Bölüm 2

251 21 4
                                    

Selam ^_^ Biliyorum biraz geç oldu ama cidden zamanım yoktu. Kısa oldu ama güzel bence. Bugün bir bölüm daha yazarım ama büyük ihtimal yarın yayımlarım. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

Bu arada mutlimedya Arda AMA BUYUK IHTIMALLE YARIN YAYINLARIM. VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLIYORUM.

BU ARADA MULTIMEDYA ARDA :D

Tamı tamına 5 yıl. 5 yıl önce bir hoşçakal bile demeden gitmişti. Babam öldüğünde asıl onun yanımda olması gerekmez mi? Ama o ne yaptı? Tabanlara kuvvet! Tamam buna alışmak kolay değil. Biliyorum. Ama belki beraber olursak üstesinden daha çabuk gelirdik. Ya bilmiyorum aslında. Sadece, yanımızda olmalıydı. Ona ihtiyacım vardı. Ama o ne yaptı? Kaçtı. Ve şimdi üzerinden 5 yıl geçmişken ortaya çıktığında benim hayatıma istediği gibi karışmasına izin vericeğimi sanıyorsa, çok yanılıyor.

"Abim mi? Hani şu bana hep senin yanında olucam diyip en ihtiyacım olduğu zaman çekip giden, kanbağından başka bağlantımın olmadığı insan mı? Sağol ben almiyim."

Arkama bile bakmadan bardan çıktım. Ne yapacağımı bilmiyordum. Ne yapmam gerektiğinide.

"Lanet olsun!" Sokaktaki çöp kutusuna bir tekme attım.

"Hop hop hop! Orda bir dur. Çöp kusunun suçu ne?" Saat iki yönünde bir meteor.

"Sana ne çöp kutusundan amk?!"

"Bak senin gibi tatlı bir kızın ağzına hiç yakışmadı bu kelime."

"Dalga geçme sinirliyim."

"Tamam be gidiyom ben."

"Siktir git."

Çocuk uzaklaşınca göz yaşlarımı tutamayıp ağlamaya başladım. Duvara yaslanıp şortuma aldırmadan bacaklarımı kendime çektim ve kollarımız sardım. Kafamı eğdim. Kimsenin beni böyle görmesini istemiyordum.

Yavaş yavaş yanıma yaklasan ayak sesleri yanıma geldiginde durdu. Yanıma oturdu.

"Iyi misin?" Kesin gıcık meteor.

"Sence?"

Nerden geldiğini anlamadığım bir samimiyetle bana sarıldı. Birşey demedim çünkü buna cidden ihtiyacım vardı.

Bir süre ona sarıldıktan sonra yavaşça ayrıldım.

"Teşekkür ederim. Buna ihtiyacım vardı sanırım. Yani ben ağlarken yanımda olan birine."

"Önemli değil."

"Ben Selen."

"Arda."

Kısa bir sessizlikten sonra konuştu.

"Bence senin moralini çok bozmuşlar. Bu akşam beraber takılalım. Işıklara gider gezeriz ha?"

"Sence cidden moralimi yerine getirebilir misin?"

"Şüphen olmasın."

SAÇMALIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin