Rozdział 8

69 4 2
                                    

Sorki za taką długą przerwę.. No wiecie.. Szkoła i tak dalej..     

Cole: Jak to.. Cieniem?

¿: Każdy pyta o to samo.. To się robi nudne..

  Nagle przy jednym pstryknięciu palcem pojawił się obok niego.. Dziwnie wyglądający.. W dodatku lewitujący tron.. Na którego usiadł.. Uśmiechając się wrednie..

Cole: Czym-..Znaczy.. Kim.. Kim jesteś..?

¿: Ja-

Kai: Nie ważne kim jest..!! Interesuje mnie tylko czego chce i co zrobił z resztą!!

Nya: Kai.. Spoko-

Kai: Nie!! Nie mam zamiaru być spokojny!!

¿: No.. To może ja Cię uciszę?

  Nagle podłoga rozerwała się i zaczeła się oddalać.. W górę.. W dół.. Każdy z ninja został na jednej z części.

  Tylko że.. pod tą podłogą.. Była tylko.. Ciemna pustka..

Kai: H-.. Hej!! Co ty wyprawiasz?!

Cole:Jeżeli tego nie zrozumiałeś to nie wiem co z tobą jest nie tak..!! On chce nas wszystkich zabić!!

¿: Bystry jesteś..

  Nagle zaśmiał się jak psychopata.. Po czym.. Zmienił się w kogoś kogo bardzo dobrze znali..

Leon: Teraz.. Zrobię coś co powinienem zrobić już dawno..

  Oni stali tam wpatrując się w niego..


Nya:A.. Ale.. Ten miły chłopak.. Czemu..?

Leon: Swoją drogą.. Wolałbym.. Leo.. Mam nadzieję że wam to nie przeszkadza..

Kai: Mam dość t!-

  Leo swoją mocą przybił go do ściany..

Leo: Głupi byliście biorąc mnie ze sobą.. Teraz.. Mam was w garści.. i wierzcie mi na słowo.. Nie uciekniecie nam tym razem..

  Nagle złapał ich swoją mocą.. Po czym uniusł się w powietrze.. A jego oczy.. Tak jak oczy ninjów.. Zapaliły się na biało.. W tle było słychać.. Szalone śmiechy..




Lloyd: Nie.. Nie tym razem..

  Wszedł przez główną bramę po czym wystrzelił swoją moc w jego kierunku.. Ten upadł daleko od nich łapiąc się za głowę.. Reszta upadła tam gdzie jeszcze niedawno stali..

Jay:Nya..!

  Podbiegł do niej.. i przytulił ją..

Lloyd: Uciekajcie stąd.. Ja zajmę się.. Nim..

  Spojrzeli po sobie.. Po chwili jednak twierdząco kiwneli głowami.. Następnie powoli zbierali się żeby wyjść z tego miejsca..

Leo:ha.. ha.. To tak to ma wyglądać..?

  Ostatnimi siłami zamknął bramę.. Nagle wszystkich poza Lloyd'em wciągnęły duszę wcześniej latające w otchłani.

..


Lloyd: Nie!!



Leon: Może się założymy..? Jak wygrasz ze mną w walce.. Oddam Ci przyjaciół...

Cienie || Ninjago ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz