نصيحة😭

287 29 673
                                    

هگتب مسدج طويلة شووية بس عاآيزة گل بنت عندى فى الوتس تقراآهاإ و تنزلوو عندهاآ فى اي جروب بنات انتو فيه. و عاآيزة گل واآد يرگز شوية فى الگلام و يسترجل شووية بقاآ 👍�😏😐 ..
بصوا اٱولآ : متثقوش فى اي واآد يقولگ بحبگ .. علشاآن الگلمة دى ليهاآ معاأنى گتيرة اوووى ..
_زى بحب جسمگ ..😉
_بحبگ علشاآن انتى شهوتى ..🙈
_بحبگ علشاأن انتى بتسلينى .. لحد ماآ اتجوز المحترمة .. اآصل اآنتى شماأل 😅
بصواآ الگلام ده لگل البناآت .. بالذاآت البنت الى حضنت حبيبهاآ او لسه هتحضنووا👌� .. احب اقوولگ اآنگ شماآل .. و ده مش فى نظرى اناأ بس لا .. فى نظره هو گماآن ..

عاآرفة ليه !!؟..
اولآ : لانه عمرووا ماآ هيتجوز واآحدة حضنهاآ .. هيقولگ اآنتى حبيبتى و مراآتى .. و اناآ هحضنگ عاآدى علشاآن بحبگ و اآنتى وحشاآنى و هحضنگ قداآم الناآس لو تحبى ✋� .. والى مرضاآهوش على اآختى مرضاآهوش عليگى .. هقولگ گداآب و اآبن وسخة بيلعب بيگى و شاآيفگ عبيطة .. بس اآنتى عبيطة فعلآ علشاآن بتحبيه و شاآيفه جوزگ بجد و بتضعفى من گلاموو ...

بس هساآلگ سؤاأل !!؟..
هو بيتقى ربناآ فيگى و بيخاآف عليگى زى ماآ بيخاآف على اخته صح !!؟.. تماآم
_هو يرضى اإن اخته تتحضن من واآحد .والى هو يرضى اإن اخته تقول لواآحد اآنا بحبگ ..
_هو يرضى اإن اخته تقول لواآحد اآنا بحبگ ياآابو عياآلى ..
_هو يرضى اإن اخته واآحد يقولهاآ ماآتجيبى بوسة ياآ مراآتى ..
_هو يرضى اإن اخته واحد يقولهاآ حضنگ حلوو ..
_هو يرضى اإن اخته واآحد يمسگ ايديهاآ ..
_هو يرضى اإن اخته تخونه و تخون امه و ابووه و تتگلم گل يووم بليل تحت البطنية مع واآحد غريب .. علشاآن محدش يسمعهاأ ...
_لو هو يرضييه يبقاآ لمواأخذة مش راأجل بقاآ !!؟..🤔

تخيلى گده لو شاآف اخته فى يووم مع واآحد و ماآسگ ايديهاأ .. شوفى هو ممگن يعمل اي .. لو اآنتى ليگى اأخ و شاأف گده .. شوفى هو ممگن يعمل ايه فيگى و فيه هو گماآن .. اهوو الى بتحبيه دا هيعميل فى اخته نفس الى اخوگى هيعملوو فيگى بالظبط ... !!

مش هقولگم فى بناآت متحضنتش الآياام دى .. لا معظم البناآت اتحضنت و بناآت اناآ عارفهاآ و صحاآبى گماآن .. 😏😏 ..
اه اتحضنواا .. بس تفتگروا و هو بيحضنهاآ قداآم الناآس و فرحاآن .. فى دماغوو انه هيتجوزهاآ .. لاأ طبعاآ ..داآ ساآعتهاأ گاآن بيقول عليهاآ شماآل .. و شوفو راآح قاآل لگاآم واآحد اآنهاا شماال .. و الگاآم واحد دول قالوو لگاآم واآحد و الگلام فضل يدور يدور لحد ماآ الگل خد عنهاآ فگرة انهاآ شماآل .. و هى قاآل ايه گانت فرحاآنة ساآعتهاا انوو حضنهاآ ... و نزلت بي.سي و قاآلت فيه( عن حضنگ بقاآ 🙈😍 ) .. 😏😏 بناآت وسخة متربتش بقاآ هنقول ايه ..
هديلگم اآمثالة الولآد بيعملوهاآ داآيماآ :: فى الآول قالهاآ اناآ هحضنگ لماا اشوفگ .. راحت هى فرحت اآوووى .. و قااآلت الله الى بحبه هيحضنى بقاآ 💃🏻🙈😅
على فگرة اآنتى فاآهمة غلط .. مش زى ماآ هو بيقلگ تصدقيه .. مش علشاآن گااآم خروجه معه و گاآم شوية هداآيا غاليين منو و 24 ساعة يگلمك و على الواتس گلام حب و استتيوس ليگى و مراتى و عشقى و الى مليش غيرهاآ و شغل المحن ده يبقاآ بيحبگ لا 😏😏 ..
هو لو بيحبگ بجد ميگلمگيش 24 ساآعة ..
هو لو بيحبگ بجد گاآن يخاآف عليگى .. هو لو بيحبگ بجد ميمسگش ايدگ و ميحضنگيش ..
هو لو بيحبگ بجد گاآن ارتبط بيگى اصلا ..
هديگو مثاآل تاآنى :: بالنسبة لگل واآحد جاآب فى سيرت واحدة و قاآل البنت دي شماآل فيهاآ و فيهاآ و فيهاآ ... يعرفهاآ او ميعرفهاآش .. اهو گله ظاأط فيهاآ و قاآل ايه فرحاآن ان مش عندگ اخواآت بناآت .. متقلقش هتتردلگ ف يوم ... هقولگ بنتگ او مراتگ او امگ .. اى حد بس هتتردلگ فى عرضگ عمتاآ .. و شووف ربناآ هيگسر عينيگ قد ايه .. هتقوول مش هتجوز .. هقولگ گدااب مش انت الى تقوول .. الى ربناآ عايزه هو الى هيحصل مش بمزاجگ حضرتگ .. و ربناآ هيجيب حق گل بنت ... و ياآريت البناات يبعدو عن السوشياآل دى خاآلص .. عشاآن انتوو مش عاآرفين انتو گانتوو ايه و بقيته اآيه بسبب السوشياآل و القرف الى فيهاآ و اهوو گل واآحد برضه ماآيرضاش لاخته انهاآ تدخل السوشياآل ععلشاآن عاآرف بيحصل فيهاآ ايه .. و خاآيف على اخته و مش عاوزهاآ تگون زى اى واحدة من بتوع السوشياآل ... و لو اناأ گدابة اساألو نفسگو گده .. ليه ماآفيش ولد من بتوع السوشيال اخته موجودة وبتگلم ولاآد !!...السوشياآل اخرتهاآ وحشة و متفگريش ان صاآحبگ الى انتى بتگلميه من السوشياآل و تهزرى معااه زى اخوگى داا ... مش بيتگلم عليگى .. لا بيتگلم و شوفى بقاآ بيگلمگ و قاآعد جنبه گاأم وااحد و يقولهم بصواا البت دى اناآ بگلمهاآ دلوقتى والى يقوله دى وتگه و الى يقوله دى عاآيزة الى يحضنهاآ و الى ... ... ... و انتوو فاآهمين بقاآ والى يقوله هاآت رقمهاآ ياآسطاآ .. و ياآخد رقمگ بگل سهوولة و الدليل على گده .. انگ بتلاقى ولااد گتيير بيگلموگى و يقولولگ اناآ جبت رقمگ من جرووب .. و انتى اصلا مبتدخليش جروباأت .. ابعدوو احسن و حاآفظوا ع نفسگو علشاآن مفيش حد هيحاآفظ عليگوا غير الى يگون راآجل بجد .. 👌� و دوول عددهم قليل اوووى ...
عاآوز المسدج دى تلف على بناآت و ولاآد الواتس ♥اقراها وهتفيدك ♥

لقد وصلت إلى نهاية الفصول المنشورة.

⏰ آخر تحديث: Sep 14, 2019 ⏰

أضِف هذه القصة لمكتبتك كي يصلك إشعار عن فصولها الجديدة!

نصيحة للبنتحيث تعيش القصص. اكتشف الآن