פרק 33

2.2K 62 11
                                    

עבר שבוע מאותו יום עם הריב של בל ומאז לא ניפגשנו,מיילי מספרת לי שכל יציאה שלהן היא מלכלכת עליי ועל דין,אין לי מושג מה היא רוצה ממני ובטח שלא מדין,ולי כבר לא אכפת.

קמתי מהמיטה מזיזה את היד הגדולה של דין ממני והולכת לארון שלי לקחת בגדים,היום אני הולכת לעבודה.העבודה שדין סידר לי היא במשרד שלו בתור פקידה,כמה צפוי?עכשיו אני אצטרך לראות כל יום את הפקידות המפגרות שכל מה שהן עושות זה להסתכל על דין במבט מטריד.אם הן יעשו את זה שאני אהיה לידו אני נשבעת שאני לא אתאפק ואביא להן כאפה.

״בוקר טוב יפה,למה המכנס כזה קצר?היית שמה חוטיני וזהו״ דין אמר ונאנחתי,איך הוא אוהב להגזים.
״תסתום כבר,נו תתארגן יוצאים לעבוד״ האצתי בו והוא הרים ידיים,״את רוצה פשוט להרוג אותי כי אני לא הולך להתארגן?זה המשרד שלי בייב לי אין זמנים״ ענה ולקח מברשת שיניים,״אבל לי כן,אם אני אאחר אני אצטרך להתעסק עם מישהו שמאוד לא בא לי להתעסק איתו,תסיים מהר״ אמרתי והוא צחק,״סידרתי לך את העבודה הזאת כדי שנוכל להיות ביחד יותר לא בשביל שתפחדי לאחר״ אמר בחיוך,״אבל אני צריכה לעבוד,אני לא אחיה כל החיים על הכסף של ההורים שלי״ הסברתי לו לוקחת מכנס אחר,קר בחוץ למה לקחתי מכנס קצר באמת?
״בשביל זה אני פה,אל תעבדי ועדיין תקבלי משכורת כמו כולם״ אמר,״נראה לך,אני צריכה לעשות משהו בשביל לקבל כסף״ עניתי,״מספיק שתהיי בחיים ואת עושה משהו״ אמר וצחקתי,״מה?״ שאלתי משועשעת,״מחרמנת אותי״ ענה ונתתי לו כאפה,״תתלבש,אני הולכת להכין אוכל״ אמרתי והוא שלח לי נשיקה הולך לארון,מפגר.

״לא חשבתי שאת כזאת מוכשרת״ דין אמר רואה את האוכל על השולחן,״זהו שאני לא,אני חושבת שאמא שלי הכינה את זה״ אמרתי מתיישבת על הכיסא והוא לידי,״איכס מכוערים״ רוס ירד רק עם בוקסר,״אחי הבנו שיש לך קטן אין סיבה שגם חברה שלי תראה את זה״ דין אמר וצחקתי,״שים מכנס קר מפגר״ אמרתי והוא לקח לי את הפנקייק מהיד,״אבל לי לא,לאן אתם הולכים?״ שאל בוחן אותנו,״לעבוד לעומתך,אפשר להבין למה אתה כבר לא עובד במשרד?״ דין שאל ורוס נאנח,״מיילי רבה איתי בגלל זה אז עזבתי,תסבירי לה שאני לא עושה שום דבר מסוכן״ רוס אמר מסתכל עליי,״זאת החלטה שלה והיא צודקת,אתם יכולים להסתבך״ עניתי ודין הסתכל עליי,״היית חייב לדבר על זה?תאכלי בלי להתעסק בזה״ דין אמר מושיב אותי עליו,״תעזרי לו לשכנע את מיילי שלא יקרה לו כלום״ דין לחש לי וצחקתי,״בסדר״ לחשתי בחזרה הולכת לנקות את הצלחות,״אנחנו יצאנו,תהנה לבד״ אמרתי לרוס שזרק עלינו נעל והלך לראות טלוויזיה,משועמם.

״איזה מרגש זה לעבוד פה״ אמרתי לדין מתיישבת על הכיסא שלי,לעבוד אצל דין?הכי כיף שיש.
״מהיום את עובדת אצלי״ דין אמר ונישקתי אותו,״תודה תודה תודה״ הודתי לו והוא צחק,״על מה?״ שאל,״שהשגת לי עבודה גאון,עכשיו אני לא אשב בבית כל היום ואחכה שתבוא״ עניתי בחיוך,״ממש מציל חיים,אבל יש בעיה קטנה״ אמר והסתכלתי עליו לא מבינה,״מה הבעיה?״ שאלתי והוא הסתכל עליי משועשע,״אסור לי לזיין את הפקידה שלי״ אמר בשעשוע ורץ למשרד לו,חי בסרט.

~דין~
״בוא,תיבחר פקידה ותלכו לאסוף את הדברים חתיכת תינוק״ אמרתי לאון,כן הוא עובד פה,וכוסעמק הוא לא רוצה ללכת לבד להביא מסמכים חשובים,הוא רוצה שאני אביא גם את אמא שלו שתלך איתו?
קמתי מהמשרד והתקדמתי רואה את לורן מסדרת את הדפים,היא כזאת קטנה אלוקים,אני לא יכול לדמיין שכל האנשים שיבואו לפה ידברו איתה.
״לני לכי עם און להביא חבילה״ אמרתי והיא קמה במהירות לא מוציאה מילה,הכי טוב.
״אני מעדיף ללכת עם לורן״ און אמר וגיכחתי,״לך בלי לזיין תמוח לפני שאני שובר אותך ואת גברת לורן,למשרד״ ציוותי חוזר למשרד,סתם בא לי לשגע אותה.
״כן אדון גייסון״ אמרה וצחקתי,״רק האנשים פה קוראים לי ככה״ הסברתי והיא הורידה את החיוך,״ומה אני?״ שאלה בעצב,״האישה של דין גייסון״ עניתי בחיוך,״בואי לא סתם קראתי לך לבוא״ אמרתי והיא התקדמה אליי,״חצי יום פה ואתה כבר רוצה לדבר איתי?מה אני כזה מהר מפוטרת?״ שאלה ושמתי אותה עליי,״את העובדת הכי טובה שיש לי אבל כמו לכל עובד את צריכה לקבל חוקים,שלך הכי קל״ אמרתי והיא הינהנה,״לא לדבר עם בנים בלי רשות,לא לצאת בלי רשות ואיך לא,אל תדפקי בדלת אם את רוצה להיכנס,המשרד הזה פתוח רק בשבילך״ אמרתי והיא חייכה מנשקת אותי,״אני אוהבת אותך״ אמרה ונישקתי אותה,״אני יותר נשבע לך״ החזרתי,אי אפשר לתאר את כמות האהבה שלי אלייה אפילו במעשים,או שכן פשוט לא כשחברה שלך בתולה ששומרת את הביתולים לעצמה.

״עוד מעט אתה בן 19״ לורן צעקה בהתרגשות,״אני תכף בוכה פה מרוב אושר״ החזרתי ציני והיא גילגלה עיניים,״תשמח קצת,אתה תקבל הפתעה גדולה״ אמרה בחיוך,״אני שונא הפתעות״ אמרתי,״נו אתה כזה מבאס וואי״ אמרה,״בואי נו,הנה אני מתרגש מאוד,אפשר שאת תהיי ההפתעה?״ שאלתי והיא חייכה שוב,״לא אין משהו מיוחד בי״ אמרה וגיכחתי,״את כולך מיוחדת לורני,אבל עוד בקשה,את הבתולים שלך אני רוצה כמתנה״ ביקשתי והיא נתנה לי כאפה,״אני שונאת אותך״ אמרה בכעס וצחקתי,״למה כי ביקשתי את הבתולים שלך כמתנה ליום הולדת?״ שאלתי והיא סימנה לי שלא,״אם אני אגיד לך הכל יהרס,אוף דין לפעמים עדיף לסתום״ אמרה ביאוש,״אז הרסתי לך את ההפתעה אה,את יכולה להקדים את ההפתעה״ אמרתי והיא התיישבה לידי,״אסור להקדים הפתעות״ אמרה,״לא צריך את זה בתור הפתעה,זה יכול להיות גם בתור פינוק או כיף״ אמרתי והיא צחקה,״תצטרך לחכות מצטערת״ ענתה וחייכתי,״בשבילך גם נצח״ אמרתי מנשק אותה,זה לא דחוף לי.

שונים💔~עונה שנייה להעבר שלנו.Where stories live. Discover now