Güzel bir burun, güzel bir cilt, güzel saçlar...Tanrım! Bir insanın bu kadar yakışıklı olabilmesi aklımın alamayacağı bir şeydi ve uyurken bir çocuk gibi masum görünüyordu.
Sanırım, ilişkimizde seviye atlamıştık ve şu an saçlarını okşayıp onu rahatlık ile izleyebilme hakkına sahiptim. Tam elimi saçlarına götüreceğim sırada kıpırdanınca uyanacağını anladım ve gözlerimi kapatıp uyuyorum rolü yaptım. Neden böyle yaptığımı söyleyemem çünkü ben de bilmiyorum.
Bir süre hiçbir şey yapmadı. Sonra ellerini saçlarımda hissettim. Uyanık olduğumu anlamaması için büyük bir çaba sarf ediyordum.
"Yanımdasın." diye fısıldarken saçlarımdaki parmaklarını yanaklarımda gezdirmeye başladı.
"Daha küçücüksün. Nasıl iki çocuk annesi olacaksın, hiçbir fikrim yok."
Bu konuda benim de hiçbir fikrim yoktu. Korkuyordum ama her şey yoluna girecekti. Çünkü artık o yanımdaydı. Yavaş yavaş tüm zorlukları aşacaktık. Birlikte.
Daha fazla rol yapamayacağımı fark edince uyanma öncesi yapılan hareketleri yaptım ve yavaşça gözlerimi açtım. Bana baktığını düşündüğüm gözleri kapalıydı. Rol yapma sırası ondaydı ama uyumadığını bildiğimi bilmiyordu.
"Hadi, biraz eğlenelim." deyip telefonumdan Frankie Valli'den Can't Take My Eyes Off You açtım ve yatağımın üzerine çıkıp yavaş hareketlerle dans etmeye başladım.
Nakarat kısmına gelince zıplıyordum ve şarkıya bağırarak eşlik ediyordum.
I love you, baby
-Seni seviyorum, bebeğimAralarda ise ona seslenerek uyandırmaya çalışıyordum.
"Shawn uyan."
And if it's quite alright,
-Ve eğer bu uygunsa,"Shawn uyaan."
I need you, baby
-Sana ihtiyacım var,bebeğim"Hadi ama!"
To warm a lonely night.
-Yalnız gecemi ısıtmak içinBen yatakta zıplamaya devam ederken rahatsız olmuş gibi kıpırdandı. Sesime daha fazla dayanamamış olacağını düşündüğüm sebepten kalktı ve yataktan çıktı.
Yatağın benim olduğum tarafına geldi ve yatakta zıplayan ve bağırarak şarkı söyleyip kulaklarının kanamasına sebep olan beni kucağına aldı.
Beni yere indirdiğinde saçma sapan hareketler yaparak dans etmeye-ki buna ne kadar dans denilebilirdi bilmiyorum- başladık. O da benimle birlikte şarkıya eşlik ediyordu.
Oh, pretty baby, now that I found you, stay
-Oh, güzel bebeğim, şimdi seni buldum, kalBen masamın üzerindeki saç fırçasını, o ise allık fırçamı eline aldı. Mikrofon gibi kullanıyorduk.
And let me love you, baby
-Ve seni sevmeme izin verEğlenerek dans etmeye ve şarkıyı söylemeye devam ediyorduk. Yorulduğumu hissedince söylemeyi bıraktım. Şimdi büyüleyen sesi ile sadece o söylüyordu.
You're just too good to be true
-Gerçek olamayacak kadar güzelsinCan't take my eyes off you.
-Gözlerimi senden alamıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Guess What? ~Shawn Mendes
FanfictionBilin bakalım ne oldu? Hamileyim ve bebeğimin babası okulun çapkın ve yakışıklı öğrencisi Shawn Peter Raul Mendes. Bunu sır olarak saklamayı düşünüyordum. Ama bilirsiniz bu hayatta işler her zaman planladığımız gibi gitmez.