2.6K 173 44
                                    

Taslaktaki son bölüm. Atmıcaktım ben bunu.

Hatırlatma: Ben bir acemiyim ve kurguladığım şeylerle ilgili anlamadığınız bir şey olursa çekinmeyin sorun lütfen.🙏🏻💜

İyi okumalar~💫

•=•

Sayfa da:

KAOSTAN KURTULMA LİSTESİ:

1-Hoseok'un neden böyle davrandığını bul! Bulsan bile her şekilde onu döv ve rahatla. Kankanı çok üzdü piç.

2-Yugyeom'un bir an önce hastaneden çıkmasını sağla ve onun acılarına ortak ol.

3-Hoseok'un sebebine göre Yugyeom ile Hoseok'u sevgili yap.

4-Ne olursa olsun Yugyeom ve Jin hyungun konuşmasını sağla yoksa daha kötü şeyler olacak. Bunu bir an önce yapsan iyi olur.

5-Yugyeom ile konuşan Jin Hyung'u Namjoon Hyunla barıştır. Zaten konuşsalar barışacaklar.

6-Yugyeom'u Namjoon hyungla da konuştur. Özür dilet. Adamın boş yere üzülmesine sebep oldu.

7-Yoongi Hyungla dertleş o da bir garip şu sıralar. Hislerime göre onunda hayatında önemli şeyler oluyor.

8-NE (AFFEDERSİNİZ )BOK DÖNERSE DÖNSÜN TAEHYUNG'UNU AL!!

yazıyordu. Jungkook yazmış olmalı deli. Deli falan ama anlamış işte bir şeyler olduğunu. Bir dakika...

"Taehyung'unu" mu? Taehyung kim?

Kaşlarımı çattım bunu ona sonra sorardım. Şimdilik görmemiş gibi yapacağım bu yüzden kalemi sayfanın arasına koyup defteri kapattım. Defteri de Jungkookla Yugyeom'un arasında duran komidinin üzerine koydum.

İçerisi çok havasızdı. Camı açtım zaten üstlerini örtmüştüm. İkisine de son bir bakış atıp odadan sessizce çıktım.

Odadan çıkar çıkmaz telefonum çaldı. Kim olduğuna bakmadan açtım.

"Alo?"

"Merhaba Bay Min hastaneden arıyordum. Annenizin durumu gittikçe kötüleşiyor. Haber vermek için aramıştım."

"Şu an da nasıl? İyi mi?" Telaşlı telaşlı sormuştum.

"Sakin olun. Şu anlık durumu iyi sadece sizi görmek istiyor."


(Gelecekbenselam👋 ALLAH'im, abijim, bu ne.., lan iki saniye once durumu kotulesiodu nasil iyi olabili kadin wtff NE YASIYOSUNUZ SIZ?!?!11!!?1?11!1?)
Neys dewam..
▶️

"Tamam. Hemen geliyorum."

Telefonu kapattım ve en yakın taksi durağına koşmaya başladım.

Ara sokaklardan gidiyordum araba olmaz diye. Taksi durağının "TAKSİ" yazan tabelasını görünce daha da hızlı koşmaya başladım. O sırada solumdan çok parlak bir ışık geldi. Ardından korna sesi.

Bir şey beni ittirmişti ve araba bana çarpmadan önce kurtulmuştum. Ara sokakta gereğinden fazla hız yaptığı için sessizce arabaya küfür savurdum.

Beni neyin ittirdiğine bakmak için arkamı döndüğümde minik sarı saçlı bir catboy gördüm.

Yerde yatıyordu. Bunun burada ne işi var?Yanına gittim belli ki beni o kurtarmıştı. O boyla nasıl yaptı onu da bilmiyorum.
Bir dakika, bir dakika yerde yatıyor! Telaşlandım koşarak onun yanına gittim.

My Lovely Catboy | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin