"Jadi.. Sekarang kes pasal Razman tak habis lagi.. Macam tu? "Soal Fathia yang memegang cawan teh o panas ke sofa sebelah Ryna.
"Ikutkan yer. Aku dah cakap dekat semua group mafia lain.. Dia orang cakap.. Dia orang tahu siapa yang masih berdendam dengan Rufina lagi dan kes ini berkait sangat dengan apa pernah berlaku kisah Rufina dahulu"Balas Ryna dirinya tidak tumpah seperti penyiasat sedang berfikir.
Air dicawan diteguk sebelum memulakan perbicaraan nya.dia meneliti kertas ditangan Ryna dan juga gambar di atas meja kecil dihadapan mereka.
"Jadi dialah yang masih hutang nyawa degan Rufina? .. Aku rupanya tak selidik lebih dalam"kata Fathia melihat sekeping gambar seorang lelaki yang tersengih sedang berbual seorang wanita.
"So.. Siapa perempuan depan dia ni? "Soal Fathia meneliti gambar itu.
"Kawan aku.. Masa tu dia dalam lakonan.. Biasalah mafia kerja apa lagi dia akan buat,tarik lelaki lah "Balas Ryna.
"Ooo.. So apa plan kita.. ?"kata Fathia meletakkan cawan dimeja sebelum dia duduk dihadapan Ryna.
Mereka mulakan perbincangan.
*********************
"Shairah!!! "Seorang wanita tua berlari menuju ke Shairah yang sudah menoreh tangannya.
"Apa kamu buat ni, sayang.. "Pilu hatinya melihat anak perempuannya seperti tidak siuman hanya kerana seorang lelaki.
"Mummy!!.. Irah benci dia.. Sanggup dia hancurkan hati Irah.. Sanggup dia kahwin dengan betina tu.. Mummy.. "Menangis Shairah dibahu wanita tua itu.
Wanita tua itu menggosok-gosok belakang tubuhnya sebelum dia terkejut dengan apa yang Shairah buat padanya.
"Aarrrrhhh.... !!!!" pisau di menusuk ditubuhnya membuat darah mengalir keluar dari badannya.
Matanya terbeliak melihat Shairah yang sedang pegang pisau yang masih menusuk ke perutnya. Mulutnya ternganga cuba mencuri nafas yang makin hilang dan hilang.
"Ini semua disebabkan mummy.. Kalau mummy tak suruh Irah keluar dengan jantan tu.. Mama Saif akan buat Irah jadi isteri Saif..!!!! "Tengking dia sebelum dia makin menekan pisau ke dalam dan..dia telah menjadi pembunuh disitu.
Wanita tua itu menutup matanya semakin rapat dan tidak bernyawa lagi.
"Hahaahah....!!!! "Gelak Shairah sebelum dia kembali sedih dan sayu..
"Tapi Saif... Arrghh!!!!.. Sampai hati U!!!"Bergema jeritannya disetiap sudut.. Dia mengheret mayat wanita tua itu ke bilik air sebelum di cincang lumat dan dihiris nipis nipis..
***********************
"Aku nak dia musnah.. Mati..!!!.. Tak bernyawa.. Kalau boleh biar anak dia pun mampus!!!.. Kau faham.. Kalau engkau mungkir.. Tunggu daging badan engkau akan aku hiris dan nipis kecil kecil.. "Kata Shairah pada seorang lelaki sebelum dia tersengih dan senyum."Hahahaaaaa... Hahah... Tak lama betina!! Tak lama!!! "Kata Shairah sebelum dia bangkit dan pergi tinggalkan taman itu..
Lelaki tadi pergi meniggalkan Shairah yang sudah masuk kedalam kereta..
Terkenang ingatannya sewaktu dia memulakan strategi untuk menghancurkan Rufina sambil tangannya menghiris kulit wanita tua itu a.k.a emak kandungnya sendiri..
Mulutnya tidak henti menyanyi..
"La.. La.. Laa.. Lalala... "Sebelum dia kembali ketawa..
*****************
Next...
YOU ARE READING
Cinta Miss Mafia
RomanceDemi mencari pembunuh ibubapanya, dia terpaksa bekerja sebagai mafia, dalam masa yang sama dia mempunyai prinsip agar dirinya tidak dikahwini oleh mana-mana lelaki seperti syarat setelah dirinya menjadi mafia. Satu strategi telah berlaku menyebabka...