PART 1 (Imbas Kembali)

41 2 0
                                    

At ulsan university

  Kau ditugaskan utk membentuk satu kumpulan utk jalankan tugas dari sir kang daniel (dance and music teacher) kau ditugaskan utk menjadi leader kumpulan...

"Fuck my life dude ! Aku tanak la join bende bende ni! Really not my style" kata kau dkat kawan kau Hwan Rin " nak wat camne dh kau mmg terer bab urus kumpulan and agihkan tugas utk ahli kumpulan dari zaman skolah lagi kan ?"  Kata Hwan Rin. "YE AKU TAU!!! But tu dulu babe ! Now aku tak macam dulu!!" Kata kau dalam keadaan serabut , dari rambut yang lurus jadi kusut macam jebon disebabkan kau terlalu stress .. Hwan Rin yang dah terlalu masak dgn kehidupan kau tu hanya mendiamkan diri...

Di cafeteria

Sedang kau menjamu selera mata kau tertangkap pada jejaka yang telah menjadi pujaan hati kau selama bertahun tahun , siapa sangka pujaan hati dari skolah study satu universiti dgan kau?  Hahah no one know it "DAMNN HWAN RIN DO YOU SEE THAT??"  Terlalu excited kau menggoncang tubuh Hwan rin "UHUKKK UHUKK aih minah ni aku tuang kuah ramen aku jap gi kang! Apa kau nak? " tanya HwanRin menahan sabar. "Tu kau nampak tak ? ZYX ZYX!!" Kau kuatkan sikit nada suara but sokay org sekeliling tak dgr sbb kau tak suka duduk dikelilingi org ramai "ye ye aku nampak crush kau an , asal.kau tak luah je kat dia yang kau suka dia ?" Kata HwanRin  sambil kunyah ayam goreng "NEO MICHESEO?? No aku tak suka bukak langkah seribu !! Not my style aku tak suka , biar aku pendam sampai aku hilang rasa suka ni" kata kau "lagipun sapa je nak bergaul ngan aku yang suka sendirian ni ? Dh la buruk , introvert plak tu " luah kau lagi , ye kau mmg seorang yang introvert dari kecil sampai la sekarang walau kau ada kawan , tapi kawan kau tak dpt ubah kau cuz dorg sendiri dah putus asa ...kau mmg degil dari dulu....

Di practice room

Kau telah pun tubuhkan kumpulan yang digelar 'DMUMT' (dont mess up my tempo) "shit takde nama lain ke doh aku rasa macam nama.bom nuklear pun ada" kata seorang ahli kau "diam ah tak suka bleh out dari team aku" kata kau dgn nada bersahaja "dammit ye la aku follow je rule kau"  masa kau tengah practice tarian Fake Love by BTS ... crush kesayangan kau ZYX and kumpulan EXO lalu didepan ruangan tersebut "weh Yixing tengok tu"  tegur kai "pebende kau pak itam?" Kata yixing "asshole , tu pompuan tu yang slalu usha kau dari zaman skolah" kata kai sambil mencarut sbb dipanggil pak itam "oh ha kenapa dia usha je bukan ada feeling pun kan?" Kata yixing innocent "blur punya unicorn tua , kau ni aku rasa dia ada simpan perasaan kat kau dari cara dia usha kau pun aku tau dia suka kau bengong" kata kai dalam keadaan geram 'dasa unicorn tak seksi dh la blur' sambung dlm hati "oh ha pastu nak aku buat apa , bentang karpet merah bagi dia luah?" Kata lay dalam nada perlian "tah malas plak aku nak ckp ngan unicorn tak siap macam kau ni baik aku gi dancing lagi bagus" kata kai dan berlalu pergi "fuck you bronze guy !! Suka hati je panggil aku unicorn tak siap" jerit lay , org keliling perhati kan Yixing "dh kenapa dia tu macam monyet terjerit jerit" ..
"HAHAHAHAHAHAHAHAH MONYET YIXING MONYET" gelak chanyeol  dan baekhyun kuat kuat kuat "diam lo anjir" kata lay dan terus beredar ke kelas .

Situasi kau

'DAMMIT DIA PANDANG AKU KE TADI??ARGHHHH FANGIRLING MOOD ONZZ!!!' jerit kau dalam hati. "Wei Y/N kau asal dh macam bini mati laki aku tgk" tegur HwanRin "apa kau bij manade hehe tadi aku ternampak.." "ZYX"  sambung HwanRin "beruk tol diam la sikit, dh jom practice"

Situasi Lay

' I'll make you mine Y/N  hahaha aku tau kau ada perasaan suka pada aku and i will make your feeling came true my dear cuz aku pun suka kau ' kata lay dalam hati

(Done imbas kembali)

Saya dah kembali


namja_kkamjong88

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

namja_kkamjong88

Tengkiu utk poster ❤💓

OMG! MY HUSBAND IS ZHANG YIXING (OG)Where stories live. Discover now