10. Bölüm

7.6K 265 11
                                    

gözlerimi cok hafif araladim. beynim fena zonkladi ve elimi başıma götürdüm. kısık olan gözlerimi kapattim tekrar.

Bir dakika ya bura neden cok güzel kokuyordu ?

Üzerimde bir ağırlık hissettim ve anında gözlerimi açtım.  göğsumun ustunde bir kol vardi ve bacaklarimin üstündede bacak . Korkarak başımı sola çevirdim. 

Nee Burak mı hemde üstü çıplak . Hemen bir çığlık attım ve ayaklarımla karnından ittim burağı . Yere düştü ve acıyla bağırdı.  Onun burada ne işi vardi ? Onu ben mi getirmistim. Hayır hayır olamazdı bu değilmi .

Burağın ağzından
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

çığlık sesi karnimda bir baskı yeri boylamam ve canım acidiği icin bağırmam . Hepsi bir anda oldu .

Ben ne ara gömleğimi çıkarmıştım .

" Burada ne işin var ! "

" Ne mi isim var ? "

" Evet?  "

" Demek hatırlamıyorsun . Sarhoştun seni kucağıma alıp oradan çıkardım . Araba araba diye zirladin sonra senin arabanla evine geldik tabikide uyumustun seni tekrar kucağıma aldim ve eve girdik . Odana çıktım seni yatağa bırakıp gidecektim ama küçükhanim beni bırakmadınız.  yatağa oturdum sonra sonra kipirdadin kucağımda bana sarildin ve uyudun bende içkili olduğum için uykum geliyordu yatağa yattim. Ha bide en önemli detay benim üstümde uyudun ." diyip sırıttım.

Denizin ise gözleri büyümüştü ve ağzı açılmıştı.

" Oda kısmını hatırlamadiysan bidaha uygulamalı olarak zevkle gösteririm " diyip göz kirptim

" Haha çok komik . Ne zaman gulecegiz " dedi sinirle

" Eve bırakmışsin Teşekkürler ama artık gidebilirsin ! "

" Ne ? Benim bu halde dışarı çıkacağımi mi düşünüyorsun . Banyo yapmadan gidemem " Sinirlendirmek hoşuma gidiyordu .

" Duş mu alıyorsun ne yapiyorsan yap hemen sonra defol "

" kahvaltıda hazirlasaydin fena olmazdi ya "

" Öylemi kendin hazırlarsin "

" O zaman kahvaltımi burada yapabilirim "

" ne yapiyorsan yap "

" Bu arada tek mi yaşıyorsun baban filan yok mu "

"  Biricik karisiyla 3 gun tatilde "

" Biricik karısı ? "

" üvey annem "

" Aaa anlıyorum peki ya gerçek annen"

" Bosandilar . Annem yaşıyor "

" Tamam  Ben banyoya giriyim o zaman "

" Sen banyoya gir ozaman "

Banyoya girdim ve kapıyı kapattim. Acaba o bu yüzden mi böyleydi . Serseri ukala umursamaz cesaretli olmasının sebebi bu muydu acaba ?

Daha fazla düşünmeden Üstümü çıkarıp duş akabine girdim.

Denizin ağzından
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Burak banyoya girdi ve bende dünden kalan elbisemi değiştirdim.  Burak gittikten sonra girerdim banyoya.

............

Kendime tost yapmaya karar vermiştim. Tam ekmeği ikiye bölecektim ki vazgeçtim.  Tam ekmek yapacaktim yarısını ben yerim yarısında Burağa bırakırdim.

Tost u yapıp burağı cağırmak için yukarıya çıktım koridorda ilerlerken birşeye çarptım daha doğrusu Yarı çiplak Burağa. Çarparken ellerimi sebepsizce göğsüne koymuştum refleks.

" Ee tost yaptim. yemek istiyorsan aşağı in "

" istemez miyim "

▲▲▲▲▲▲▲▲
▼▼▼▼▼▼▼▼

" Çok güzel olmuş.  Şu ana kadar tost yemedigimin farkina vardim. "

" Abartma "

" Ciddiyim. Biliyor musun ben annemin elinden en fazla 2 yada 3 kere yemek yemisimdir . Hep ofiste çocukken onunla cok az zaman gecirirdim bazı günler yüzünü bile gormezdim belkide işi , makamı benden daha önemlidir " dedi burukça

" Öyle deme . Belkide senin geleceğini,
yani iyi bir geleceğin olsun diye senin için çalışıyordur "

" Sanmam "

" En azından sen anneni görüyordun ! ya bide beni düşün küçükken bosandilar sonra beni babama ve o lanet kariya verdiler . Annemi o zamanlar hiç göremiyordum küçük bi cocuk nasil annesini gormeden yapabilrki küçük olduğum için onu ziyarete bile gidemiyordum küçücük bir cocuk nerden bilsin yolu yordami. Sonra beni buna çevirdiler " dedim ve kendimi gösterdim

" İyikide cevirdiler . Halimden cok memnunum böyle olmak hoşuma gidiyor 4. sınıfta tekvandoya basladim sonra Allah ne verdiyse birsürü dövuş seyi... Sayelerinde güçlü oldum asla Ezik olmadim haksızlığa susmadim cesaretli oldum... Oldum olmasinada içimde o kucuklukten kalma burukluk var hala kalbime kazilmis o günler . Olaylara iyi yönünden bak . Sen hiç o acıdan tattin mi ? " resmen yıllardır icimde biriktirdigim o seyi Burağa dökmüştüm.

" Hayır.  Çok haklısın. . Ben özür dilerim "

" Özür dileme . Sadece gerçekleri söyledim . Herkese ve Herşeye Özür dileme "

" Yine haklısın.  Bu konuşma iyi geldi"

" Bende " dedim ve gülümsedim




 SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin