Multimedya:Felix💙
"Felix'in ablası benim işime yarıyordu Mi Roo. Sana da ihtiyacım var. Ama ona yok. Bu yüzden bu kızın peşine bunca zaman asla düşmedim zaten. Şimdi senin bana gelebilmen için onu kullanıyorum. Geleceğini çok iyi biliyorum. Hadi gel, söz veriyorum onu anında bırakacağım. Sen bana geldiğin vakit o, hiçbir zarar görmeden ağabeyinin yanına dönecek. Hadi."
İnmek için hareketlendiğim an Yunho hızla kolumdan tutup bana engel oldu. Beni biraz daha kendisine çekti. Tuttuğu bileğimi bırakmadı.
Yere düşen telefonumu eğilerek eline aldı. Çağrıyı sonlandırdı.
"İnmeyeceksin, bekle." dedi.
"Na-nasıl Yunho? Görmüyor musun? Benim yüzümden Felix'in kardeşine bir zarar gelirse ben bunu kaldıramam. Onun gözlerine bir daha bakamam! Bırak beni!"
Kolumu çekmeye çalıştım ancak o bileğimi bırakmadı. Bir kere daha bağırdım.
"Bırak!"
Bırakmadı. Bu sefer bağıran taraf o oldu.
"Hassas davranıyorsun Mi Roo! Yalnızca bana güven ve oturduğun yerde bekle!"
Psikopat Yunho'nun davranışlarını görünce hem sinirlendi hem de şüphelendi. Ellerini arabanın kaputundan çekti. Birkaç adım geriledi.
Yunho elini kulağına atıp tebessüm etti.
"Jay, şimdi." dedi.
Cümlesi biter bitmez Jay ortaya çıktı ve büyük bir hızla yukarıdaki ormanlık alandan aşağı atladı. Bir kere yerde takla atıp tek dizi üzerinde silahını kızın yanındaki kişiye doğrulttu.
Hızlı ver seri bir hareketle ateş etti. Adam yere serilir serilmez kıza;
"Koş! Yanıma gel!" diye bağırdı. Bir yandan kendisi de ona doğru koşmaktaydı.
Yerdeki genç kız oldukça güçsüz düşmüştü. Gerçekten gelebilmek için çabaladı. Koşamadı ama yerde tüm çabasıyla sürüne sürüne Jay'e doğru ilerledi.
Jay psikopatı hedef alıp ateş edecekken bunu sezen psikopat hızla oradan uzaklaşmaya başladı. Kıza yaklaşacağı vakit Jay buna izin vermedi ve üst üste, rastgele ateşler açmaya başladı.
Ateş aça aça psikopatın ona yaklaşmasına izin vermedi. İlerledi. Nefes nefese kızın yanına vardı ve onun başına çökerek ateş etmeyi sürdürdü.
Şarjörü bittiği vakit Yunho;
"Jongho." dedi.
Jongho büyük bir hızla arabanın kapısını açıp dışarı fırladı. Elinde hazır bekleyen tabancasıyla Jay yerine ateş etmeyi sürdürdü.
Psikopat saklanabilmek için araçların sol yanında kalan alçak ormanlık araziye bariyerlerin üzerinden atladı. Uçurum gibi değildi, alçaktı. 2 metre yüksekliği anca vardı.
Yunho bir kere daha emir verdi.
"Niki, sıra sende."
Niki deyince ne yapacağını merak ettiğim için arkama baktım. 3.araçtan elinde el bombalarıyla indi.
Araca bakıp önce işaret verdi. Niki'nin işaretiyle araçlar hareketlendi ve iyice sola doğru yaklaştı. Heeseung da dikkatli bir şekilde aracı çıkarıp sola yaklaştırdı.
O vakit korumaların hepsi aşağı indi.
Jay de kucağına aldığı genç kızla birlikte aracımızın yanına geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Bırakma // Lee Felix(✓)
FanficGözlerindeki yaşlar taze kanlı yüzündeki kana bulanarak kırmızıya büründü ve kanlı bir şekilde yanaklarında yol yapıp aşağı sarktı. "Beni... İyi tanıyamamışsın." dedi. Sonra gözleri, sicim gibi yaşlar boşalan ve büyük ihtimalle kıpkırmızı olan gözl...