Hoofdstuk 43

193 11 10
                                    

HOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK BEN VANDAAG EXTRA BLIJ, OMDAT ONZE INTERNET WEER WERKT! MAAR WAT WEL JAMMER IS, IS DAT ONZE TELEVISIE NU NOG STEEDS NIET WERKT! DUS ER IS IETS FOUT! VRAAG JE JE AF WAAROM IK DIT ALLEMAAL MET HOOFDLETTER SCHRIJF? DAT WEET IK EIGENLIJK ZELF OOK NIET! WAT IK WEL WEET IS DAT IK ER ERG DUIZELIG VAN WORD! EN IK KRIJG ER OOK NOG EENS HOOFDPIJN VAN! DUS HET IS EIGENLIJK HEEL DOM DAT IK DIT DOE! WAT? MOET IK ER DAN MEE STOPPEN? JA? OKE IK DOE HET AL! Eindelijk! Hoofdletter vrij!!! Maar ik ben nog steeds duizelig! Ja verder heb ik niks te zeggen! Wel dat ik een nu een beetje verdrietig ben, omdat we op school over onze verleden gingen praten en mijn verleden ging niet zo goed... Nu trouwens ook niet... DOOR DIE STOMME BITCH! OMG WEER HOOFDLETTERS!!! Ik krijg weer hoofdpijn! En nu word ik ook nog eens misselijk! Het spijt me zeer voor mijn onbeschofte taalgebruik. Maar veel plezier met lezen!

{Alicia POV}

NEEE!!! ALWEER HOOFDLETTERS! Ik bedoel dus die POV! O SHITT!! NU HEB IK WEER MET HOOFDLETTERS GESCHREVEN! EN NU WEER! EN NU AGAIN! CHIPSSSSSS!!! Is lekker! OMG NU MOET IK ECHT GAAN KOTSEN DOOR DIE HOOFDLETTERS EN NU DOE IK HET WEER!!! Ja ik weet ik ben dom! Maar ik ben wel de slimste van de school!!! Oke ja ik stop al met opscheppen en doen ALSOF ik dom ben! Shitt! Alweer hoofdletters! Oke ik stop al!

Ik hoor gesnurk naast me... Ik draai me om. Ik rol me om. Ik draai mijn hoofd om. Maar niks werkt! Ik kan niet slaapvallen! Ik moet de hele tijd denken over... Je snapt wel wat ik bedoel. Ik weet de naam niet dus... Ik noem HEM maar HIJ of HEM. Dus die monster die in de baby is gekropen. Het kan eigenlijk gewoon niet! Maar hoe is hij er dan ingekropen? Misschien... Nee dat kan niet! Of toch wel? Stel je voor dat het waar is! Dat hij ook krachten heeft... Hoe moeten we het dan tegen ze opnemen! Dat kunnen we niet aan! Ze zijn dan veel te sterk! Wat moet ik toch doen...

Na een tijdje nadenken heb ik uiteindelijk een idee gekregen! Ik haalde HET BOEK tevoorschijn en bladerde erin. Maar er stond niks in. Na tien minuten, sla ik op mijn voorhoofd. SHITTTTTT! Ik ben vergeten om het hardop te zeggen! Ja dag! Heb ik weer tien minuten verspild! "Nieuwe krachten!" zeg ik hardop, maar tegelijk ook fluisterend, zodat Jake niet wakker wordt. HET BOEK begint nu spontaan te bladeren. Ik schrik even. Wat ik wel vaker doe als het boek spontaan begint te bladeren, je kan er gewoon niet gewend aan raken. Hij stopt op een bladzijde, waarop er heel rare tekens staan. Het lijkt wel Latijns ofzo! Langzaam begin ik uit te prutselen wat voor taal het is...

Ik voel dat er iets op mijn wang beweegt. Ik hoor het kloppende hart steeds dichterbij komen. Het gaat langs mijn gezicht naar mijn oor. "Hey schatteboutje van me... Ben je weer is slaapgevallen tijdens het lezen?" hoor ik iemand in mijn oor fluisteren. Ik hoor aan de stem wie het is. Mijn prins op het paard... Natuurlijk heb ik het over Jake! Ik doe langzaam mijn ogen open. Ik ga rechtop zitten en ik wrijf in mijn ogen. "Wat is er gebeurd?" vraag ik. "Dat wou ik net aan jou vragen!" zegt Jake. Ik kijk om me heen. Ik zie mijn neon roze laptop op mijn schoot staan. Met HET BOEK in mijn handen. Een notitieblok op mijn arm liggen. En alsof dat niet genoeg is heb ik nog mijn telefoon op HET BOEK liggen. "O ja! Dat was er gebeurd!" zeg ik glimlachend, terwijl ik terug denk over wat er gisteren is gebeurd.

WAT ER GISTEREN DUS IS GEBEURD

Ik pak mijn laptop erbij. Ik druk op internet en ik krijg de site GOOGLE gelijk voor me. Ik typ GEHEIMTAAL in, en ik krijg gelijk duizenden, miljoenen, miljarden enz. geheimtalen te zien waarop natuurlijk geheimtalen staan. Ik probeer te zoeken welke geheimtaal op de geheimtaal van HET BOEK lijkt. Na uren te hebben gezocht, heb ik eindelijk wat informatie. Ik pakte mijn notitie blok erbij en ik begon te schrijven wat ik allemaal heb gevonden. Ik zocht ook nog naar een foto, en die heb ik uiteindelijk ook gevonden. Ik pakte mijn telefoon er ook bij en ik maakte een foto van de foto op mijn laptop. Ja, zo ging ik dus de hele nacht door. Totdat ik, zonder het op te merken, in slaap viel!

En waarom ik moest glimlachen? Nou, omdat ik eindelijk weet wat voor taal het is! Benieuwd wat voor taal? Lees verder!!! ⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

(En tussen haakjes: -DUS NIET STOPPEN MET LEZEN!!!- Tenzij je het niet wilt lezen. Maar als je het wel wilt lezen: -LEES VERDER!!!- :P )

Ik kijk de foto's op mijn telefoon. Ik zie er wel een paar 50 ofzo iets. Ik bekijk ze rustig, èèn voor èèn. Als ik ze bekeken heb, ga ik verder naar mijn notitie blok. Ik heb er wel veel dingen op geschreven! Ik lees alles even door. Daarna kijk ik weer even naar de foto's. Maar als ik bij de laatste foto ben, merk ik opeens iets op... Ik kijk bij de andere foto's en ik zie hetzelfde... Maar dat is nog niet het engste... Wat erop staat is pas het engste!!!....

ALICIA... 1-11-14 VERMOORD...

Wat Alicia niet weet is dat dit pas het begin is van de enge dingen die zij te zien krijgt...

________________________________________

Nogmaals HOI!!! Alweer hoofdletters... Urgh... En tussen mij en die bitch is het weer goed! Maar ze is en blijft nog steeds een bitch! Ze is een soort van vriendin... Eigenlijk kan ik haar niet eens vriendin noemen, maar ja... De vraag van de dag: Wat zou Alicia nog meer overkomen als dit nog niet het ergste is?

Vote/Comment/Follow?

Ciaooxxxxx

PS: Er komt zo snel mogelijk een nieuw hoofdstuk om het met jullie goed te maken dat het zo lang duurde!

The Secret Shadow Man ✔ (AAN HET VERBETEREN)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu