NO ONE POV😊
Hari yang indah.. . Seorang jejaka tampan berambut kuning terbaring di tengah hutan, tempatnya berlatih.
"Oi!" Suara seseorang menerjah telinga."Ah! Sakura.. Terkejut aku, ttebayo. "jejaka tampan itu mengurut dadanya.
Sakura tersenyum manis. Dia duduk bersebelahan jejaka itu. Si jejaka itu mengesot ke tepi mmberi ruang. "Haih.. "Sakura mengeluh lalu memandang langit." Naruto.. "Akhirnya terungkap lah nama si jejaka itu. " Em?? "
"Kau ingat lagi tak kenangan kita Kat sini? " Soal Sakura. Naruto duduk.
"Walaupun dah 7 tahun berlalu.. Kenangan tu x kan pernah terpadam..." Naruto tersenyum memandang tasik."aq ingat lagi waktu Kakashi sensei buat sesuatu Kat aq.. Sampai aq melantun masuk tasik tu"Naruto gelak terbahak².
"Yelah.. Sekarang kita dah 19 tahun.. Aq ingat lagi memori tak senonoh tu.. "Sakura menggeleng-gelengkan kepalanya..
" Sasuke buat apa lah sekrg ni kan? "Soal Naruto.
" Hem.. . Ntah.. "Sakura memandang rumput. Bila cakap pasal Sasuke, hatinya berdegup kencang.
'Sasuke-kun..' Getus hatinya.
"Ah.. Naruto.. Kau dengan hinata.. . " Sakura tidak menghabiskan ayatnya.
"Kenapa dengan kitorang? "Soal Naruto sambil memandang Sakura.
" X lah.... "Sakura tergelak kecil.
'Dia tak tau lagi.. .' Ketawa Sakura dalam hati.
" Hinata tu perempuan yg kuat, baik.. Pemalu.. Dan can.. "Naruto menutup mulutnya. Dia memandang tepi.
" Dan?? "Soal Sakura. Menanti.
" Can.. Tik.." Naruto memperlahankan suaranya sehingga tidak didengari oleh Sakura.
Naruto teringat muka Hinata. Pipinya kemerahan.. 'Aduh.. Pahal aq rasa x keruan ni?? 'Getus hatinya."Dan apa?!! " Sakura bertanya. Geram. Naruto tersentak. "Dan penyayang!! A-ha.. Ha.. Ha" Mukanya berpeluh.. Takut jika sakura marah..
"Ohh.. Ehm.. Betul³" Sakura setuju.
Huh.. Keluh Naruto. Naruto tersenyum-senyum. Sakura memandang. "Apa hal ngan ko ni? "
"Teringat..ko selalu pukul aq dulu"
"Heh.. Rindu ke?? Nak ??aq boleh bagi??"
"Eh.. X pelah" Naruto lari.
"Hey!! "Jerit Sakura lalu mengejarnya.
**Di Kampung Konoha(Konohagakure) **
" Oi!! Akamaru!! Sini lah! "Jerit suara yang dikenali. Naruto & sakura menoleh.
YOU ARE READING
Adakah Kau Penyeri Ku?
FantasySekarang ini Naruto sedang dilema.Dia masih sukakan Sakura. Tetapi dia tahu yg Sakura menyukai Sasuke.. Tiba² seorg gadis pemalu datang untuk memenuhi kekosongan hidup Naruto. Dialah Hinata Hyuga.Siapakah penyeri hati Naruto??