Introduction

20.5K 671 19
                                    

For Zawgyi

" ေမာင္ ... ဦးေဝကိုတကယ္ခ်စ္လား "

အညိုစင္ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ...

သူ႔ခ်စ္သူဟုထင္ရေသာ လူငယ္ေလးတစ္ေယာက္ရဲ့ လက္ကေလးကို ဆြဲၿပီး လႈပ္ခါယမ္းကာ ေမးေနခဲ့တယ္...

လူငယ္ေလးဟာ ႏႈတ္ခမ္းအထက္က မွဲ႔ေလးေကာ့တက္သြားေအာင္ၿပံဳးရင္းေျဖလိုက္တယ္...

" တကယ့္တကယ္ကို ခ်စ္တာေပါ့ "

အညိုစင္ေလးက ထပ္ေမးတယ္..

" ဘယ္ေလာက္ခ်စ္လဲ "

" ႏွစ္ေယာက္မရိွေအာင္ခ်စ္တယ္ "

အညိုစင္ေလးက ၿပံဳးတယ္ ...

ညာဘက္ပါးျပင္က ပါးခ်ိဳင့္ေလးေပၚသည္အထိ ၿပံဳးတယ္ ..

ၿပီးေတာ့ လိႈင္းတြန႔္အလည္ခြဲဆံပင္ေလးေတြကိုခါယမ္းၿပီး ထပ္ေျပာတယ္ ...

" မယံုပါဘူး "

" ဘယ္လိုသက္ေသျပရမလဲ "

လူငယ္ေလးက ေခါင္းငံု႔ကာေမးေတာ့ ....

" သက္ေသလား ... ဦးေဝ ကိုယ္တိုင္ ေစာင့္ၾကၫ့္ေနမယ္ေလ  "

" သေဘာ "

လူငယ္ေလးက အညိုစင္ေကာင္ေလးကို ရင္ခြင္ထဲ ဆြဲသြင္းရင္း ေပါ့ေပါ့ေလးေျဖတယ္ .......

" တကယ္လို႔ ေမာင္သာ စကားမတည္ခဲ့ရင္ ..... "

" မတည္ခဲ့ရင္ ဦးေဝက ဘာလုပ္မလို႔လဲ "

အညိုစင္ေလးက  ရင္ခြင္ထဲကေန ေခါင္းေလးေမာ့ၾကၫ့္ၿပီး တစ္ခ်က္ၿပံဳးျပတယ္ ...

အၿပံဳးက မခ်ိဳၿမိန္ဘူး ... ေအးခဲလိုက္တာ ...

ၿပီးေတာ့ တစ္သက္မေမ့ေစမဲ့စကားကိုဆိုလိုက္တယ္ ...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

" ဦးေဝကိုယ္တိုင္ ေမာင့္ကို ဦးေဝရဲ့ အခ်စ္နဲ႔ သတ္မယ္ "

.............

For Unicode

" မောင် ... ဦးဝေကိုတကယ်ချစ်လား "

အညိုစင်ကောင်လေးတစ်ယောက် ...

သူ့ချစ်သူဟုထင်ရသော လူငယ်လေးတစ်ယောက်ရဲ့ လက်ကလေးကို ဆွဲပြီး လှုပ်ခါယမ်းကာ မေးနေခဲ့တယ်...

လူငယ်လေးဟာ နှုတ်ခမ်းအထက်က မှဲ့လေးကော့တက်သွားအောင်ပြုံးရင်းဖြေလိုက်တယ်...

" တကယ့်တကယ်ကို ချစ်တာပေါ့ "

အညိုစင်လေးက ထပ်မေးတယ်..

" ဘယ်လောက်ချစ်လဲ "

" နှစ်ယောက်မရှိအောင်ချစ်တယ် "

အညိုစင်လေးက ပြုံးတယ် ...

ညာဘက်ပါးပြင်က ပါးချိုင့်လေးပေါ်သည်အထိ ပြုံးတယ် ..

ပြီးတော့ လှိုင်းတွန့်အလည်ခွဲဆံပင်လေးတွေကိုခါယမ်းပြီး ထပ်ပြောတယ် ...

" မယုံပါဘူး "

" ဘယ်လိုသက်သေပြရမလဲ "

လူငယ်လေးက ခေါင်းငုံ့ကာမေးတော့ ....

" သက်သေလား ... ဦးဝေ ကိုယ်တိုင် စောင့်ကြည့်နေမယ်လေ  "

" သဘော "

လူငယ်လေးက အညိုစင်ကောင်လေးကို ရင်ခွင်ထဲ ဆွဲသွင်းရင်း ပေါ့ပေါ့လေးဖြေတယ် .......

" တကယ်လို့ မောင်သာ စကားမတည်ခဲ့ရင် ..... "

" မတည်ခဲ့ရင် ဦးဝေက ဘာလုပ်မလို့လဲ "

အညိုစင်လေးက  ရင်ခွင်ထဲကနေ ခေါင်းလေးမော့ကြည့်ပြီး တစ်ချက်ပြုံးပြတယ် ...

အပြုံးက မချိုမြိန်ဘူး ... အေးခဲလိုက်တာ ...

ပြီးတော့ တစ်သက်မမေ့စေမဲ့စကားကိုဆိုလိုက်တယ် ...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

" ဦးဝေကိုယ်တိုင် မောင့်ကို ဦးဝေရဲ့ အချစ်နဲ့ သတ်မယ် "

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Where stories live. Discover now