Yarın okul vardı ama ben uyuyamıyordum. Çünkü aklımda o vardı Bora vardı. Okulun başından beri çıkmıyordu aklımdan sanırım aşık olmuştum. Evet, evet çok seviyorum onu ama o başkasıyla çıkıyor. Bir erkek için ağlamak , üzülmek değmez ama elimden hiç bir şey gelmiyor. Yarın yine onları birlikte görücem yine üzülücem ama şuan uyumaktan başka yapacağım bisey yok.Sabah olduğunda alarm sesine uyandim kalktım ve hazırlanmaya başladım. Yüzümü yıkadım ve sonunda dolabımın kapağını açtım bugün biraz siyah giyinmek istiyordum. Altıma siyah boru paça pantolonumu giydim ve ustume siyahlı beyazlı bir bluz giydim ayakkabı olarak ise postal siyah bir bot giydim. Annem kahvaltıya çağırdı oysa ki geç kalmıştım hemen bir şeyler atıştırıp meyve suyumdan yudumlayıp evden çıktım. Sonra bi baktım " Dolunay " diye biri bağırıyor arkama döndüm ve sexy bakışlarımla etrafa bakındım ve Çağrı'nın olduğunu fark ettim. Çağrı Bora'nın arkadaşıydı. " Efendim " dedim. " Okula beraber gidelim mi ? " dedi. Bende terslemek istemedim gülümseyerek "Olabilir" dedim ve arabaya bindim. Çağrı konusmaya başladı " Dolunay sana bişey sorabilir miyim ? " dedi. Bende " tabi ki sorabilirsin " demek istiyordum ama tahmin ettiğim soruyu sorucak diye çok korkuyodum. Çünkü ne cevap vereceğimi bilmiyordum aslında cevabı çok basit de bunu söylemek biraz göt ister tabii. Tam cevap verecekken Çağrı'nın telefonuna mesaj geldi. Mesaj Bora'dan of lanett heryerde karşıma çıkıyor bu çocuk. Çağrı mesajı görmemem için telefonu hemen olduğu yerden aldı. Kesin bunlar plan yaptı ve ağzımdan laf almaya çalışyorlar sürtüklerr. Bir baktım ki okula varmışız şu lanet okuldan bıktım dercesine " off "ladım. Ama neyse ki son senemdi. Arabadan indim ve Çağrıyla birlikte sınıda gidiyorduk aynı sınıftaydık. Yavaş yavaş ilerlerken o kaşar sürtük kız ve Bora'yı gördüm. Baktım ki Bora göz kırptı oha bana mı derken yanımda Çağrı'nın olduğunu fark ettim. Sonra yanıma Azra geldi. Azra benim yakın arkadaşım."Naber Dolunay" dedi. Ben hiç duymadım. Çünkü onunla olan hâyâllerime kapılmıştım. Ben ona tokat atıyordum sonrada öpüyordum tokat attığım yeri. Baya zaman geçtikten sonra evleniyorduk. Sabahları beraber sarılarak uyanıyorduk. O tabii benden önce uyanıp öperek uyandırıyordu beni. Sonraa ben ona kahvaltı falan hazırlarken gelip arkamdan bana sarılıyordu. Bende arkamı dönüp ona sarılıyodum o güzel kokusunu içime çekiyordum. İşte bunların hepsi Mavimsi Hâyâller...