Érzések Megtapasztalása...

1 0 0
                                    

Hali.. Hmm hol hagytuk abba Emmával?!.. Jah megvan.. Júniusban találkoztam vele.. Újra megprobáltuk a levegő szikrázott közöttünk a csókok felbecsülhetetlen értéket tettek szívemben... Sok minden történt és sok minden változott... Aztán Krisztián újra megjelent.. És szünetre kényszerített Emma a féltékenységem miatt.. Újra össze jöttek és újra padlót fogtam.. Odáig jutottam hogy elköltöztem otthonról és sehova se tudtam menni.. Majd egy lakásotthon szerüségbe tértem meg... Ők szét mentek.. Én pedig küzdöttem az ellen hogy ne szeressem Emmát.. De akárhányszor becsukom a szemem előttem van az az  ezer csók, érintés és tekintet.. Magába bolondított jó értelemben.. Szerelmes vagyok beléd és nem tudok ki szeretni belőled.. Aztán pár nappal ezelőtt azt hittem hogy köztünk még lehet valami.. De azt a srácot választottad akit miattam dobtál.. Emlékszem még azt mondtad ha én nem lettem volna még vele lennél.. Minden egyes szavad bennem lángol.. És fáj.. Sebet ejt rajtam... Még se adom fel és minden lányba téged kereslek.. Aztán most meg hirtelen villám csapasként tárult elém hogy menyasszony vagy és lassan esküvő család alapítás és a gyerek.. Minden olyan szürke és gyors.. Az idő nem áll meg.. És már alig beszélünk.. Fáj mikor arra gondolok hogy milyen boldog voltam veled... Számomra egy élmény és boldogság voltál.. Most meg mintha tegnap lett volna hogy megismertél.. Emlékek törnek fel és a legrosszabb ebben az egészben hogy még te mondtad hogy bárcsak én feküdnék melletted és nem ő.. Megőrít amikor a csókod felbecsülhetetlen íze újra és újra rabul ejt.. Éjjelenként úgy alszom el hogy álomba sírom magam mert nem hagy nyugodni az a gondolat... Hogy mi már nem lehetünk többek csak barátok.. Ez szép és jó.. De hova tűnt az a szoros kapcsolat amit alkottunk Emma és Ádám..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 19, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Emlék képek mik bennem maradtak.. Where stories live. Discover now