33. pt.1 Край на договорът

535 66 25
                                    

Вие избрахте, че не бихте танцували за последно със Сънгмин.

Само да ви кажа, много сте лоши. Ама то на вашата съвест ще тежи после, хех. * повдига рамене*
КЪМ ИСТОРИЯТА ->

* * *

Събудих се след малкото сън, пълен с кошмари. Чувствах се ужасно. По- объркана никога не бях се чувствала. Погледнах телефона си, но никой не беше ми писал. Писах и на Хосок, но и той не ми отговори. Може би вече прекалявах и на всички им беше писнало от мен?

Кученцето ми усещаше, че не се чувствах добре и затова само лежеше до мен на леглото и ме гледаше с кръглите си маслинени очички. Все едно искаше да ми каже нещо успокоително и да ме разведри. Когато му се усмихнах, той се изправи и започна да върти опашка жизнерадостно.

- Хайде на разходка! Чистият въздух ще избистри умът ми! - взех каишката му и излязохме за една дълга разходка. Когато се върнахме, вече ми беше ясно за няколко неща.

Взех договорът, които подписах с Юнги при първата ни среща. Препрочетох го, няколко пъти. Бях нарушила няколко правила. Едното от тях беше най- страшното. Бях се влюбила в него. Което значеше само едно..

Знаех какво трябваше да направя. Не исках, но може би това щеше да е най- добре за него. Когато обичаш, искаш той да е добре, а не ти. Аз .. аз щях да се оправя. Някога. Някак.

- след около час -

Натиснах enter, и това беше краят на моите взаимоотношения със сайта и момчетата от там. Искаше ми се да можех да изтрия и номерът на всички от сайта, но нещо ми пречеше да го направя. Не, нищо не пречеше, просто не исках. Това ми беше последната  малка връзка между нас и че съм ги познавала..че съм познавала Юнги. Изтрия ли и неговия номер, щях да осъзная, че това беше наистина краят.

След около 10 минути получих и отговор от сайта. Одобриха ми отказа на договорът, след като са се били свързали и с техния служител и той също се съгласил. Нямало проблеми и задължения между нас, т.е. вече няма нужда от среща с мен и него лично.

Сълзи почнаха да капят от очите ми, без дори да осъзная, че ми се плаче. Просто капеха. По лицето ми се стичаха и оставаха следи след себе си.

Това означаваше, че Юнги е наясно, че съм искала да се откажа от услугите му и се е съгласил също. Нито ми е писал, нито звънял. Тоест наистина е разочарован от мен. Наистина не иска да ме вижда повече.

- Сбогом, Юнги.. - казах си тихичко и се свих на кълбо в леглото си. Не можех да дишам и ме болеше,  много ме болеше за да се изправя.

Край на Част 1.

Следва част 2.

Op. Chestito vi daskalo

Мъжка Проститутка [ Ти Избираш] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora