'Wat kwam hij naast mij doen', dacht ik. Hij kwam steeds dichterbij en ik sloot mijn ogen van angst. Ik voelde zijn lippen op de mijne drukken. 'How, wacht dit kan niet kloppen', dacht ik en schrok wakker. Ik zat helemaal onder het zweet. "Alles was dus nep, zijn lip die aan het bloeden was door mij, fruitschaaltje met slagroom, en zelfs dat ik wakker werd toen ik niet kon slapen. Ik checkte snel mijn telefoon of ik Lukes nummer echt had opgeslagen en het bleek dus allemaal echt een droom te zijn geweest. 'Dit was echt een super rare droom', dacht ik. Ik stond op en keek naar de tijd. Oh 10 pm, ik ga maar lekker douchen en ontspannen vandaag. Ik pakte wat kleren uit de kast en liep de douche in. Na ongeveer een kwartier was ik klaar en stapte uit de douche en had al ondertussen mijn kleren aangedaan. Ik liep de woonkamer in en zag dat Luke halfwakker was. Hij zat helemaal in zijn telefoon met een oog open. Hij zag mij en begon te glimlachen, 'goodmorning', zei hij met zijn ochtendstem. 'Ik staarde hem als een freak aan, 'wat is hij toch zo schattig', dacht ik en zei morning terug. Luke zat helemaal in zijn telefoon en begon als een creep te lachen. 'Ohh god, stop with laughing, do you want me to die?', zei ik hardop. 'Oh shit dat had ik niet mogen zeggen', dacht ik. Luke moest lachen en stond op. Hij liep naar me toe en vroeg, 'you look so tired, havent you sleep well?' "Natuurlijk heb ik niet goed geslapen als je mij in mijn dromen kust', mompelde ik in het Nederlands. 'Hahaha, what did you say, all I heard was maiuqkisjk'', zei Luke lachend. "Nothing, nevermind", zei ik lachend terug. 'Lets have some breakfast outside', stelde Luke voor. Ik vond het prima en wilde wel meer van Australie zien. Luke rende naar mijn kamer en trok snel even kleren aan en liep de badkamer in en ging snel zijn gezicht wassen en tandenpoetsen. Ik zat ondertussen met mijn beste vriendin Daniella te praten via whatsapp, ik had uit het niets wifi, vraag me ook niet hoe.
Me: Heeeeyyyyyy
Daniella: Heeeeey lieverd alles goed daar in Australie
Me: Jaaaaa, het gaat hartstikke goed met mij en met jou?
Daniella: Ja het gaat prima J
Me: Okay mooi, als ik terug ben, moeten we echt afspreken cuz I missed you mate
Daniella: Ofc! I missed you too L, Ik moet weer gaan ik wordt omgeroepen
Me: Is goed, werkze! Byee
Luke was klaar en stond bij de deur te wachten, "Lets go babe, I'm hungry", zei hij. Ik zette mijn wifi uit en we liepen samen de deur uit. Ik had niks bijzonders aan en we liepen samen buiten. We stopten bij het stoplicht, 'you look awful', zei Luke met een serieus gezicht. "I know", zei ik bot terug. "I'm just joking, you look pretty", zei Luke terwijl ik diep in zijn ogen keek. 'Ik begon te blozen en zei; 'Stop joking around weirdo and lets have some breakfast', zei ik lachend. We liepen een klein tentje in en zag een meisje, die ik al eerder had gezien. Ze zat aan tafel, alleen, haar koffie aan het drinken. Ze stond op en liep naar ons toe, Luke raadde meteen aan om weg te gaan, ik snapte niet zo goed waarom. 'Hi Selena' zei ze lachend, en vroeg wat ik hier kwam doen en zag Luke ook naast me staan. Het bleek dat meisje van het ziekenhuis te zijn, Nina. Ik vond het nogal een domme vraag en zei "Oh hi we just wanted to eat..." en onderbrak me terwijl ik aan het praten was. "U came with Luke?'', vroeg ze. Ik vond het nogal raar, dat ze zijn naam wist, maar hij is natuurlijk beroemd dus het kon wel kloppen. 'So you guys are dating", vroeg ze en Luke draaide zich meteen om en we zeiden tegelijkertijd 'NO'. Waarom stelde ze nou van die rare vragen, ik voelde me niet echt meer op mijn gemak. "Lets go Selena'', zei Luke en pakte mijn hand vast en trok mij uit het tentje, ik draaide me snel om en zwaaide naar Nina en zei een snelle "Bye". "Where are we going, Luke", vroeg ik verbaasd. "You're hurting me, can u pls stop", en stopten midden op de weg. "You look so sad, what happened", vroeg ik en keek niet al te blij. "You should stay away from that girl, she is evil", zei Luke. "So u know each other?", vroeg ik, en knikte. "She is very nice Luke, dont be like that", zei ik en gaf een stomp in zijn zij. Diep van binnen, voelde ik mijn hart breken. "Wie is dat meisje en hoe kent zij Luke"?, dacht ik. Ik probeerde er niet meer aan te denken en zei: "Lets go somewhere else I'm hungry babe", zei ik voor de gein tegen Luke. Hij lachte en liepen de andere kant op en zochten een ander tentje. We liepen dat tentje in en ik geloofde mijn ogen niet...
JE LEEST
There is no we.. L.H Dutch fanfiction
FanfictionHerken je dat, dat je gedoemd bent met alle slechte dingen in het leven, en dat maar 1 ding je kan blij maken. Lees dan verder x