När vi kommit fram till O2 arena ställde vi oss utanför arenan för att komma in, efter ett tags köande så kom vi in i arenan , direkt vi kom in igenom dörren släpade Rosie mig direkt till ett ställe där man kunde köpa massor med ljusrör mm. "Pleas,Rosie relax you can't buy all of those" var jag tvungen att säga till henne för hon var som ett litet barn som kom in i en godisaffär. "Sorry but you have to understand that this is my dream and i want them to notice us"
Sa hon och jag kände mig lite dum eftersom att jag visste hur mycket hon längtat och jag visste även att dom aldrig skulle få syn på henne eftersom att det över 60 000 personer där inne.Efter hon betalat alla lysrör så gick vi och hittade våra platser.Det var så många fans som sprang runt och skrek och alla var så ivriga att man kunde känna stämningen i luften. Allt såg så häftigt ut att se från där vi stod. Alla var samlade tillsammans alla var där för samma orsak och det var hur många som helst."hello, hello Sara to the world" sa Rosie och avbröt mig från mina tankar. "Uh yeah sorry,i think our seats are down there" sa jag och pekade.
Efter ungefär 1 timme startade dom deras video som spelas på varenda show. Alla fansen skrev som jag aldrig hört och bredvid mig satt en utfreakad Rosie och skrek sin röst hes. "Ouch pleas Rosie haha do you need to shout in my ear haha they havent comed out yet!" Sa jag och skrattade, det störde mig inte att hon skrek för då skulle hon iallafall vara tyst i bilen påväg hem sen. När videon slutade kom One Direction ut och började konserten med låten Midnight Memories och jag var själv helt chockad för jag trodde aldrig dom skulle sjunga såhär bra live.
Efter 1 timma och 30 minuter så hade dom en enda låt kvar innan dom skulle iväg vem vet vart.
"Thank you soo much for coming here tonight we love you so much and we wouldnt be here without you guys" sa Den spralliga av dom jag tror han heter Louis.
"yeah like Louis said, you guys mean a world to us and we couldnt be more thankfull for that, i wish we could thank every single one for everything but you guys are so many so it's pretty hard" sa Liam och var lite tårögd
"Oh my god stop Liam you making us cry" sa harry med en sarkastisk röst. " haha we love you to the moon and back and i dont know what more to say cause the other lads have already said everything, but never forget that we love you and always stick together" fortsatte han. "Here comes Little things"
Dom alla sjöng låten i en väldigt fin stämma och alla blev rörda, alla lös med sina lys stavar eller mobiler så att det bildade ett gigantiskt ljushav. Det var helt fantastiskt allt var magiskt."Did you saw that Sara saw you that Sara Sara Sara saw you!!!"
Skrek hon i mitt öra så att jag hoppade till och bröts ur mina tankar. "Calm down, what?"
"Harry?? He Flirted with you!!"
Sa hon vilket fick mig att bli full av skratt för nu började hon verkligen att bli galen dock satt vi ju nära scenen men aldrig att Harry skulle flörta med mig?
"Oh that's just ridici..." Han gjorde det Harry han flörtade precis med mig! Åh herregud jag visste inte hur jag skulle reagera helt ärligt jag kände mig så pinsam mina kinder hettade upp och jag gav ifrån mig världens löjligaste flin. Tur så slutade låten och dom begav sig iväg. Det var såklart ledsamt att dom lämnade men det var så pinsamt.. Han flörtade säkert inte med mig ändå han fick nog bara något i ögat.När vi äntligen kommit hem efter buller och bång och hennes tjat om att Harry flörtade med mig fick mig döds trött så jag gick och la mig i sängs. Men jag kunde bara inte sova
01:00 - "tänk om han flörtade med mg"
03:00-"nej det var nog något fel med hans öga"
04:00-"vilken idiot han är som flörtar med mig och nu bara lämnar mig"
Klockan 05:00 lyckades jag äntligen somna.
Men det dröjde inte länge innan mitt alarm 06:00 ringde. Men jag bestämde mig för att stanna hemma. Jag fick trots allt bara
1 timmas sömn och jag klarar inte en hel skoldag på det. Så jag gick ut och la mig i soffan och kollade om på alla filmer av
Hunger Games och proppade i mig massvis med BJ.Jag tog upp min mobil för att kolla twitter som jag inte hade gjort på en evighet. När jag kommit in på sidan så blev jag i chock av det jag såg "What the hell?"
*Hej ! Detta är min första berättelse så var snälla!
Förlåt förlåt för att det är så korta kapitel men jag skriver med min iphone så det blir tröttsamt efter ett tag hehe. Men jag ska försöka. Jag försökte göra en liten Cliff hanger i slutet vilken jag hoppas ni gillar...( förmodligen inte )Här har ni "casts" så att ni kan få bilder på hur dom ser ut
Sara stewart - Selena Gomez
Rosie woodley - Ashley benson
Harry,liam,niall,louis och zayn ser likadana..
Jake Clarksson - austin buttler*
ESTÁS LEYENDO
Pretty Lies.
Fanfic~Svensk och Engelsk~ "It's beacuse i dont have you that i wont lose you"