•Nästa dag• •Elins perspektiv•
jag stod på stan och sökte efter blicken efter 4 killar. Efter ett tag så såg j-g Felix ansikte och 3 andra killar bredvid han, jag sprang fram till dom och hälsade på dom, dom hettet omar,ogge (OG,oscar) och oscar. dom verkade vara jätte snälla och vi hade bestämt oss att vi bara skulle chilla lite vid stranden. Som tur var hade jag på mig bikini under mina högmidjade shorts och en blå magtröja. Vi började gå ner till stranden och när vi har kommit en bit känner jag en hand som tar tag i min. Jag kollar ner på min hand och upp på felix som har tagit den och lagt den i sin hand. Jag log stort,VÄLDIGT stort och kollade upp på han han kollade redan på mig. vår ögon kontakt avbröts av omars skrik ''OMG JAG HINNER FÖRST I VATTNET'' skrek han och kastade av sin tröja på OG. felix skrattade till och jag log. "JAG KOMMER EFTER'' skrek oscar och kastade av sin tröja på felix. "JAG KOMMER OCKSÅ''skrek OG och kastade sin tröja och oscars tröja på mig. jag började skratta så mycket så jag fick ont i magen.~~~~
efter en stund skrattandes så var jag ich felix på väg ner till vattnet. Jag doppade tårna i och det var kallt riktigt kallt faktist. Jag vände mig mot felix och han kollade på mig. ''det är kallt'' sa jag och skrattade lite.
•Felix Perspektiv•
''Det är kallt" sa hon och skrattade lite. Jag dör hons skratt är så fint. Det är nu eller aldrig, jag vände mig om så vi stod mittemot varandra jag böjde mig fram och kysste henne. Hon kysste tillbaka, hon kunde ju inte säga att hon inte gillade det för hon kysste ju tillbaka. ''KOM NU MINA SMÅ ANKOR'' skrek omar och det var det som avbröt oss..------
Mer?? kommentera isåfall☺️
YOU ARE READING
FOOO sommaren
FanfictionElin och hons familj ska på camping. Men sommaren blir inte riktigt som hon har tänkt...den blev så mycket bättre när hon träffar bandet The Fooo och lär känna dom bättre.