Multimedia : BURAK ERDEM
3
2
1 . BAAAAM .
Kulagimda bisey patlatmislardi galiba balon olmali . Uykuyu cok sevdiğim için hiçbir tepli vermedim kafami bile kaldirmadim. Onların istedikleri yerimden korkuyla sıçrayip altima sicmamdi hahaha gerizekalilar ." Olum bu ne lan ben olsam altima sicmistim "
" Ben galiba bayilirdim "
" Bence bu kizin duyguları yok "
vs. vs. seyler duyuyordum. 10 dakika daha kestirip kalktim ve kafami yavas yavas kaldirip etrafa bos bos baktim .
öğle tenefusu olmustu . Acikmıştım kantine inmeye basladim. Iki kat indikten sonra kantine vardim. Vay anasini kantine bak kocaman eski sınıfimdan daha büyük. Tost ve ayran alip bir masaya oturdum. iki isrik aldiktan sonra yanima 3 kisi oturdu .
Tabikide Alara yılışıgi ve koleleri ." Afiyet olsun yeni kız " dedi Alara
" Beraber olmasın " dedim sinirle .
Amacini biliyordum kessinlikle Buraktan bahsedicekti .
" Haahayt Bana bak çırak sakın birdaha Burakla konusma dipdibe gelme ve mümkünse bakma bile " dedi
tostumdan ısırık alıp ayranimdan ictim bu ukala tavirlarim onları sinir ediyordu.
" Bak aptal kız birincisi istediğimi yaparim sa -na -ne . ikincisi yaninda pervane olduğun sapık Buraga soyle bunlari tamam mi? Bilirsin birilriyle takilmayi cok sevmem " dedim
" Sen -"
"Veee üçüncü su isin bittiyse defolup gidebilirsin " dedim .
Bunun üzerine Alara ve koleleri hısımla masadan kalkip gitti . Ohaa bu Alara gotunu buyutmek icin ne tür hareketler yapıyor . Biraz büyük sanki :D.
######
Okul bitti . eve gitmek icin esyalarimi cantama koymaya basladim . Omzuma bir el dokundu hemen arkami döndüm. Bir kız vardı ve oldukca şirin gözüküyordu
"Selam ben Defne. Ön sırada oturuyorum belki gormussundur "
" Hayır. Sınıftaki çoğu kişiyi tanımıyorum maalesef . Tanimaya cokta merakli değilim zaten. "
"Hmm anlıyorum . Ben sağa doğru gidicem eğer senin evinde oradaysa beraber gidebiliriz tabi istersen. "
" Olur. Kendime yol arkadaşı buldum desene " dedim ve gülümsedim
" Aynen "dedi ve oda gülümsedi ve sınıftan çıktık
......................" Aa bak çok güzellll. Sana cok yakışır" dedi Defne.
" Güzelmiş . Ama böyle bir elbiseyi nerde giyerim önümüzde özel bir gun yok " dedim
" Aslında var . Kolejin hersene yaptığı bir parti var. Yeni öğretim yılı partisi . bence sacma ve gereksiz ama inan cok eğlenceli oluyor. "
" Hiç duymamistim . Ne zaman bu parti? "
"Haftasonu "
" oo bu kadar erken mi "
" Adi ustunde ' Yeni öğretim yılı partisi ' " dedi ve güldü bende güldüm :D . Elbise gercekten cok hostu krem renkli göğüs dekolteli uzun bir elbise cok begendim ( yakında multide)
" Tamam o zaman yarin alalim bunu hem sanada elbise bakariz ne dersin ?
" Tabiikidee . Ayyh çok heyecanlandim hemen yarin olsun yaa "
" Niye bu kadar heyecanlandin alt tarafa elbise bakicaz kiz "
"Bilmem " dedi ve gülmeye basladi.
..............
Yatagimda uzanip boş boş bekledim.
Defne cok iyi bir kızdı. butun seneyi tek başıma gecirmek istemediğim için Defneyle iyi anlasmışım . Hem o okulu ve okulun icindeki insanlari benden daha iyi taniyor oyle degil mi? o yüzden bana herşeyden bahsetmesini isteyeceğim kimin ne oldugunu . Böyle düşünmeye devam ederken uykuya daldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
ChickLitserseri ve asi kız , kızlar tarafından çok sevilen okulun popüler erkeği