🏥 ELEVEN 🏥

37 2 0
                                    

Berbalik pada kisah Hana,Wonwoo dah kemarok gila abis dan ntahlaa dia pun join gila.

Mingyu terserempak dgn Seungcheol dan Hansol di laluan ke bilik doctor.

"Eh Mingyu acane dah confess ke dgn Adik manis gula2 kau tu" Tnya Hansol mengenakan Mingyu.

"Haah pe cite kau" Sambung Seungcheol

"Aku belom confess lagi sebab emm aku malulah hehe TAPI AKU DAH BERSEDIA SEKARANG NI kalau boleh nak ajak dia kawin sekali buat besar-besarran kat Swag Specialist Hospital ni" Jawap Mingyu dgn Gahnya HAHA.

Hansol menggelengkan kepala melihat kerenah Mingyu.

Seungcheol dan Hansol bredar ke bilik mereka.

Sebelum melangkah masuk ke bilik masing2 Hansol memberhentikan langkahnya dan berpaling meliat Seungcheol di sebelahnya.

"Eh Wonu pe cite agaknya aku wsp semalam xreply call lagilah xangkat angau sgt gakknya, yelah smlm spam kat status wsp dgn ig 'lovehana💜'jee bnyk dowhh!!"Cakap Hansol pada Seungcheol.

"Ehh aku pun ada tgok dia tulis 'anak jeon ni dah berpunya😝' aku rasa cam ewww gedik siaa HAHAHA" Seungcheol mengejek Wonwoo.

Aduhaii gedik mereka ni.

Mingyu&Nahee POV💛

Mingyu terpacak depan wad Nahee sebab tak berani lagi nak masuk hati nervous dupdapdupdap na confess ni.

Baru je Mingyu nak bukak pintu tiba2 Nahee sudah bukak terlebih dahulu.Tetejut tite wak.

"Eh Encik Dc Mingyu buat apa terpacak depan sini dari tadi?" Tanya Nahee pada Mingyu.

Mingyu tersengih.

"Emm hehe saja je,Nahee awak okay kan sekarang ni?" Mula dahhh Mingyu.

"Okay je kenapa" Jawap Nahee ringkas.

"Okaylah saya nak bagi awak soalan terkejut ni" Muka Nahee dah pelik.

"Apa dia?"

"Park Nahee Saranghae" Cakap Mingyu sambil mlutut depan Nahee.

Nahee terus membolat matanya dan...

"HUHH EKK HEHH UHHH HUHAHAHAHA UHUK EHH KEH" Bahasa gula2 keluar.

"Serious aku xboleh bernafas sekarang ni yelahh crush aku confess wehhh cehh crush la sgt hahaha adoiilahh aku terima lah diaaa" "Kata Nahee dlm hati sebelum memandang muka Mingyu yg macam puppy mntak sembelih HIHU.

Mingyu mengeluh sebab Nahee diam je siap tak berkelip mata.

"Awak bagi gula baru saya jawa-"

"Saya dah tempahkan kilang gula2 utk awak Naheeku" Mingyu memotong ayat Nahee.

"Nado saranghae hihihihi aaaaaa hihhuhuhuhu" Jawap Nahee dgn muka senget disebaliknya.

"Pe lagi mlm ni kena pegi gossip lah dgn Haeyun,Juju,Hana" Kata Nahee dlm hati.

Mingyu terus berlari ke pantry utk share saat bahagia dia sebentar tadi bersama chingunya HEKHOK.

Pantry🍱

Mingyu berseri-seri muka bila sesudah sampai pantry dan chingunya melihat Mingyu dgn pandangan 'KAU DAH KENAPA?'.

"Uwaa uwaa gaiss I dah confess and you know I diaccept tau waduhwaduhh cam tetejut titee HAHHAHAHA" Mingyu dah macam cacing kepanasan tau.

"WAHH JINJJA?" Tnya Hansol.

Mingyu menggangguk dgn hidung terkembang kempis tu.

"Wahhh kita geng lahh Gyu..ihihi kita dah berpunyaaa uwowowowwo" Cakap Wonwoo sambil menepuk-nepuk peha Mingyu.

S.S.H [SVT(RL)]Where stories live. Discover now