26.bölüm Türkiyede ilk gece

419 28 14
                                    

               "Sehunun gözünden "

Wow Türkiye yi çok duyuyordum seviyordum ama abii burasi bir başka ya mükemmel ve ben buraya aşık oldum. Mina ile burada balayı yapma fikri çık aklımdan... Fotoğraf makinem nerde benim ya bu manzaraları çekip bir bir paylaşmam lazım türk fanlar yorumlarınız hazır mı ? Ama bir  dakika eğer türk fanlar türkiyeye geldiğimi öğrenirse konser için sanabilirler ahh yengeleri olduğunu bilmiyorlar tabi ( kendi kendine sırıtır) ben bu çekeceğim fotoğrafları kendime saklayayım şimdilik zamanı gelince hepsini tek tek yayınlarım. Zamanı gelince....
(Mina içeriye girer )
- Neyin zamanı gelince bebegim?
( sehunun boynuna sarılır ve yanağına bir öpücük kondurur)
Sehun ona doğru döner ve "Bizim"
Özgür bir şekilde seninle gezebileceğim yemek yiyebilecegim seni öpebileceğim zamanın ne zaman geleceğini hayal ediyordum..
Mina : Sen ve Ben fanlar ya da medya hiç farketmez hakkımızda ne dedikleri ne düşündükleri hicbir zaman umrumda olmayacak çünkü ben seni her zaman seveceğim... gün olur belki aramıza aniden bir soğukluk girer gün olur belki sırf şirketin baskısı yüzünden benden vazgeçersin ama şunu bil  ve aklından hiç çıkarma ben seni daima seveceğim ve kalbimin bir köşesinde hiç değişmeyecek bir yerin olacak...

Sehun yavaşça Minaya döner ve yanaklarını o sıcak  ellerinin içine alir
" Eğer bir gün olur da sen benden vazgeçmek zorunda kalırsan seni her zaman seveceğimi, sevdiğimi, düşüneceğimi ve seni hiç bırakmayacağımi bilmeni isterim ve en önemlisi ise sana bunların hiçbirini yaşatmayacağım sevgilim....

( Sehun ve Mina Türkiyedeki ilk akşamlarını duygusal bir şekilde geçirmeye başlamışlardı bile gece ilerledikçe neler olacağını belli belirsizdi....)

Mina Sehunun elinden tutup  balkona çıkardı  hava hafif esiyor ve yağmur yağıyordu. Birlikte ayın o güzel yüzünü ve aydınlattığı geceyi seyrediyorlardi uzun bir sessizlik kaplamıştı etrafı sanki herşey durmuş gibiydi Sehun minanin yüzünü incelemeye başladı o esnada minada sehunun yüzüne doğru döndü birlikte uzun uzun bakıştılar yağmur daha hızlı yağmaya ve rüzgar daha şiddetli esmeye başladı birden gök gürleyince mina korktu ve sehuna sarıldı...
Sehun: Bana sarılmak için bunu mu bekliyordun?

Mina : yapma ama korktuğumu biliyorsun ve seni sevdiğimi de ayrıca üşümüştüm ve kolların çok sıcak (sehuna daha da sıkı sarılır sehun minanin alnından öper ve ..)

" Siz türkler ne diyordunuz " helalimsin mi " ( hafif gülümser)

(Birbirlerine sımsıkı sarılan çift artık üşümüyorlardır kalplerinin ve sevgilerinin sıcaklığı onlara yetiyordur ..)

Sehun minanin saçıyla oynarken mina çoktan uykuya dalmıştır Sehun havanın iyice soğuduğunu ve karardığını görünce minayi yavaşça kaldırarak yatağına götürür. Üstünü örter ve kulağına fısıldar: " iyi geceler meleğim seni daima seveceğim " ışıkları kapatır ve tam uykuya dalacakken minanin aniden gök gürültüsünden korkup uyandığını görür şaşkındır ve etrafına bakıyordur.. korktuğu belliydi ve sehun yatağından yavaşça kalkararak " sanırım seni bu akşam korumam gerekecek çekil bakalım kenara evett şimdi bana doğru dön utanma sarıl bana  şimdi en güvenilir kollardasın ve en sevdiğin erkeklesin korkmana gerek yok tamam mı rahatça uyuyabilirsin..
Mina hiçbirşey söylemiyordu sadece ona bakıyordu onun gözleri değişmek istemeyeceği tek şey olabilirdi...
Gece 4 ve Mina hep seveceği sevdiği adamla birlikte " Seni seviyorum Sehun "  ve uykuya dalarlar sessiz  huzurlu ve derin bir uykuya....



Evetttt bölüm sonu ve saat 23:43 size de iyi uykular geleceğin meleklerii
Sizleri seviyorum ♡

EXOnun Yeni Menajeri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin