Selamünaleyküm gençlikk:))
Bomba gibi bir bölümle karşınızdayım, kitapta artık okumayacağınız bir karakter daha var. Bahar, Arda ilerleyen bölümlerde belki gelir ama şu anlık ikiside yok
Acaba Elif yaşıyor mu?
İyi okumalarr;)
2 Ay sonra
Rüyanın ağzından
Mis gibi sıcacık çaydan yudumladım. Çay da ortam gibi sıcacıktı, kahkahalı ortama baktım. Bütün hepimiz bir arada mekanda kahvaltı yapıyorduk.
İki ayda çok şey olmuştu, mesela Kansızlar çetesinin lideri Eren evlatlık olduğunu öğrenince kafasını toplamaya gitmişti. Tolga da aynı şekilde gitmişti. Kansızlar ise öylece kaldı ve Eren ile Tolganın yollarını gözlüyorlar.
Elifin öldüğü hafta Kaanında ölüm haberi gelmişti. Bir mektupla ıssız uçurumlardan bırakmıştı kendini, mektupta ise Elifle bu dünyada buluşamadığını ve ona kavuşmaya gittiğini söylemişti.
Selimden de hiç haber yoktu ve bu beni korkutuyordu. Ya yine sinsi bir planla gelecekse korkusuyla yaşıyordum iki aydır.
Ablam ise tayini çıkınca kütahya'ya taşınmışlardı ve doktorun dediği gibi bebek bir ay erken doğmuştu. Dünya tatlısı bir oğulları olmuştu, kuzey 1 aylıktı.
Talha içine kapanmıştı. Ne kadar yüzünü güldürmeye çalışsada bizim gibi içi buruktu. Şu an düzcede okuldaydı.
"Şu sömestr tatili de sonunda geliyor be!"
Dedi Sevgi bıkkın bir şekilde.
"Hani bu sene kayak yapmaya gidecektik ya, yapmasak. Elifin acısını dindiremiyoruz daha." Dedi Merve.
"Merveye katılıyorum." Dedim.
"Zaten öyle olacak." Merte baktım ve gülümsedim. "İşte seni çok seviyorum ya bu yüzden, adamsın sen." Güldü ve çikolata sürdüğü ekmeği ağzıma tıkıştırdı.
"Emre nasıl oldu?" Diye sordu Rüzgar.
"Sünnet olalı bir hafta oldu, kendini toparladı ama düğün istiyor beyefendi. Bende ona seneye yapacağımı söyledim." Berkay atıldı.
"Haklısınız Elifin acısı var ve birşey yapmak istemiyoruz, ama Emre daha küçük gelin ona sünnet düğünü yapalım hevesini alsın çocuk. Herkes ister sünnet düğünü."
Rüzgar derin bir iç çekti.
"Ben çok istemiştim olsun diye tabi bebekken yaptıkları için düğün de yapmadılar." Merte baktım.
"Yarın akşama hemen birşey yapabiliriz." Mert gülümsedi. "Sağolun gençler ben bi anneme de sorayım. Size haber veririm." Dedi ve yanağıma bir öpücük bırakıp kalktı.
"Gruba yazarım."
Dedi ve gitmişti.
"Emre çok sevinecek." Dedi Merve tebessüm ederek.
*********************
Talhanın ağzından
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda ki Çete 2
AdventureYaşayan ölüler geri döndüüü!!! Yaşadıklarına rağmen birbirlerinden kopmadan mücadele eden çetenin karşısına çıkan kötülüklerle beraber mücadele edişlerini okuyacağız. İyi okumalar:)