1. BÖLÜM - GÜNEŞİ BEKLERKEN
Bu bölümde katkısı olan sevgili kuzenciğim cağğnım bitanem @dmlsu_26 ya çoook teşekkürler. Teşekkürler canısı öptümhjldhdlk :D
Onun gitmesi hayatımın dönüm noktası olmuştu. Küçüklüğümden beri ona aşıktım. Henüz 5 yaşındaydık .Hiç bir şeyin farkında değildik. Komşumuz olduğu için sıklıkla görüşüyorduk Güneş'le . Barış ise bunları bilmiyordu. Ona karşı olan duygularımı hiç kimseye söylememiştim. Ama günün birinde ailesi iş sebebiyle Amerika'ya taşınmaya karar verdi. O zamanlar daha küçük olduğum için geri dönerler sanıyordum . Günler geçtikçe onu unuturum sanmıştım ta ki o güne kadar . 8 yıl sonra geri dönmüşlerdi. Güneş büyümüş çok güzel bir kız olmuştu. Herkes onların kesin dönüş yaptığını sanıyordu. Ama onlar aniden 1 yıl bile olmadan geri döndüler. Acım daha da katlanmıştı. Her gün onu düşünüyordum. Seneler böyle acı verici bir şekilde geçti. Artık 17 yaşındaydım. Annem bu içler acısı halimin farkındaydı. Bana onu unutturmak için elinden geleni yapıyordu ama çabaları boşunaydı. Benim de umutlarım tükenmişti. Artık kendime başka bir kız bulmalıydım.
Her zamanki sıradan bir gündü. Okula gittim. Dersler çok sıkıcıydı. Ama teneffüs arasında Barış 'la otururken birden Barış ayağa kalktı ve:
B- Hoş geldin Zeynep nasılsın?
Z- İyi sen?
B- Ben de iyiyim. Aaaa siz tanışmıyorsunuz dimi ?
(Kerem bu büyüleyici güzellik karşında far tutulmuş tavşana dönmüştür ve Barış'ın sözünü keserek )
K- Merhaba ben Kerem.
Z- Benim adımı demin duymuşsundur herhalde . ZEYNEP...
K- Hhahahah
Eve geldim. Odamda hep Zeynep'i düşünüyordum. Galiba yavaş yavaş Güneş'i unuttum derken birden aklıma Güneş geldi. Zeynep Güneş'e ne kadar da benziyordu. Bakışları , gülüşü , terslemeleri...
HAYIR ! Zeynep olamazdı . Çünkü o Güneş'e benziyor. Güneş ise napmıştı beni terk etmişti. Ya o da beni terk ederse... Bunları düşünürken uyuyakalmışım. Birden çığlıklarımla uyandım ."Zeynep senden nefret ediyorum , Zeynep senden nefret ediyorum !! "
Oh neyse ki rüyaymış. Evet artık Zeynep'ten nefret ediyorum. O bana Güneş'i hatırlatıyor. Güneş'e ihanet edemem. Sanki Zeynep'i sevince Güneş'i aldatıyormuşum gibi geliyor. Bir yanım öyle derken
öbür yanım ise " Ama o seni terk etti." diyor.
Ya oğlum Kerem ne diyosun sen ya . Ya kızın sevgilisi varsa derken telefonumun çaldı:
K- Alo?
G- Merhaba Kerem nasılsın?
K- Sesinizi çıkartamadım pardon? Zeynep?
G- Ben GÜNEŞ!
Onun adını duyduktan sonra uzun süre konuşamadım . Beynim harfleri tek tek inceliyordu sanki. Adı beynimde yankılanıyordu.
GÜNEŞ GÜNEŞ GÜNEŞ NEŞ EŞ ŞŞŞ
- 1. BÖLÜMÜN SONU -
Arkadaşlar biliyorum kısa oldu ama ilk bölüm olduğu için böyle okunma ve vote yüksek olursa bölümler daha uzun olacak. Bir de bi zahmet yorum yapın yaa, hem böylece ben de nasıl devam etmeliyim onu belirlerim. Son bir şey daha sorayım: Her bölüme şarkı ekleyeyim mi hem şarkı önerisi de olmuş olur ne dersiniz ? Hadi yeni bölüme kadar kendinize iyi bakın !!