13. Niall James Horan.

1.3K 24 0
                                    

Er zijn al vier maanden voorbij sinds dat Amy mee is op onze tour.  En sinds een paar dagen zijn we aan het daten. Ik voel mij zo gelukkig als ik bij haar ben.  De jongens weten nog steeds van niks. Ze is zo kwetsbaar. Glimlachend kijk ik haar aan als ze voor mij staat. Ze gaat boven mij hangen en haar haren komen langs mijn gezicht. Giechelend kijken we elkaar aan. 

Ze buigt ze voorover en bij mij lippen staart ze in mijn ogen, verliefd staar ik terug.Onze lippen raken elkaar. Liefdevol bewegen we onze lippen op elkaar. De vlinders fladderen in mijn buik.  Met mijn tong lik ik over zijn lippen, vragend om toestemming. Ze opent haar mond en onze tongen raken verwikkelt in een zoen. Voor mij mag dit voor altijd zo blijven. Want zij is mij alles en ik zal alles voor haar doen. 

“Wooww. Liam je moet dit zien.” Hoor ik Louis roepen nadat hij de deur de hotelkamer open heeft gemaakt. Beschamend kijk ik weg maar daar denkt Amy anders over. “Ga toch weg.” Mompelt ze tegen Louis  en drukt haar lippen weer op de mijne.Genietend sluit ik mijn ogen, onbewust glimlach ik. 

We zitten met z’n alle te eten als ik bedenk dat ik nog een verrassing heb voor Amy. Ik begin zachtjes te lachen en de anderen kijken mij verbaast aan. Ik wuif het weg.

“Waar gaan we nou heen?” Vraagt Amy. Ik glimlach en ik zeg “Dat zie je zo.” We komen aan in een park, waar eten staat en een kleedje ligt.  Ik zie haar vol bewondering kijken naar de lichtjes. Blij geeft ze mij een knuffel. We blijven zo even staan maar dan trek ik mij toch terug. 

“Lieve Amy, Ik ken je nog niet zo lang maar ik weet dat ik van je hou. Je bezorgt mij steeds weer vlinders en een glimlach op mijn gezicht. Ik hou zoveel van je en ik wil voor altijd bij je blijven. Lieve Amy Jasmijn Payne, wil je mijn vriendin zijn.” Ik zie haar naar mij kijken en ze vliegt mij om de hals. “Tuurlijk wil ik jouw vriendin zijn. Ik hou zoveel van je.” Liefdevol zoent ze mij. 

Ik pak een doosje uit mijn zak en ik veeg een traan van Amy’s gezicht. Ik haal een ketting met “The love.” Bewonderend kijkt ze er naar. “Wat mooi.” Er rollen tranen over onze wangen van geluk. Ik doe het ketting om haar nek en we pakken elkaars handen en ik kijk recht in het gezicht van mijn meisje met veel wonden en littekens maar die altijd sterk is gebleven.

Mijn lieverd.

I hope - One direction [ Afgelopen ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu