Гледна точка на Кати:
От както се прибрах не спирах да мисля за случката с Jimin и Лиса. Имах чувството , че главата ще ми се пръсне от толкова много мислине, дори не обръщах внимание на Jungkook който от своя страна не спря да ми говори за някакви тъпи неща, но за да не го обидия просто кимах в знак на съгласие.
Jungkook:Кати, Кати КАТИИИИ!
Аз:Да какво има ?
Jungkook:Ти изобщо слушаш ли ме като ти говоря?
Аз:Ам да
Jungkook:Е тогава какво мислиш по въпроса за извънземните?
Аз:Чакай .... Какво!
Наистина ли си ми говорил за това?
Jungkook:Разбира се, че не.
Кати познавам те много добре и виждам че има нещо по важно.
Кати:Не, няма спокойно, простo се бях замислила за нещо. Както и да е аз ще тръгвам на работа защото ще закъснея .
Jungkook:Добре, приятна работа скъпа.Запалих колата и тръгнах към магазина. Когато пристигнах влязох и изведнъж телефона ми звънна. Беше Лиса.
Лиса:Ало, съжалявам че ти звъня точно сега , но го реших и мисля да направя аборт.
Аз:Лиса, сигурна ли си в това което говориш защото това не е предмет а живот?
Лиса:Да мислих страшно много и реших че да го махна, не че не го искам просто много ще ми напомня на Jimin .
Аз:Е добре после ми звънни!
Лиса:Добре, Чао.
Аз:Чао.Погледнах към тавана сякаш там беше изписан отговора и беше така. Видях камерата която бяхме сложили след кражбата.Бързо отидох и прехвърлих записа на телефона ми и със бясна скорост тръгнах към къщата на Jimin .
Тичах колкото мога, накрая стигнах, бях потна и цялата червена като домат но си струваше що се отнася за Най-специалния човек в моя живот а именно Лиса.Започнах да тропам по вратата, нямаше никакъв отговор затова започнах да викам с цяло гърло, докато вратата бавно се отваряше.
Jimin:Ако си дошла да се извиняваш от името на Лиса , не си прави труда, аз вече не я обичам.
Аз:Първо - Любовта не се забравя толкова бързо и второ- искам да ти покажа един клип пък после си прави изводи.
Jimin:Добре дай да го видя.Гледна точка на Jimin:
След като видях клипа разбрах , че наистина тя не ме е излъгала. Какъв глупак съм само, даже и посегнах, дано да е добре.
Кати:Побързай и я спри защото ще направи най-голямата грешка в живота си -аборт.Когато чух че Лиса е бременна страшно се зарадвах, но и когато чух думата аборт щях да се съсипя.
Веднага тръгнах към болницата, не ми пукаше че валеше важното сега беше да стигна при любимата си.
Когато пристигнах започнах да я търсия докато не я видях да влиза в стая, веднага я извиках.
Аз:ЛИСААА!
Тя веднага се обърна и се затича към мен както и аз към нея.Гледна точка на Лиса:
Когато чух името си веднага се обърнах и тогава го видях. Веднага започнах да тичам към него.
Отново го прегърнах и отново усетих любовта.
Jimin:Обичам те 💓
Аз:А аз те обожавам 💓10 години по-късно
Бях щастлива с семейство приятели и син на име Ерик.
Тримата сме едно любящо семейство и се радвам че родих прекрасен син. Те двамата са мойте големи момчета 💓💓💓.❤❤❤❤❤Край❤❤❤❤❤
Е това е краят на тази бозичка. Искам да ви благодаря че четохте това нещо. ОБИЧКАМ ВИИИИИИ💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓И мисля да започна нова книга, но засега не съм много сигурна.
ОБИЧКАМ ВИИИИИИ💓💓💓💓💓
ESTÁS LEYENDO
Love for two (Завършена)
RomanceЧетете и ще разберете 😍 Това е една абсолютна тъпня която понякога искам да изтрия 🤣🤷🏼♀️👌