(Youngjae) [ STUPİD LOVE STORY ] 2

463 32 6
                                    

En sonunda nefes alamayınca başına kadar çektiğin battaniyeyi indirdin. Ağlamaktan bitap düşmüş gözlerini zorla araladın.

Ailenle ettiğin kavgayı bile çoktan unutmuştun. Onun o sesini duymak karşında öylece duruşunu çaresizce izlemek çok zordu.

Gözünün önünde durmadan geçen bir film şeridi vardı sanki...

- Youngjae'nin gözünün altındaki ve boynundaki benleri öptüğün geliyordu aklına, sen uyuyamayınca sana şarkı söylemesi, birlikte kurduğunuz hayaller, sen bir atak yapınca utanışı... -

Bir hıçkırık kaçtı dudaklarından o an. Yorgun bedenin sızlamaya başladı. Uyku iyice sardı bedenini. Ama sen inat ettin. Hep kaybediyordun. Herkese karşı kaybediyordun ama bu sefer olmayacaktı. Bu sefer uykuya da yorgunluğa da ailene de yenilmeyecektin. Youngjae ve ona olan özlemine de yenilmeyecektin.

Yataktan kalktın. Üzerine bir ceket alıp odandan çıktın. Önünü çok iyi göremiyordun. Vücudunu kontrol etmekte de zorlanıyordun.

“ (ismin) nereye ?”

Babanın sinirli sesi kulaklarına ulaştığında bunu umursamadın. Kapıyı açıp evden çıktın. Boş sokakta ilerlemeye başladın. Hiçbir şeye aldırmadan öylece yürüdün.

Gördüğün her şey anılarını tazeledi. Bu sokakta büyük bir kavga etmiştiniz sen ona tokat atmak istediğin anda elini sıkıca tutmuştu bir süre sessizce öyle durup sonra elini öpmüştü. ‘ özür dilerim seni seviyorum’ demişti sonra sıkıca sarılıp.

Kafanı boşaltmak için çıktığın sokağın Youngjae'yi daha çok gözüne sokuyor olmasına sinirlendin.

Yolunu değiştirip başka bir yola saptın. Karanlıkta ilerledin. İleride duran sokak lambasını gördün. Bu da sana Youngjae'yi terk ettiğin gün sokak lambasının altında dizlerini kendine çekip dakikalarca orda öylece ağladığını hatırlattı.

“ yeter kes şunu” diye bağırdın boş sokakta.

Youngjae'nin sesi kulaklarında yankılanıyordu.

“ günaydın prensesim ”

“ seni çok seviyorum aşkım”

“ bebeğim seni özledim. ”

“ (ismin)'m”

Daha fazla yürüyemeyip elini duvara yasladın. Çok farklı hissediyordun. Çok yorgun çok çaresiz. Acınası...

Yavaşça kaldırıma oturdun. Başını duvara yaslayıp gözlerini yavaşça kapattın. Daha fazla dayanacak gücün kalmamıştı...

GOT7 MİNİ KURGUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin