-2-

1.8K 52 9
                                    

O mój boże! To już dzisiaj!
Dziś przesłuchania! Jako tako się przygotowałam. Mam nadzieję, że mnie przyjmą do wytwórni. Warto spróbować.

***
Jestem już w wytwórni. Skierowałam się do sali 321. Gdy weszłam przez duże białe drzwi ujrzałam przy szerokim stole jurorów,tych co będą mnie przesłuchiwać. Nie ukrywam, boje się jak nie wiem co ale dam radę.
Postanowiłam się przedstawić.

-Annyeonghaseyo! Jestem Rosé, Kim Rosé. Mam 21 lat pochodzę z Seoulu.
Bardzo lubię śpiewać i tańczyć. Prowadzę kanał na YouTube z coverami kpopowymi. - powiedziałam dumnie.

-Dzień dobry. Proszę powiedz nam co przygotowałaś. - poprosiła jedna z jurorek. Na pierwszy rzut oka wyglądała na miłą osobę.

-Postanowiłam zatańczyć 2 choreografię. Do piosenki "16 shots" oraz do "Sucker" Jonas Brothers.


Po zatanczniu usłyszałam głośne oklaski.

-Woow to było niesamowite ale chcemy usłyszeć też twój głos - powiedział jeden z jurorów.

-Zaśpiewaj nam coś z repertuaru wysokich dźwięków. - powiedział pewnie kolejny juror. Po jego minie mogłam wyczytać, że jest pewny swojej swojej decyzji i skazuje mnie na porażkę. Można powiedzieć, że miał rację. Nie jestem najlepsza w tym tonie.
-Dobrze to teraz wylosuj wykonawcę z podanej listy, która zapewnie wcześniej poznałaś. Podejdź tu. - dodał juror.

Co?! Jakiej listy?! Aish SooJi zabije cię! Nigdy tak się jeszcze nie bałam. Mam nadzieję, że coś łatwego. Sięgnęłam do pudełka po karteczkę i starannie ją otworzyłam.

-Ariana Grande... - powiedziałam i popatrzyłam zmieszana na jury.

-Dobrze prosimy zaśpiewaj jeden z utworów. - rzuciła uśmiechnięta jurorka. Na co ja głośno przęknęłam ślinę i podałam tytuł.

-Problem... - powiedziałam i zaczęłam śpiewać.


***

- Dziękujemy za zainteresowanie się naszymi przesłuchaniami. Dostanie pani list czy zostanie pani przyjęta czy nie. Najwcześniej jutro. Proszę oczekiwać. Dowidzenia.  - Jury wyszły, a potem ja.

Idąc korytarzem wytwórni poczułam, że na kogoś wpadłam. Podniosłam głowę i zobaczyłam... Nie! Tylko nie on! To za wczas! Boże i ten jego uśmiech.

-Przepraszam... Nie chciałam. - powiedziałam cicho.

-Nic się nie stało. Ale czekaj... - zmierzył mnie od stóp do głów. -Przypominasz mi kogoś. Jak masz na imię?

-Ros.. Eee SooHye. Tak SooHye. - kurde spaliłam to.

-Mmm ok. Ja Jungkook. - podał mi dłoń na co ja ją uścisnęłam.

CDN...

~Mystery Boy~ JK Snapchat		   [ZAKOŃCZONE] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz