Aici va spun o întâmplare cu ea, in vacanța de vara. Am mers într-un parc din cartierul "The poems" ca sa ma întâlnesc cu prieteni mei vechi. Acolo am întâlnit-o pe Emilly cu prietena ei Casi.
Dupa ce am terminat de jucat fotbal, le-am întrebat pe fete daca nu vor sa vina la mine pe strada, in cartierul "The Old Best Team". Au acceptat, neavând treaba.
Cand am ajuns, începusem sa vorbim de "iubitul" ei, Aly. Eu începusem sa rad, pentru ca ei se certăreață si acum vor sa se împace dar unul dun ei spune ceva greșit.
Ma rog, la final am spart gasca, deoarece începuse sa se intunece. Am stabilit sa ce mai întâlnim tot asa in a doua zi.
In următoarea zi, tot asa ne-am întâlnit, am vorbit si Casi, a trebuit sa plece ca se duceau la tara. Am rămas eu cu Emilly. Pe atunci nu era asa mare chestie ca vorbim unul cu altul. Am vorbit, am ras, cand deodată, m-a întrebat:
-Vrei sa te car in spate?
-Am... Pai... Cum vrei tu!
-Te rog!
-Ok!
Am urcat pe spatele ei. Atunci am simțit, bu stiu ceva ce simți cand te îndrăgostești! Știți despre ce spun.
N-a mai putut, am întrebat-o:
-Vrei sa...
-Macari? Is o grasa!
-Ba nu!
-Fie cum spui tu! tragandu-mi un zâmbet dulce.
Ne-am plimbat... cand deodată, eu, ca prostu, am spus:
-Ai un crush?
-Cred ca da...
-Ooo...! Pe cine?
-Nu pot să-ți spun!
-Oooooo!! E cineva care-l cunosc?
-Da...
-CINE????
-Nu vreau sa te superi...
O pauza stânjenitoare...
-Imi place de tine. a îndrăznit Emilly sa spuna.
-Aha...
Si din nou acea liniște stânjenitoare...
-Si mie imi place de tine! îndrăznind sa întrerup liniștea.
-WOW!
-Uite, poate nu vrei sa fim impreuna... poate si tu esti fata aia ca suntem prea mici... sau ca sa nu afle nimeni...
-Uite. Tot ce vreau e sa nu afle mama
-Nu te lasa?
-Nu.
-Dar... fratii tai...
-Sa fiu sinceră, nu sunt de încredere...
-Deci... Impreuna?
-Da
Si de-atunci am început sa vorbim mai mult, sa ne spunem chestiile personale, mami a cunoscut-o pe Emilly si a spus ca e frumușică! Tipic mamelor... si ne-am îmbrățișat... chestii de "iubiți"
Dar... intr-o zi... mi-a scris pe whats up:
Emilly: Uite, nu vreau sa te superi pe mine... dar, ma despart de tine... nu vreau sa fi supărat pe mine pentru ca nu-mi place ca cineva sa fie supărat pe mine... scuze
Eu:😞 te iert... nu sunt supărat pe tine.
Emilly: Nu?
Eu: Nu! Deloc. Asta e... oricum, putem rămâne prieteni!
Emilly:Da...
Si aici se termina cu toată chestiunea asta!
YOU ARE READING
Dragoste pe naiba
Любовные романыEste vorba despre un tânăr de 12 ani care e indragostit fără ca el sa simtă pentru o fata din scoala lui... asa, văzând la ea obiceiuri prostesti precum îmbrățisarea de fiecare data cand se întâlnesc. Iar avem baiat vrea sa între in sufletul ei pent...