İlkokula başladım sensiz, dağ gibi babamla, 4 sene boyunca bütün dalga geçenlerle, biliyor musun birinci sınıfta Türkçe notum üçtü ortaokula geçtim bir umutla beklediğim gibi olmadı, yine dalga geçtiler o günden bu yana insanları sevmiyorum, insanları sevmeyi unuttum ben, sabah kahvaltımı kendim hazırladım, öğle yemeklerinde aç kalıyordum genelde yalnızdım ama biliyor musun ben senin yüzünden insanlara yalan söyledim evde yemek hazırladılar onu yedim dedim ta ki 3 sene boyunca, şimdi noldu, bişey olmadı sekizinci sınıfta senin yüzünden psikolojim bozuktu lgs puan istediğim şekilde gelmedi, düşük geldi 350 ye yakındı mezun oldum şuanda bir Anadolu lisesinde okuyorum, ve benim öz abimden daha iyi abilik yapan bir abim var ve her zaman yanımda olan Kardeşim var, sen bunu bilmiyorsun belki takmıyorsun.
Sorsalar kaç oğlun var, yaşları adları ne deseler, 1 tane oğlum var adı Selim dersin çıkarsın en kötüsü ise okulda rehberlik forumlarında anne bilgisi yerlerini hep boş bırakıyorum lazım değilsin bazen zorla doldurtuyorlar ama olsun hiç yoktan iyidir insanlara annem var ama beni bir kere bile arayıp sormadı demek yerine kısaca benim annem beni hiç sevmedi diyorum sen yine babamı suçlayacaksın biliyorum ama şunu demek istiyorum.
Benim babam benim eğitim hayatım için her şeyi yaptı senin gibi olmadı hiç yemek yapamazdı benim için öğrendi bilmiyorum Allah nasıl böyle bir babaya böyle bir eş vermiş.
Neyse rüzgar eser alır götürür hepsini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Umut Hayat(TAMAMLANDI)
General FictionSende kaybet bakalım 5 yaşında en değer verdiğini. Ama kazandığında anlıyorsun en değer verdiğin seni kullanmak için var etmiş...