Πρώτη φορά στα χρονικά της αξιοθρήνητης ζωής μου ξυπνάω από τον ενοχλητικό ήχο του ξυπνητηριού, που εγώ η ίδια έβαλα χθες στο κινητό μου.
Ακόμα και όταν πήγαινα λύκειο στο ξύπνημα μου ήμουν - και είμαι - τελείως χύμα. Θυμάμαι να τρέχω για να μπω στην αίθουσα στα μισά της δεύτερης ώρας ενώ μόλις άνοιγα λαχανιασμένη την πόρτα, όλοι οι μαθητές γυρνούσαν και με κοιτούσαν λες και είχα βγάλει δεύτερο κεφάλι.
Ωραίες εποχές...
Σηκώνομαι με δυσκολία αφού ως συνήθως έχω γαμημένο πονοκέφαλο και τα πάντα γυρίζουν καθώς προσπαθώ να βρώ τον δρόμο για
το μπάνιο, παραπατώντας και σκοντάφτωντας σε ότι έπιπλο
έχω και δεν έχω.Τί; Δεν γινόταν να μην πάω στο πεζοδρόμιο χθες το βράδυ μόνο
και μόνο επειδή σήμερα ξεκινάω
' δουλειά ' . Αυτή ήταν η τελευταία φορά που έκανα σεξ για δύο μήνες. Έπρεπε να πάω! Πώς θα αντέξω δύο ολόκληρους μήνες;;Ο Λούις έφυγε εχθές το απόγευμα εκτός χώρας για κάτι δικές του σημαντικές ' δουλειές ' .
Όλοι τώρα ξαφνικά γίνανε έντιμοι, εργατικοί πολίτες, κατάλαβες;
Βγαίνω στο μπαλκόνι και βλέπω τον ήλιο να ανατέλλει. Ξύπνησα αρκετά νωρίς το πρωί γιατί έχω πολλά να κάνω. Στην ουσία έχω κοιμηθεί περίπου δύο ώρες.
Αφού κατορθώνω να βρώ το μπάνιο μου,ρίχνω πολύ παγωμένο νερό στο πρόσωπο μου για να συνέλθω κάπως.
Κοιτάζω τα πανέμορφα μαλλάκια μου στον καθρέφτη, ξέροντας ότι δεν πρόκειται να τα ξαναδώ.
Καλά, τουλάχιστον όχι μέχρι να τελειώσει αυτό το αστείο με την εταιρεία..
Παίρνω την βαφή μαλλιών στα χέρια μου. Πρέπει επιτέλους να το πάρω απόφαση και να μπω στην μπανιέρα..
Μετά από αυτό όμως δεν θα είμαι ποτέ ξανά η ίδια...
Θα γίνω μια αδιάφορη ....
ηλίθια....
βαμμένη...
βλαμμένη...
ΞΑΝΘΙΆ.
Ποια; Εγώ!
Γαμώτο. Και να φανταστείς ότι είμαι ρατσίστρια προς τις ξανθιές.
Ξεφυσάω με δυσαρέσκεια και ανοίγω το νερό.
{......}
Μετά από κάνα σαρανταπεντάλεπτο είμαι έτοιμη και βάζω τα ρούχα μου.
Καταπολέμησα κάθε επιθυμία να κοιταχτώ στον καθρέφτη, μια που ξέρω ότι αυτό που θα αντικρίσω θα πονέσει πολύ.
ESTÁS LEYENDO
Κακές Συνήθειες
Ficción GeneralΜια δήθεν σχέση.... Ένα καλά κρυμμένο μυστικό... Μία απρόσμενη συνάντηση... Ένα ξεχασμένο παρελθόν που πονάει... Ένα μπαλκόνι με ροζ τέντες στην Γλυφάδα..... Και ..... ότι καταλάβατε, καταλάβατε! ΤΟ ΠΑΙΧΝΊΔΙ ΑΡΧΊΖΕΙ! #1 Στην κατηγορία: myst...