Ce sa vezi ,tipul nou si plin de fite

303 5 5
                                    

"Prima zi de liceu, ultimul an ...o sa imi para rau dar mai mult bine (razand) . Cu ce as putea sa ma imbrac azi? ...hmm gata , maieul alb ,imaculat cum ar spune mami,blugii mei scurti si adorabili de un albastru inchis si tenesii noi si inflorati arata bine , bratarile trimise de la mami (le adorrr) si suntem gata. Ups am uitat sa o sun pe Elena..."

*Sunand-o pe Elena

-Bip,bip,bip..Numar ocupat

-Mersii Elena...acum trebuie sa mai vin si pana la tine ca la telefon vorbesti cu Ric toata ziuaaa...(nu am observat ca vorbeam tare ,singura de nebuna,pe strada si un tip bine facut ,saten cu un tricou negru care ii conturau muschii,jeansi de un albastru putin mai deschis a trecut zambind la mine ,crezand ca sunt vreo ciudata...mi se intampla des)
*In sfarsit la Elena acasa

*Sun la sonerie...cred ca e a 5a oara cand sun, pana la urma am intrat singura..si ce sa vezi, Elena adormise pe teancul de rufe scos din sifonier ,sigur a facut crize de imbracaminte dupa modul in care este imbracata...o pereche de jeansi scurti albi cu mici franjuri si sutienul roz cu animal print...
-ELENAAAAAAA, a venit Ric si te asteapta jos (tipand si incerc sa ma abtin din rasul care statea sa iasa afara)
-Dar in vis era langa mine (stergandu-si mica monstra de saliva care o avea la gura ,era tare simpatica ,si ochi aia caprui spre un negru , o faceau sa para un copil de clasa a 9a ..inocent si.speriat)
- Hai puturoasooo, ridica-te din pat si hai sa iti gasim ceva dragut de imbracat si sa mergem odata la scoala
-Cauta tu ceva pe acolo pana cand imi termin machiajul
-Am gasit , maieul asta gri spre negru ,tenesii gri si jeansii de pe tine merg perfect ,iar machiajul natural ca al meu se potriveste de.minune ...acum hai sa mergem

*Ne urcam in Bmw -ul ei negru ,si plecam spre liceu . In fata liceului un grup de fete si baieti sa ingramadeau sa vada ceva...curiozitatea ma omora asa ca am decis sa ma bag ,asa fel incat sa ajung in mijcolul "petrecerii".

Un tip necunoscut se lua de Garry...ce avea de impartit cu el o sa aflu...dat problema e ca tipul cel nou avea in aer cam sexy, muschii lui tipau sa.iasa din tricoul alb, mulat care statea al dracului de bine pe el ,dar ...trezireaaaa ,nu e normal sa se ia chiar de Garry,tipul inocent .

Intervin eu ,ca de obicei..

- Cine mai e si asta si de ce se crede asa tare?
-Buna Care, e tipul cel nou ,din pacate o sa fie doi , cica si fratele lui s-a inscris la noi in liceu...
-Ba ,cat tupeu...
-Mda ..

"In curtea liceului ,Matt ,tipul cel nou se ia de Garry , tipul mai timid si mai timorat..cel bun la toate materiile"

-Auzi honey, daca esti nou si plin de muschi asta nu inseamna ca trebuie sa te iei de cei mai slabi ca tine , incearca cu cei din echipa de fotbal , mai mult ca sigur "tigrutii" o sa te faca de ras si fara sa se atinga de tine ..(Razand malefic)~Caroline
-Tu cine mai esti Barbie ? o noua pitipoanca care imi zice mie ce sa fac?~Matt
-Creier de maimuta , muschi plini de steroizi ...chiar trebuie sa ma pun la mintea ta? ~Caroline
-Nu inteleg ce cauti aici si de ce vi sa imi spui mie ce sa fac? cine dracu te crezi si cine crezi ca te asculta? esti penibila,acum dispari ca am treaba , am niste boboci de speriat si boboace de dus in pat...~Matt

(Orele se termina...sunt in fata liceului dar cineva striga din spate ,cu toti plamanii numele meu ,pentru un moment m-am speriat dar ma intorc si o vad pe Bonnie , a doua me cea mai buna prietena...sunt atat de uituca...Elena Sommers si Bonnie Gilbert sunt cele mai bune prietene ale mele , ne cunoastem de cand aveam 7 ani..e atat de simplu cand le am in preajma, ma simt minunat cu ele mereu langa mine , si nu pentru ca stam una langa alta ,e dragut sa sti ca cele mai bune prietene au casa "una langa alta" ...Bonnie si Elena stau langa mine si ne-am cunoscut cand eram in curte cu sora mea ,Liv,care din pacate a murit cand aveam 5 ani, eram gemene ,dar intr-o zi cand ne jucam in curte si-a scapat mingea in strada,a alergat dupa ea dar din pacate a lovit-o o masina,imi pare rau ca nu mai este printre noi ,imi lipseste atat de mult..pff...ma rog o sa spun despre ea mai multe ,in curand se implinesc 13 ani si va trebuii sa facem un eveniment in care sa ne aducem aminte de ea si o sa spun mai multe, te iubesc Liv..

)

- Hei ,Care, avem ora de sport ,s-a schimbat orarul si profu' vrea sa ne tina iar discursul lui din fiecare an ...hai la vestiar sa ne schimbam , am vorbit si cu Elena ,vine si ea ,ne vedem acolo ..

(Ajungem la vestiar ,ne schimbam so cand sa iesim dam peste artificialul Trio al liceului ,Mona ,conducatoarea grupului ,Brithney si Mady...fete cu nasul pe sus...

Ajungem in sala de sport si ce sa vezi....)

- Mica blondina are ora de sport cu mine...~Matt
-Dispari ! ~Caroline
-Ne aliniem ,Caroline conduce ora si Matt are grija sa fie totul bine..iar eu ma intorc peste 45 de minute sa discutam.~prof.Sport

"Trecand de incalzire ,incepem meciul de volei ,echipe facute si ce sa vezi ...Matt era in echipa adversa...momentul perfect de razbunare"

-Hai blondino ,serveste odata !!~Matt
-Tu ai spus-o ,minte de maimuta !!(si atunci , mingea il loveste in burta ,as fii sperat sa fie o lovitura sub centura ,dar merge si asa ma simt bine!! ) ~Caroline
-Ce dracu inseamna asta? Ma doare!! ~Matt

(Usa de la sala de sport se aude cum este impinsa de cineva , si imediat o voce destul de draguta se aude din spate , nu pot sa cred, e tipul pe care l-am intalnit de dimineata ,doar ca treiningul de pe el il face sa para mult, mult mai sexy)

-E o fata Matt, te doare de la o minge?(se auzii din spatele salii de sport ) ~Tyler
-Hopa , tu ce cauti aici?-Matt
-E ora de sport frate , suntem in aceiasi clasa...ai uitat?Tyler
-Ma rog, continuam?-Caroline
-In ce echipa sunt?-Tyler
-Tu alegi..-C
-Impulsiva , imi place ...o sa facem o echipa buna ..-T

"A trecut si ora de sport ,am catigat meciul...se pare ca fratioru' e mai bun decat Matt, macar atat sa fie (razand)"
*Have a new messages*
"Hello blondino, ce zici de o intalnire la The Grill, pe la 7:30?"
-Serios ,ma tachineaza toata ziua si acum vrea o intalnire? hmm...sa vedem...

*7:30
"The Grill"(ajung la bar si ce sa vezi , fratele cel dragut cu un aer sexy statea la una din mese , hopaa ,era singur .. Imi face cu mana si ma duc politicos sa il salut si sa ii urez bun venit in liceu.)

-Nu ma asteptam sa vi!-T
"Se pare ca m-am inselat ,nu Matt era cel care vrea sa iesim ,ci Tyler ...cam dragut dar putin misterios..."
-Bunaa...ma aspteptam sa fie Matt.nu tu..-C
-Dehh, imi place sa surprind...placut sper-T
-Ai facut-o, m-ai surprins , si da, intr-un mod destul de placut..-C
-Si ...cum sta treaba pe aici?-T
-Hmm, pai...majorete pline de ele , fotbalisti creduli , Trio-ul de blonde ...si tipi ca frati-tu...-C
-Ignora-l , anturaju' l-a stricat cam mult , dar nu despre el vreau sa vorbim..-T
-Dar despre ...ce?-C
-Tu!-T
-Eu?!?( wow, niste apa aveti? simt ca mi se inmoaie picioarele)-C
-Da ,de ce te mira asa mult?-T
-Nici nu ma cunosti ,si vrei sa vorbim despre mine?-C
-Despre tine,despre mine...imi placi si vreau sa aflu mai multe..
-Hmm...ok , ce vrei sa sti?
-Pai...Cam toata povestea ta ..
-Ok,dar o sa te plictisesti...te asigur...
*Ne apucam sa vorbim ,ii spun toata povestea mea ,mai putin micul meu mare secret...imi spune si el despre familia lui, despre Matt , am aflat ca a avut niste probleme cu drogurile...si incepem sa vorbim despre relatii..Si brusc ,suntem intrerupti..
-Buna Tyler , Buna Caraline
-Ma cheama Caroline...
-Ma rog . Am venit sa iti spunem bine ai venit in liceul nostru si sa iti dau o invitatie pentru diseara, la mine ,la 23:30 , petrecere...Si am nevoie de un partener ..-Mona
-O sa vin ,dar am deja o partenera , nu-i asa Care? T
-Umm, pai ..aa..a da ,asa cred..C
-Huh..cu ea? Mona
- Ori vin cu ea , ori nu mai vin deloc.
-Ma rog ,sa va luati costum de baie ,e inclusa si piscina in petrecere..Va astept (si pleaca nervoasa,trantind usa barului.Eu rad iar Tyler se uita cu ochii aia albastri la mine,era asa dragut. Brunet,bine facut ,ahh,orice tipa si l-ar dorii...)

Continuarea o voi pune maine ,este tarziu si maine ,adica azi am ore..va pup ,sper sa va placa



Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 01, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire sau frica?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum