Bölüm 1

574 18 0
                                    

Selam herkese hikayeyi sevmeniz dileğiyle başlıyalım.

************************************************** **************

Lise ben Türkiye Avrupa Birliği Kadar UYUMLUDUR işleri. Bugün lise 1 'e başlıyorum ÇOK İYİ  çok iyi bilmediğim Bir Yere geldim puanımdan kaç puan düşük Bir Okula girdim neyse (Nabi AVCIYA  selamlar!) Okulun kapısından Bir Girişim var fiyakalı fiyakalı koleje geldim sanırsın  sarışınım çünkü bey tabi ya tabikide hayır ezik ezik geldim ne sarışını be Okula geldiğimde ünüformam bile yoktu tabi beni diğerlerinden ayıran En Büyük özelliğimde buydu (1. Sınıflar) Neyse ben Gelir Gelmez annemle müdür yardımcısının Yanina Gittik Yanina geldiğimizde şaşkınlıklar içindeydim oha Bir taş AMA Baska bir okulu istiyor Nakil icin. Söylemesi ayıp Içimden Bir dua ettim Nakli çıkmaz diye uzun boylu  çok taş Bir Çocuk ee tabi bende uzunum. Tipinden belli piç Biri oldugu AMA olsun ben badboyumu Buldum ullennn hemde kız meslekte. Evet evet Kız Meslek fark etmez dediğimde  aklıma sıçıyım ben  Kız Meslek  fark etmez dediğim An aklımı ters taktım heralde.

************************************************** ****************

1 HAFTA SONRA 

******************

Evet aradan Bir hafta devam eden geçti dost edindim ilk kez bu  Okula geldiğime sevindim valla. Melis Yine geldi takılıyok onun bunun şurası BÖYLE ayyy Kızın saca Bak gibisinden napalım canımız sıkılıyoo (bir kere bile olsa sizde yapmışsınızdır). 'Niye Bizim Sınıfta değil  ki "diye Bir ara anıyoruz erkekleri ,napak Yani kız mesleği Kim bulduysa selamlarrr !!! Ha bu Arada badboyum okuldan gitmedi işe  yaradı duam. Bu Arada Melis de Boş durmamış bak bensiz kankasız a Çocuk kesmiş bu servisten inerken çalıkların orada görmez mi pazılıyı? Evet pazılı ha benimkinde de kas var AMA ben Adını badboy Ismini Layık Gördüm Melis ise pazı. Neyse Melis bakmış Oraya Bizim pazıda bakıp kendini göstermiş bizimkide Gözlerini devirmiş Iç ses ve dışa vurum (pazıları gördün mü? Ohaa taaşşşş)  Bunları yanında ki Kiza Söyler Azari yer. Sınıfa dönelim başkanımız küfür eder makyaj YAPAR bende Yani yardimci olarak. Melis başkan ben Buse yardimci. İşte Bizim Sınıf bindik Bir alamete gidoyoz Kıyamete sınıfıyız biz Bizim payımız Hiç yok . Sıra arkadaşım başkanımızzz 'istemezsen Koltukta Rahat .....' isimli Demet Akalın Şarkısını söyleyerek kulağımın dibinde anıyor o güzel sesiyle (!) Hayır ben biraz kıçımdan anlayan birisiyim aklıma direk koltukkk Kısmı tobee tobee öğrende gell lan! pazılının yanında  sölede Gorem götünü! Cevabı soyle Olur pazılının kucakta Rahat aslinda birde şarkının Devamını da getirmeyerek Devam ederken biz asil olaya gelelim hocamız bayağı Süre gelmeyince (2 dk gelmedi) biz başkan ve yardimci olarak kapıya çıktık bakınıyoz  kapı açıldı badboyumu gördük Kapıyı kapattık gülüştük ve merakımıza yenik düşüp Kapıyı Yeniden açtığımızda Kim  bilirdi BÖYLE boktan Bir durumla karşılaşacağımızı !!!!

***************************** SON ******************** *****************************************

Selam hikayede bu  Bölüm bu kadardı. Umarım Diğer bölümleride seversiniz

Dikkat Liseli var!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin