YAVRU KURT
GÜNÜN BİRİNDE ORMANDA MUTLU BİR KURT AİLESİ YAŞARMİŞ. BU AİLENİN BİR DE MİNİK BİR YAVRUSU VARMİŞ. YAVRU KURT ÇOK HUYSUZ VE HAYLAZMİŞ. LAKİN ŞİRİNLİĞİ HER ŞEYİ UNUTTURURMUŞ.ÇEŞİTLİĞİ ŞAKALAR YAPIP ANNE VE BABASININ BAŞINA ÇORAPLAR ÖRER DURURMUŞ. ANCAK YAVRU KURTUN YÜREGİ ALTIN GİBİYMİŞ.BİR GÜN HAYLAZLIK YAPIP ORTALIKTAN KAYBOLUVERMİŞ. GÜ YA ANNESİNİ VE BABASINI MERAKLANDİRACAKMİŞ.ANNESİ BAYGINLIK GEÇİRMİŞ YAVRU KURTUN KAYBOLDUĞUNU ÖĞRENİNCE.BABA KURTTA ONUNLA İLGİLENDİĞİ İÇİN YAVRU KURTU ARAMAYA ÇIKAMAMIŞ. GÖÇ ZAMANI OLDUGU İÇİN CİVARDAKİ TÜM KURTLAR GÖÇ ETMİŞ. YAVRU KURT ORADAN AYRILMAMAK İÇİN TÜRLÜ TÜRLU OYUNLAR SERGİLEDİĞİNDEN ORADA KALMİŞLAR.HAVA KARARIRKEN ANNE KURT AYILMISTIR VE ARAMA ÇABALARI BAŞLAMİŞTIR. YAVRU KURT ÇOK TEDİRGİN OLMUS VE FAZLASIYLA ACIKMISTIR.YİYECEK BİR ŞEYLER ARAMAK İÇİN BULUNDUĞU NPKTADAN HAREKET ETMİŞ VE BİR KAC ADIM SONRA YARALI BİR GÜVERCİN GÖRMÜŞTÜR.KARNI ZİL CALARKEN AKLINA GUVERCINI YIRTICI DİŞLERİ ARASINA ALIP TEK LOKMADA MIDESİNE İNDİRMEK DEĞİL ONA YARDIM ETMEKTİR. YAVRU KURT GÜVERCİNİN YANINDA KALIP YARASINA YAPRAKLA TAMPON YAPMAKTADIR . BİRAZ SONRA GELEN ÇIĞLIKLAR YAVRU KURTUN ANNESININ VE BABASININ HAYKIRIŞLARIDIR.YAVRU KURTUN YÜZÜNDE TEBESSUM BELİRİR.VE KARŞİSİNDA ANNESİNİ VE BABASINI GORUNCE ONLARLA KUCAKLAŞİR.ANNESİ VE BABASI ONU GÖRÜNCE O KADAR MUTLU OLUR Kİ YAVRU KURTA KIZAMAZLAR BİLE... YAVRU KURTUN AKLINA BİRDEN YARALI GÜVERCİN GELİR VE HEMEN ARKASINI DÖÜP GÜVERCİNE BAKAR LAKİN GÜVERCİNİN YERİNDE YELLER ESİYORDUR .İLK ÖNCE TEDİRGİN OLAN YAVRU KURT ANNESİ VE BABASINA HER ŞEYİ ANLATIR.ANNESİ VE BABASI İSE GÜLEREK BİZ SENI NASIL ARADIYSAK GÜVERCİNİDE AİLESİ ARAMİŞTIR .VE ONU ALIP GİTMİŞLERDİR.SENİNLE GRUR DUYUYORUZ YAVRUM DEYİP YAVRU KURTU ANLINDAN OPMÜSTUR AİLESİ...
MUTLU SON...
İşte görüyüruz .eger yavru kurt kotu biri olsaydı güvercini yiyip yem aramaya devam edecekti.LAKİN içindeki iyilik duygusu buna izin vermedi.YARALİ GUVERCININ BASINDA KALDIGI İÇİN AİLESİ ONU BULDU. KESKE BİZ İNSANLARDA İYİLİK YAPABİLSEK .ÇIKARLARIMIZI DUSUNMESEK. BU HIKAYEDEDE GORUNDUGU GIBI IYLIK EDEN IYILIK BULACAGINI ANLASAK COK GUZEL OLURDU .BAZI SEYLERIN FARKINA VARABİLDİYSEK NE MUTLU YAVRU KURTUN KALBİNE!!!!