Kıskanç Anne

875 95 57
                                    

"Bebeğim, annemle konuştum. Bu akşam bizimkilerle tanışma yemeğine davetlisin"

Sonunda cesaretimi toplayabilmiştim. Bu akşam, tanışma yemeğinde sevgilimin erkek olduğunu bizimkilere açıklayacaktım. Açıkçası büyük bir tepki bekliyorum fakat umutlarım da var. Yani annem sevecen biridir ve bana fazla düşkündür. Bu sebeple evlatlıktan reddetmez diye düşünüyorum(?)

Benim tatlı sevgilim Jeon Jungkook fazlasıyla endişeli. Bu haberi verdiğimden beri etrafta dört dönüyor, tanışmaya uygun asıl kıyafeti bulmaya çalışıyordu. Ah, farkında değildi. O güzel bedenine ne giyse yakışıyordu.

Jungkook ile üniversite de tanışmıştık. Ben müzik alanı ile ilgilenirken o ressamlık adına dersler alıyordu. Onu resim yaparken görmelisiniz. Elindeki fırçayla tuvale narin darbelerini atarken istemsiz büzülen kırmızı dudaklarını gerçekten görmelisiniz... Evet, ona çok fena tutuldum

"Hazırsan zili çalıyorum?"

Uzun boyuna rağmen onu şirin gösteren yuvarlak gözlerini iki kez kırpıştırarak başını tedirginlikle salladı. Geri dönüşü yoktu ve bunu şimdi olmasa bile birgün mutlaka yapacaktık. Bu sebeple biran önce olup bitmesi adına zile basıp derin bir nefes aldım. Kapı yaklaşık birkaç saniye sonra annem tarafından açılmıştı. Yüz ifadesinden anladığım kadarıyla kafası karışmıştı. Jungkook ile içeri geçip annemin sorularını bekledik. Anlaşılan babam yine iş seyahatindeydi.

"Doğru mu anlıyorum? Bu çocuk senin sevgilin mi şimdi?"

İşte o kritik soru...

"Evet anne. Jungkook benim sevgilim"

Jungkook gizliden tuttuğu elimi sıkarken, annem gülümsemeye başlamıştı.

Annem gülümsemeye mi başlamıştı?

"Tanrım, oğlum sonunda düzgün birini buldu!"

"A-anlamadım?"

Asla böyle bir tepki beklemeyen Jungkook şaşkınlıktan iri gözlerini kocaman açmıştı

"Ben sanırım anladım Jungkook"

Anne, cidden...

#Flashback

"Anne ben çıktım!"

"Nereye?"

"Kız arkadaşımın evinde yemeğe davetliyim, oraya gidiyorum"

"Bekle, ben de geleceğim!'

"N-ne? Anne sen neden geliyorsun?"

"Akşam için yemek yapmamıştım. Aç mı kalayım istiyorsun? Annen aç mı kalsın yavrum?"

"İyi, sen de gel anne..."

#flashbackend

O gün BongCha, annemin eleştirilerine dayanamayıp ağlayarak bizi evden kovmuştu

"Sana birkaç soru sorabilir miyim Jungkook?"

"T-tabi Bayan Min"

"Güzel yemek yapar mısın?"

"Şey, aslında bu konuda pek iyi değilim. Yoongi mutfakta benden daha iyi"

Annem kendinden daha iyi yemek yapan birini hayatımda istemiyordu. Bu gerçekten çılgınlık...

"Peki, kavanoz açmada ve yüksek raflara ulaşmada nasılsın?"

"Huh?"

#flashback

"Oğlum, şu yukarıdaki kavanoza ulaşamadım yardım eder misin?"

"Tabii ki"

"Bir de sana zahmet şunu bir açıversen? Eskisi kadar gücüm kalmadı"

"Açtım"

"Aferin aslan oğlum benim!"

#flashbackend

Annem sadece onun kahramanı olmamı istiyor...

"Boyum uzun olduğu için sorun olmuyor efendim. Bir de spora gittiğimden olsa gerek kavanozu kendim açabiliyorum"

"Oh, ne güzel. Peki oğlumu taşıyabilecek misin?"

"Taşımak mı?"

"Anne..."

#flashback

"Bileğin çok mu acıyor ChungAe?"

"E-evet fena burktum"

"Seni kucağıma almamı ister misin? Yürürsen daha kötü olabilir?"

"Oğlum, yürüsün düzelir. Alma kucağına şimdi belin incinir falan"

"Sorun olmaz anne. Gel ChungAe"

"Ağırsam, beni alması için abimi çağırabilirim Yoongie~"

"Hayır, değilsin"

"Ah, çok yoruldum. Oğlum az indir şu sarıyı da anneciğini taşı"

"Yok artık anne, ChungAe nasıl gelecek?"

"Yürüsün ki düzelsin oğlum, biraz büyük sözü dinle. Hem ben seni dokuz ay taşıdım karnımda. Sen şurdan eve anneni taşımayacak mısın?"

"Sorun değil Yoongi, yürümeye çalışırım"

"Of, gel anne"

"Canım oğlum"

#flashbackend

Ertesi gün ChungAe benden ayrılmıştı. Sebebi ise yürüdüğü için bileğinin daha kötü bir duruma gelmesiydi. Söylediğine göre gece ağrıya dayanamayıp acile gitmiş ve annem tam bir ruh hastasıymış. Sonrasında bir şans daha istemeye gitsem de ilişkimize son noktayı abisi sağolsun sol gözüme koymuştu

"Gerekirse tabi taşırım"

"Ben seni çok sevdim Jungkook. Neden bilmiyorum ama kanım ısındı resmen"

Nedenini kesin bilmiyorsundur(!)

"Ee, yok mu acıkan?"

Neyse ki tahmin ettiğimizin aksine çok daha güzel bitmişti gün. Hatta annem, Jungkook ile benimle olandan daha fazla ilgilenmeye başlamıştı. Sanırım kıskançlık sırası bendeydi. Sevgilimi biran önce geri götürmeliydim!

________________

Kısa olsun öz olsun dediğim bir bölüm daha skdkkdkdfk

Atıştırmalık Oneshotlar |YoonKook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin