Alattomos gyilkosságok

50 10 0
                                    

- Hogy csinálod? - kérdezte egy nap Rukorokubi Hazelt.
- Mégis mit? - reagált értetlenkedve a fivére.
- Több évig próbáltam cselédnek állni, de soha sem lettem ennyire emberi, mint te. - fejtette ki a húga.
- Majd belejössz csak ne add fel! - biztatta Hazel.
- Könnyen beszélsz nem a te nyakad nyúlik ki több méteresre amikor alszol és nyit rád a mestered közben. - sopánkodott húga.
- Talán másik állást kellene keresned. - mondta egyetértve Hazel.
- Akkor viszont többé nem látom a mesterem! - erősködött húga.
- Ennyire fontos volt neked? - kérdezte ledöbbenten Hazel.
- Mesterem jó ember volt csak nagyon ijedős. Kedveltem annak idején rengeteg időt töltöttünk együtt. - nosztalgiázott Rukorokubi.

Hazel megrekedt ennél a mondatnál. A rövid beszélgetésből hamar leszűrte, hogy húgának valószínűleg tetszett a mestere, azonban származása miatt teljességgel kizárt, hogy bármi esélye legyen nála, főleg miután kidobta őt.

- Miért nem mondtad el neki soha? - kérdezte húgát.

- Hogy is tehettem volna, bátyjám, hisz csak egy cseléd vagyok! - sopánkodott a lány.

- Ha igazán szeret téged a mestered, akkor ez meg sem kottyan neki. - bíztatta Hazel.

- Mit tudsz te erről? - szólt szemrehányóan a húga.

Hazel ekkor csendben maradt, s magában felidézte a múltját. A nagy részében az ügynökséget látta, s mindössze halvány képekben a Kyoden gimnáziumot. A nyár köszöntő bálon egy hosszú fekete hajú lány alakja jelent meg előtte, akivel táncolt, viszont aligha foglalkozott vele, tekintete átsiklott egy asztalhoz. Annak szélén karikaszemüveges fiú ült, vele szemben a festett szőke hajú lánnyal, aki felé sem tekintett. Hazel csalódottan mély levegőt vett, majd ismét Rukorokubihoz fordult.

- Igazad van. Én sem vagyok különb nálad. - hagyta meg.

E közben Daisuke sem akadt a misztikus Code Joysu anyag nyomára, viszont helyette besorozta az ottani szamuráj liga, szerencséjére nem a földesurak álltál irányított Bushido törvénykönyvet követők közé, inkább a Roninok oldalán maradt meg.
Mivel eleve titkos ügynök volt részesült katonai kiképzésben és tudott bánni a karddal egyaránt, ezáltal jól tudott helyt állni új munkahelyén. Társai közül mindössze kettővel barátkozott össze Yuurával és Aosurával. Mindketten régebben szolgáltak már a seregben, mint ő, s több tapasztalatot halmoztak fel nála. Mesterük az öreg, bölcs, fehér szakállas Sadan volt, akit mélységes tisztelet övezett körükben.
Tanítójuk elhatározta, hogy két gyönyörű lányát legkedveltebb tanítványainak adja. Az idősebbik lány Keikyo hosszú hollófekete hajú, tengerkék szemű volt, de jellegzetes ibolya színű ruhákat hordott.
A fiatalabbik Kyo valamivel rövidebb azonos árnyalatú hajú, ám világos barna szemeiben különbözött nővérétől. Cseresznyevirág rózsaszín ruhákat viselt.
Húga jóval nagyobb választékkal rendelkezett tőle, ugyanis köztudottan prostitúcióval foglalkozott az elit borbélyházban, ami abban az időben nem igen számított ritka jelenségnek, annál inkább vonzónak a férfiak számára. Yuura és Aosuke egyaránt Kyo kezére pályáztak megnehezítve ezzel mesterük dolgát, viszont végül mégis sikerült választania. A két barát eddigi közeli, bizalmas viszonya megszakadt, ezentúl riválisok, ellenségek lettek. Sadan Yuurához adta feleségül Kyot, ezzel gyűlöletet kiváltva Aosuraból.
Keikyot pedig a meg sem kérdezett Daisuke kapta társai civakodása után. Tiltakozás kifejezése Sadan elméjében nem létező fogalomként homályba merült, és minden úgy lett, ahogy ő elrendelte. Közös napon kettős - esküvővel összeadta a fiatalokat, majd nyugdíjas éveit töltötte. Legalábbis ő így gondolta, amíg Aosura fel nem kereste a házában.
Felelősségre vonta tettéért, elítélte igazságtalanságért, váltig állította, hogy neki kellett volna megkapnia Kyot, hiszen ő nagyon szereti a lányát. Heves vitába keveredtek egymással, ami rettentő veszekedésbe folyt át.
Azonban hiába erőlködött mondhatott bármit Sadan nem állt el szavától.
A féktelenül bosszúszomjas végigsértett Aosura még sem akart lemondani Kyoról. Veszekedésük után pár nappal felkereste a lányt a borbélyházban. Mindent elkövetett, hogy elcsábítsa Yuura mellől és már - már sikerrel járt, amikor vad románcuk közepette belépett a férj és a tulajdonos is. Szégyentől megkeseredve Yuura Sadanhoz fordult, majd becsületsértés néven kérte, hogy tiltsák ki Kyot a családjából. A feldühödött apa és büszke mester hajlott az ajánlatra, de ezek után is képtelen volt Aosurának adni a lányát. Kyo teljesen megalázottan menekült el apja illetve férje haragja elől, amíg Aosura újra csúnyán összeveszett Sadannal. Yuura felesége nyomába eredt maga mögött hagyva a két indulatos felet. Aosura méregtől elvakultan kardot rántott, majd keresztül szúrta Sadan öreg testét. Elöntötte a vér az egész házat, sőt az udvaron növő virágok szirmait is átfestette skarlát vörösre. Aosura gyorsan kirántotta mestere élettelen testéből fegyverét,majd Yuura után szaladt.
Oda át a messzeségben egy hollófekete hajú lány halott teteme feküdt magányosan a friss fűben. Yuura már holtan tálat rá, amikor oda ért.
- Kyo öngyilkos lett. - fordult hátra a felé igyekvő Aosurához.
- Hazudsz! - kiabálta vissza ingerülten társa,majd egyetlen gyors suhintással elmetszette a torkát.
Ekkor már két holttest feküdt aznap egymás mellett, végül csatlakozott a harmadik hozzájuk. Aosura látván Kyo élettelen testét követte sorsát kardját önmagába süllyesztette.
A tragikus haláleseteknek futótűzként terjedt el a híre. Daisuke ezek után már bűntudatból sem mert elszakadni gyászoló feleségétől. Apja temetésén Keikyo arra kérte, hogy soha ne hagyja el őt. Zokogva tért haza szívében nagyon súlyos sebeket hagyott maga után az a szörnyű eseménysorozat.
Daisuke minden tőle telhetőt megtett, hogy jó férj legyen Keikyo számára. A lány legjobb - barátnője Kasame is gyakran látogatta őket, hogy megnézze minden rendben van e velük. Ettől valamivel jobban érezte magát Keikyo és igyekezett túltenni magát Sadan, illetve Kyo halálán. Egy napon különleges ajándékot kapott névtelenül, valaki egyenesen neki címezte. Ritka fajta nőknek készült szépség arckrém hevert lábai előtt. Keikyo nagyon megörült neki, feltételezte, hogy Daisukétől származott meglepetés gyanánt. Az ifjú hölgy máris izgalomtól telve kipróbálta a terméket, azonban hiúsága elviselhetetlen fájdalomba vezetett. A krém csípte, égette, marta arcát. Foltokban kihullott tőle a gyönyörű hollófekete haja, majd mind két szemöldöke azután. A remegés fájdalomtól elkábult lány a földre zuhant ájultan, s a kemény talajban csúnyán beverte a fejét. Annak nyoma maradt jobb szeme körül hatalmas vérző lila sebhelyként. Arcának deformálódása a krém hatásától azonban közel nem ért véget, bal szeme lefojt nem szimmetrikusan elhelyezkedve többé a másikkal. Keikyo úgy nézett ki akár egy borzalmas szörnyeteg. Mire magához tért szobájában várta egy fekete maszkos alak kardot szorongatva kezében. Meglepően viszont nem megölni jött őt. A szándéka megmutatni az önarcképét volt. Magával hozott egy díszes tükröt, majd Keikyo felé fordította, aki annyira megrémült szörnyeteg külsejétől, hogy szívinfarktust kapott azonnal.
Mikor Daisuke hazatért a fekete alak köddé vált tükrével együtt, s magával vitte a krémet is.
Felesége holtan feküdt a padlón borzasztó külső vonásokkal a fején. Daisuke szörnyülködve térdelt le mellé, majd gyógyítót hívott. Az egészségügy megállapította, hogy Keikyo ritka fajta betegségben halt meg. Daisuke azonban felismerte a mérget felesége arcán, de mivel eltűnt a tettes nyomokat nem hagyva maga után és a termék is amiből származott sejtelme sem volt ki tehette. Keikyo temetésén megjelent talpig feketében barátnője fátyolos tekintettel. Szívszorítóan sírt, szenvedett miatta, majd ragaszkodott hozzá, hogy rövidke beszédet mondjon el az emlékére.
- Mindenkit elvesztettem. Keikyo volt az utolsó családom. - mondta könnyeivel küszködve Kasame.
- Szerintem megölték. - szólt suttogva Daisuke.
- Kinek ártott volna az a szegény lány? Kegyetlenség! Most mi lesz velünk? - sopánkodott immáron újra zokogva Kasame.
Bűntudatból és mélységes sajnálatát kifejezve a magányosan maradt gyászoló barátnőre tekintve Daisuke feleségül vette Kasamét. Úgy gondolta Keikyo is így akarná, hogy vigyázzon utolsó élő szerettére.

Hiromi - Hideg, mint a jég (Új Változat) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora