ΤΖΕΙΣΟΝ"Αλισον οτι και αν γινει μεινε πισω μου" ....... "Τζει τι συμβαινει?" Ρωτησε. Ετρεμε , τυληξα το χερι μου γυρο της " οταν σου πω ουρλιαξε...ακουσες?" " Ενταξει" Ο Αλαρικ μας πλησιαζε και ξερψ πολυ καλα τι θελει αυτο το τερας!!
" Μπα μπα μπα!!! τι εχουμε εδω? ενα ερωτευμενο ζευγαρακι!! χαχα" Ειπε
" Μεινε μακρια της!!" Του φωναξα.
" Γιατι? θα με κανεις ντα?" Αυτο ηταν τα πηρα στο κρανιο!! Εμφανισα τους κυνοδοντες μου και αφησα τα ματια μου να παρουν το γνωστο κατακοκκινο χρωμα τους." Ελα ρε ! ελα να δουμε αν τολμας να αποκαλυψεις ποιος εισαι!!!" Θολοσα και του ορμησα. Τον χτυπησα δυνατα αλλα ξαφνικα το χερι μου αρχισε να ποναει , ενιωθα το αιμα να τρεχει και να σταζει στον δρομο! Κοιταξα την αλισον ηταν σοκαρισμενη.
ΑΛΙΣΟΝΚοιτουσα το αιμα που ετρεχε απο το χερι του τοσο κοκκινο πορφυρο , δεν ηταν οπως το αιμα που τρεχει οταν χτυπας η κοβεσαι οχι ηταν πιο φωτεινο. "Τζ...Τζεει..σσον" Τραυλιζα δεν μπορουσα ουτε να μιλησω ουτε να κουνηθω! Τοτε μου ηρθε στο μυαλο ολη αυτη η ερευνα που εκανα για το υπερφυσικο. Τα πλασματα που ειναι διαφορετικα απο εμας και τοτε καταλαβα! Ηταν βρικολακας.....ΒΡΙΚΟΛΑΚΑΣ!!! ΘΕΕ ΜΟΥ ΦΙΛΙΘΗΚΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΒΡΙΚΟΛΑΚΑ!!!! Εκανα ενα βημα πισω αλλα καποιος τυληξε τα χερια του γυρο μου και με εσφηξε ....ουρλαξα με κρατουσε δυνατα και δεν μπορουσα να αναπνευσω. 'ΑΛΙΣΟΝ!!!!!" Ακουσα τον τζεισον να φωναζει.
"Αλαρικ ΑΦΗΣΕ ΤΗΝ ΕΜΕΝΑ ΘΕΣ ΟΧΙ ΕΚΕΙΝΗ"
Χαχαχα μπα δεν το νομιζω. Βλεπεις Τζει η μικρη απο εδω εχει πολυ ποιο νοστιμο αιμα απο οτι ενας κοινος βρικολακας!!
"ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ!!!" Ξαφνικα ενιωσα δυο δοντια να τρυπανε τον λαιμο μου. Ουρλιαξα και το ιδιο εκανε και ο τζεισον. Ο Αλαρικ αρχισε να ρουφα το αιμα μου και αυτο με εκανε να χαλαρωσω. Τελικα ολα αυτα που ελεγαν οτι το δανγκομα ενος βρικολακα ειναι μαρτυριο ελεγαν ψεματα , αντιθετος οι μυς μου χαλαροναν , τα βλεφαρα μου βαρυναν , ηταν μια σκετη απολαυση , με εκανε να νιωσω γαληνη και ηρεμια. Ο τροπος που συσπωνταν τα χειλη του με μαγευε. Ξαφνικα αποτραβηχτηκε και εγω επεσα κατω.ΤΖΕΙΣΟΝ
Τραβηξα τον Αλαρικ απο πανω της με ολη μου την δυναμη!!!
" ΤΕΡΑΣ!!" Αρπαξα ενα κλαδι και οπως ηταν μυτερο το καρφωσα πανω στην καρδια του Αλαρικ! Εκεινος ουρλιαξε και επεσε κατω νεκρος. Κοιταξα την παρεα του και τους γρυλησα , αυτοι μετα πηρανε τον Αλαρικ και φυγανε. Ετρεξα προς την Αλισον και την πηρα αγκαλια βαριανασενε. Ανοιξε τα ματακια της ελαφρα και με κοιταξε "Οχι οχι αγαπη μου κλισε τα ματακια σου μην κουραζεσε και ηρεμησε...εγω ειμαι εδω" " Τζ..τζ...Τζεισον" "Σσσ μην μιλας ολα θα πανε καλα μικρη μου" Την εσφηξα στην αγκαλια μου και αρχισα να την κουναω σαν να ειναι μωρο.