Ma vagyunk együtt Yoongi Hyunggal 1 éve. Nem tudom,hogy mit vegyek neki. Mindent tudok róla,de fogalmam sincs minek örülne. Nem szeret ajándékot kapni. Azt mondta,hogy csak az érdekli,hogy velem legyen. Ha most így jobban bele gondolok... Kinyomtattatom az összes közös képünket és csinálok egy kollázst belőle. Remélem örülni fog neki...
*4 órával később,amikor Yoongi épp száll ki az autóból,a dorm előtt*
-Szívem! De jó hogy itthon vagy!-ugrottam nyakába,mikor belépett az ajtón.
-Szia kicsim!-ölelt meg.
-Gyere légyszíves!-kulcsoltam össze ujjainkat és a szobám felé húztam.
-Várj egy kicsit! Most értem haza.-mondta egy édes mosoly kíséretében.-Leveszem a dzsekim és mehetünk.-puszilt homlokon. Ami bár egy kicsit nehéz volt neki,mert alacsonyabb nálam,de sikerült neki.
-Aranyos vagy.-jegyeztem meg és kezdtem vonszolni a szobám felé.
-Jajj Hoseok mi az ami ennyire nem várhat?-kérdezte nevetve.
-Ugye tudod milyen nap van?
-Az évfordulónk. Tudom.-kacsintott rám.
-Hah. Már kezdtem azt hinni,hogy elfelejtetted.
-Már hogy felejthetnék el egy olyan dolgot,ami veled kapcsolatos?!-húzott magához.-Csak hogy tudd. SZ E R E T L E K! Értve vagyok? Te csak is az enyém vagy.
-Értem.-mosolyodtam el.Egy kis szemezés után Yoongi rátapadt az ajkaimra és elindított egy csók csatát. Nagy nehezen betolt a szobámba és elkezdet vetkőztetni.
-Készen állsz rá? Ne várjunk?-nézett rám,amikor már csak egy-egy boxer volt mindkettőnkön.
-Igen.-fogtam meg arcát két kezem közé és megcsókoltam.
Szép lassan lekerült mindkettőnkről az alsó is és Yoongi elkezdett játszani ékességemmel. Csak halk sóhajok jöttek ki a számon semmi más. (Egyelőre) Aztán Yoongi szét választotta ajkainkat és elkezdte szívogatni a nyakamat. Halk nyögésekkel díjaztam tettét. Egyre lejjebb haladt a szívással. Amikor elérte ágyékomat szívott rajta egyet és szájába vette makkomat. Nyelvével nyalogatta szépen lassan köröket leírva,majd bekapta egyész hosszomat. Közben körözött ujjával a nyílásomnál és egy idő után oda dugta három ujját az arcomba,én pedig készségesen bekaptam,majd elkezdett tágítani. Szép lassan haladt,hogy ne fájjon nekem és mikor már szinte baszott az ujjaival belém tolta férfiasságát. Sikkantottam egyet. Ez hirtelen sokkal nagyobb volt mind a három ujja. Yoongi oda hajolt az arcomhoz és lecsókolta a könnyeimet,utána pedig rátapadt ajkaimra. Szépen lassan elkezdett bennem mozogni és kb. három lökés után megtalálta AZT a pontomat. A végéhez érve egyre erősebbeket lökött Yoongi,de gondolom türelmetlen volt már. Pár erősebb lökés után együtt élveztünk el.
-Szeretlek Hobi!-nézett mélyen a szemeimbe.
-Én is téged Hyung!-mondtam és elaludtunk.