare-B ca asa vreau eu ! *

Si acum la ciordit in camera lui L.J.

Kuro : Ba , le gasisi ?

Shin : Asteapta ca caut !

Kuro : Astept .

Shin : .........(liniste).....

Kuro : Ce faci ma ?!

Shin : Citesc !

Kuro : Ce dracu citesti sub patul lu asta ?!

Shin : Asta are reviste porno ! Stai putin sa mai citesc !

Kuro : Tu ai vrut-o ! Dry Cooker in actiune !

Si ii trantesc lui Shin un Dry in cap!

Shin : Ma-ta !

Kuro : A mea sa fie oare ?

Shin iese incet de sub patul lui lui L.J. cu tot cu bomboanele lui .

Shin : Hai pana nu se intoarce ala !

Si fugim ca disperatii pana in camera lui Shin . Desigur , cum sa nu , am mancat ca spartii si am terminat tot in mai putin de 2 minute . Ma holbez putin la dobitocul ala . Ceva e ciudat cu tricoul lui ...

Kuro : Tu ce ai sub tricou ?

Shin : Eu ? Nimic ...

Kuro : Ce furasi ?!

Il trag de tricou , de unde cad vreo 5 reviste porno . Hotu' , le- luat de la L.J. . In timp ce eu il mustram pe Shin ca e prea hardcore pentru el , usa se deschide si apare L.J.

L.J : Cine mi-a luat bomboanele?

(Cred ca nu a observat lipsa revistelor din cauza ca are asa de multe)

S-a facut rosu la fata cand a vazut ambalajele prin camera... Yo am inceput sa fac fata mea originală de pisic violat si am dat vina pe Shin . El a primit cadou cu fundita vreo 10 pumni de la Jack si eu am scapat bazma curata .

L.J. : Mi-ati luat si revistele !

Shin : Stai ! Facem jumi-juma , da-mi si mie una , nu fii rasist , da-mi si mie una ca ai multe . Pornorevistule ! Nu mai vorbesc cu tine ! M-ai tradat , da-mi o revista ! Ca mi-am cheltuit alocatia !

Ben : A zis cineva reviste porno ?

Kuro : Ba , tu ce cauti aicea ?!

Ben : Cartofi !

Kuro : Na , cartofii matii !

Si Ben isi primeste cartoful in moaca si zboară pe hol.

E.J. care trecea pe acolo se opri sa se holbeze la Ben .

E.J. : Ficati , vino cu mine !

Il apuca pe Ben de bluza si il taraste dupa el , in timp ce Ben zicea c-o sa-i violeze mama , ca nu isi da ficatii la nimeni . E.J. nu se lasa impresionat de asta si asa Ben a ramas fara o parte din ficat. L.J. se întorsese la el in camera cu tot cu reviste .

Shin : Intru in depresie , n-am reviste , n-am bani , n-am prostituate ! Dumnezeu nu ma iubeste !

Kuro : Lasa revistele , ai pisici !

Shin : Tu ai pisici ! Eu nu am nimic !!!

Jeff : Ai un cur sexy .

Cred ca Jeff mergea spre camera lui si ne-a auzit vorbind .

Shin : Si ma-ta are un cur sexy ! Ce dracu ca nu sunt gay . Cred ca ma sinucid , vreau sa mor !

Kuro : Ho ma ca maine e duminică , mai ai de trait , fa-o pentru mine , pentru anime !

Shin : O s-o fac , dupa ce ii trag un pumn lui Jeff .

Ma duc sa inchid usa , ca cine stie ce se mai intampla !

~HappyPasta~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum