beş: not your baby

337 35 12
                                    

5. Bölüm

"Kendi içimizdeki duygulardan asla kaçamayız."

Bu kesinlikle kötü bir karardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kesinlikle kötü bir karardı.

Jimin'in saçını turuncuya boyatmak istemesi ve Taehyung ile kuaföre gelmesi kesinlikle kötü bir karardı.

Saçları kötü olduğu için bunu söylemiyordu ki daha boyanma aşamasındaydı. Kötü karar tam olarak Taehyung'la beraber kuaföre gelme fikriydi. Bunun pek akıllıca olmadığını gelmeden önce de biliyordu ama, en fazla ne olabilir ki düşüncesiyle buraya gelmişti ve Taehyung'un Jungkook ile beraber geleceğini kesinlikle bilmiyordu.

Bu belki normaldi ama Jimin son zamanlarda o adamı etrafında görmeye başladığından beri azalan problemleri onu biraz ürkütüyordu. Bu aksine iyi bir şeydi ama Jimin'i korkutan da tam olarak buydu zaten. 

Neden bir anda her şey iyi gitmeye başlamıştı?

Pekala bu düşünceleri burada düşünmenin sağlıklı olmadığına karar verip başka şeylerle ilgilenmeye çalıştığı 25 dakika önce, Jungkook'un bir ok gibi dimdik ona bakan bakışları sayesinde dağılan dikkati onu bu düşüncelere tekrar getirmişti. Bakabilirdi bakmasında problem yoktu ki bazı insanlar da ona bakıyorlardı falan ama sadece, Taehyung'un söylediği veya gösterdiği şeylere bakarken ondan gözlerini çekmesi biraz ürkütücü olmaya başlamıştı. Jimin bundan korkmuyordu lanet olsun sadece biraz utanıyordu ve o saçındaki komik şeylerle utancı harmanlanıp Jimin'i bir domates yapıyordu.

"Jimin acaba ben de mi saç rengimi değiştirsem? Senin böyle sarışın olacağını düşününce yanında sönük kalmak istemiyorum." Taehyung sonunda ortaya bir konu attığında nihayet Jungkook'un gözleri Taehyung'a dönmüş ve hafif kısılmıştı. Taehyung bu bakışlara kıkırdarken Jimin de hafif tebessüm etmeden edemedi. Evet saçlarını 'turucu yapmama fikrini' Jimin tam olarak kuaföre geldiğinde yanlışlıkla ağzından sarı kelimesi kaçtığında söylemişti. Sonra da Tanrı söyletti vardır bir bildiği deyip, sarışın olmaya karar vermişti. Ve yine evet, olay örgüsü tam olarak bu şekilde ilerlemişti.

"Benim yanımda sönük kalmak mı? Taehyung sadece davetlerde ve geçen gün yan yana gelmiştik ama istersen pembe yap. Sana çok yakışacağına eminim." Jimin aynadan Taehyung'a bakarken konuşmuştu. Dediklerinde ise haklılık payı çok fazlaydı, çünkü Taehyung her ne kadar kalın kafalı ve eğlenceli biri gibi gözüksede, şirkette otoriter kalıbına şak diye girebilen bir adamdı. Jimin bu yüzden Taehyung'un bipolar olduğunu düşünsede bu düşüncesinden ona bahsetmiyordu çünkü bilirsiniz, yani dayak yemek istemiyordu.

"Götünle dalga geç sen." 

"Dalga geçemeyeceğim kadar güzel bir götüm var üzgünüm Taehyung." Taehyung Jimin'in söylediği şeye haklı işareti yapan Jungkook'a trip atmaya yaklaşık 5 saniye önce başlamıştı ve kendisine içinden 'ben davamdan dönmem' diyerek herhangi bir kandırılma durumuna karşı hala tripli olduğundan, kendini emin tutmaya çalışıyordu. Fakat Jungkook ve o inanılmaz tekliflerinden sadece bir tanesi bile o, ben davamdan dönmem diyen tarafı silip süpürürdü bunu biliyordu. Ama yine de Taehyung bildiğimiz gibiydi...

Afraid • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin