'Zie ik het goed, zie ik het goed', en begon keihard te schreeuwen. Luke keek mij verbaasd aan en begon mij uiteindelijk te snappen. Het bleek Ashton Irwin te zijn. Ik rende meteen naar hem toe en zei, 'OMG, Hi Ashton I love u so much like is this even real', en begon helemaal te fangirlen. Hij stond op en zei: 'Hi babe', en gaf mij een knuffel. Toen hij me los liet vroeg ik of ik een foto met hem kon maken, en dat vond hij natuurlijk okay. Hij zag Luke en zei 'Hi, mate I missed you', en gaven elkaar een bromance hug. (Like this was literally the cutest thing I've ever seen). Ashton vroeg, 'Lets have some breakfast together', en vond het echt super leuk. We zaten aan tafel en hadden ons bestellingen doorgegeven. 'Do you know this girl', Luke vroeg hij fluisterend terwijl ik mijn phone aan het checken was. 'Yeah, she is staying here for 10 weeks at our home', zei Luke. 'Ooeeh Luke', zei Ashton en giegelde. 'Stop it bro, not funny', zei Luke serieus terug. 'So whats ur name', vroeg Ashton aan mij, 'Well uhm, It's Selena', zei ik lachend. Ashton zat nog ondertussen allerlei vragen te stellen en probeerde ze te beantwoorden. Ik had alleen een klein deel van mijn bord op, want ja ik voel me al sinds mijn 12de dat ik dik ben, en nu ik ook nog met de jongens ben kan ik niet alles eten, ik moet afvallen, dacht ik hardop. Luke keek naar mijn bord en vroeg waarom ik niks heb gegeten en zei dat ik al vol zat. Ik vertelde hem dat ik naar huis moest om te gaan studeren, want mijn stage begint over 2 dagen en wil wel voorbereid naar mijn stage gaan. Hij vond het jammer en besloot samen met mij naar huis te lopen. Ashton vond het ook jammer want hij vond het net zo leuk worden. Hij vroeg of ik twitter had en zei ja 'YES I'VE BEEN SUPPORTING YOU GUYS SINCE THE BEGINNING'. Hij vroeg naar mijn twitter en zag een melding 'ASHTON IRWIN FOLLOWED YOU'! Thankyou so much Ashton en begon hem te omhelzen. We zeiden gedag en liepen het tentje uit. Luke keek mij aan terwijl we naar huis aan het lopen waren. We kwamen thuis aan en rende mijn kamer in en pakte al mijn studieboeken uit mijn bagage. Ik gooide ze op tafel en begon meteen te studeren. Ik kwam mijn kamer niet uit tot avond eten. Lukes moeder en vader zijn vandaag uiteten. Luke kwam mijn kamer in en bracht een pizzadoos en legde het op mijn tafel. 'You should eat something babe, you have been studying since 1 pm', zei Luke. Ik keek hem aan met mijn slaperige ogen en stond op maar had totaal geen kracht. Ik liep naar woonkamer en plofte op de bank. We keken blijkbaar naar een film waarvan ik de naam niet eens wist. 'Ik vind pizza ontzettend lekker, ik voelde me nog steeds goed sinds ik Nina weer zag, hoe kent ze Luke', dacht ik en zuchtte. Ik nam een aantal happen van de pizza en had geen honger meer. Ik had zo'n slaap, ik sloot voor enkele minuten mijn ogen en viel in slaap.
De volgende dag werd ik wakker met nekpijn en het was de laatste dag dat ik kon studeren. Ik stond op en nam een douche en liep de keuken in. Ik zag Luke daar al wat klaar maken, 'Morning Luke', zei ik terwijl ik mijn armen aan het strekken was. 'Morning', zei Luke lachend. 'I made you some breakfast' zei hij. Ik vond het super lief en wilde hem ervoor bedanken dus besloot ik maar een knuffel te geven, een hele lange knuffel. Als ik Luke aan het knuffelen ben dan vergeet ik ineens alle drama om me heen en voel ik mij weer even goed. Ik liet hem los en verliet de keuken en liep de woonkamer in. We zaten samen te ontbijten toen ik plotseling een telefoontje kreeg van een onbekend nummer. Ik nam het op en zei 'Hi who are you?', 'You better watch out girl', zei iemand met een stem die ik vaag herken. 'Who the hell are you', vroeg ik en de lijn was verbroken...
JE LEEST
There is no we.. L.H Dutch fanfiction
FanficHerken je dat, dat je gedoemd bent met alle slechte dingen in het leven, en dat maar 1 ding je kan blij maken. Lees dan verder x