"Siostra"
Dawno temu, pewnego mglistego dnia zaginęła moja siostra. Jak co dzień poszłam ze swoją młodszą siostrą do naszej chatki na polanie. Był to normalny dzień jak inne. Razem bawiłyśmy się w różne zabawy, ale tamtego dnia moja siostra wybrała grę w chowanego. Z racji z tego, że byłam od niej starsza, ja liczyłam, a ona się chowała. Gdy skończyłam odliczać, zaczęłam jej szukać. Nie mogłam jej nigdzie znaleźć na wyznaczonym przeze mnie obszarze do chowania. Zaniepokojona pobiegłam do domu, aby poinformować o zaginięciu siostry.
To było kilkadziesiąt lat temu. Od tamtego zdarzenia ciągle jej szukam. Ludzi z pobliskiej wsi mają mnie za wariatkę. Wszyscy mówią, że powinnam skończyć poszukiwania mojej siostry, zaszyć się w domu i wychodzić tylko do sklepu, ale ja tego nie zrobię.
Zmęczona kolejnymi poszukiwaniami zasnęłam w cieple rozpalonego kominka. Śniło mi się, że byłam z moją siostrą przed naszą chatką. Obie byłyśmy młode. W pewnej chwili zaczęła biec w tylko jej znanym kierunku. Szybkim krokiem próbowałam ją dogonić, lecz to było na nic. Niedaleko wielkiego drzewa moja siostra rozpłyneła się. Jak mgła w tamten feralny dzień. Nagle się obudziłam. Po wstaniu i zrobieniu wokół siebie wszystkich rzeczy postanowiłam, że pójdę w miejscę gdzie ostatni raz zobaczyłam ją we śnie. Kiedy dotarłam w to miejsce, gdzie się rozpłynęła, była ładna pogoda. Nagle z nikąd pojawiły się ciemne chmury i mgła na ziemi, a zza drzewa wyłoniła się kobieta.
-Dmaczego mnie nie znalazłaś?-spytała się postać. Po chwili myślenia kim jest owa dziewczyna zrozumiałam, że jest to moja zaginiona siostra.
-Jak to?-odpowiedziałam jąkając się.-Szukałam Cię od kiedy zaginęłaś!-krzyknęłam i podeszłam krok bliżej.
-Myślałam, że już Cię nigdy nie zobaczę.-powiedziałam robiąc kolejne kroki w jej stronę.
-Cały czas na Ciebie czekałam, a teraz...-zatrzymała się w połowie zdania i popatrzyła na moją twarz.-Przyszłam po Ciebie.
Gdy moja siostra do mnie to powiedziała, poczułam ogarniający mnie spokój. Powoli poszłam w jej stronę. Wyciągnęła dłoń w jej stronę, a kiedy ją ujęłam zaprowadziła mnie w głąb mroczego lasu.
Już na zawsze byłyśmy połączone razem.
Na zawsze...
CZYTASZ
~·~SIOSTRA~·~ OneShot
Mystery / ThrillerGraliście kiedyś w chowanego i stało się coś, co zmieniło wasze życie na zawsze..?