״תראה את הדבר היפה הזה״ אמרתי לרוס שלורן ומיילי יצאו מהבית,היא כזאת קטנה ויפה אני נשבע.
״בואי רגע״ אמרתי לוקח את לורן לצד,אני נשבע שאני שנייה מלהחזיר אותה הביתה ולעשות איתה כיף.
״אני אוהב אותך״ אמרתי לה שוב והיא צחקה,״אני באמת אחשוב שאתה לא מרגיש טוב״ אמרה וחייכתי,״פשוט הבנתי שאני מפגר,סליחה על מקודם״ אמרתי,״זה בסדר,סלחתי״ אמרה וחיבקתי אותה,״אני באמת אוהב אותך״ אמרתי,״גם אני אוהבת אותך מאוד מאוד״ החזירה ונישקתי אותה לוקח את היד שלה וחוזר איתה לאוטו של רוס,אני באמת אוהב אותה יותר מכל דבר בעולם הזה.״וואו כמה אנשים״ לורן אמרה בהלם שנכנסנו לוילה,אפשר להבין למה היא בהלם.אני לא בן אדם של מלא חברים,לא כי לא רצו להיות בחברתי להפך,כולם תמיד חיפשו להתחבר אליי אבל אני לא הסכמתי,החברים היחידים שהם באמת חברים אלה רוס,שון,זאיין,דניאל ורייד,אבל הפעם כמעט חצי השכבה הייתה שם עם עוד מלא ילדים שאני מכיר מהעיר,שיהנו אני באתי בשביל לחגוג עם החברים והחברה שלי.
״שותה?״ שאלתי את לורן מושיב אותה עליי,״לא עכשיו,למה בל פה?״ שאלה בלחישה,״לא יודע אני לא ארגנתי את המוזמנים,את רוצה שאני אגיד לך שתלך?״ שאלתי,״לא הכל טוב לא אכפת לי״ אמרה יורדת ממני ומתיישבת לידי בחיוך.
״מזל טוב אח שלנו״ זאיין ורייד צעקו מחבקים אותי,הם כמו זוג יונים נשבע,לא יכולים להיות בנפרד ורבים על כל דבר.
״תודה אוהב אותכם״ אמרתי מחבק אותם,״אח יקר״ שון אמר מחבק אותי חזק,התגעגעתי לילד הזה נשבע.
״בן זונה,מה הקטע של לטוס לכמה חודשים?״ שאלתי אותו והוא צחק,״הייתי צריך את זה נשבע״ אמר מתיישב,״מזל טוב״ אמר וחייכתי,״קחו אחים יקרים״ דניאל אמר מביא כוסות מלאות בשתייה,״אחים יקרים?אפשר להתחשב באלה שלא בנים?״ לורן שאלה וצחקתי מנשק אותה בלחי כלכך חזק שאני בטוח שישאר לה סימן.
״היא צודקת ילד חצוף״ אנגל חברה שלו אמרה והוא צחק,״אוהב אותך״ אמר מנשק אותה.״תביא לי״ לורן אמרה חוטפת ממני כוס מלאה בוודקה,״מה זה היה עכשיו,יש לך פה״ אמרתי לוקח עוד כוס,״כן אבל כוס שאתה שתית יותר טעימה״ אמרה וצחקתי,״מי אוהב אותך כמוני״ אמרתי מנשק אותה,״בואי אני צריך ללכת להחליף לבגד ים״ אמרתי והיא קמה איתי לשירותים,לא נשמע הכי טוב אני יודע.
״מזעזע מה שקורה פה״ לורן אמרה ששמענו גניחות מהשירותים,עד לפני כמה זמן זה הייתי אני שמזיין בשירותים,אבל עכשיו זה רק בחדר שלי או של לורן עם לורן,רק איתה.
״זה יעבור,בא לך להיכנס?״ שאלתי אותה,היא גם ככה צריכה רק להוריד את הבגדים,הבגד ים כבר עלייה.
״אני לא יודע איך אני נותן לך לצאת ככה״ אמרתי בוחן אותה,הבגד ים שלה היה שחור עם אננסים שהיה נראה בידיוק כמו הבגד ים שלי,קיטשי אחושרמוטה אבל זין.
״תיזהר רק היום סלחתי לך על אותו נושא״ אמרה וצחקתי,״שהאנשים בחוץ יזהרו״ מילמלתי ויצאנו מהשירותים.״יום הולדת שלך ואתה יושב בחוץ?״ שון שאל מתיישב לידי,״הייתי צריך סיגריה״ אמרתי זורק את הסיגריה ודורך עלייה,״מה שמעתי לא רצית לבוא״ אמר והנהנתי,״יש סיבה?״ שאל והסתכלתי על לורן שישבה בספה עם מיילי ואנגל,״ לורן לא הסכימה לך?״ שאל וצחקתי,״רבנו וידעתי שהיא לא תרצה לבוא אז לא רציתי לבוא גם״ אמרתי,״אז מה זה חגיגות בשבילך אחי״ אמר וגיכחתי,״חגיגות בלי אהבת חייך זה לא חגיגות,תגדל ותבין״ אמרתי טופח על הגב שלו והלכתי ללורן,״יש מצב אתן נותנות לי כמה דקות עם חברה שלי?״ שאלתי את הבנות שקמו בלי לחשוב בכלל,״פה גדול את מקשיבה רגע?״ שאלתי אותה,״אם לא תפסיק לקרוא לי ככה אני ארביץ לך״ הזהירה וצחקתי,״ אני צריך לספר לך משהו דחוף״ אמרתי והיא הינהנה,״דבר״ אמרה,״אני אוהב אותך״ אמרתי והיא צחקה,״אתה בטוח שהכל בסדר?״ שאלה והנהנתי,״אני רק מזכיר לחברה שלי שאני אוהב אותה גם שאני לפעמים ממש מטומטם״ הסברתי והיא צחקה,״גם אני אוהבת אותך״ אמרה ונישקתי אותה,״אחרכך הולכים אליי״ לחשתי והיא צחקה,״מה את צוחקת,כל המשפחה שלי טסו יש לנו בית ריק,לא טוב?״ שאלתי והיא קמה בציחקוק,״נראה כבר״ אמרה והלכה,זה אומר כן או לא?אני חייב אותה.
״אני חושב שהשני סתומים האלה שתו קצת יותר מידי״ דניאל אמר שראה אותי ואת לורן,״אנחנו בסדר,מי חוזר איתנו?״ שאלתי,״לא חוזרים,מחכים שבעל המקום יבוא ואז הולכים לאיזה מועדון פה ליד״ רוס אמר,״אנחנו חוזרים,אנחנו עייפים״ לורן אמרה בפיהוק,״יודע מה תישאר פה,תביא את המפתחות ותבוא אחרכך לקחת את האוטו שלך״ אמרתי לרוס,״אני סומך עלייך תיזהר על האוטו״ אמר ולקחתי את המפתחות יוצא מהוילה,״דבר אחד אני לא מבינה״ לורן אמרה שנכנסנו לאוטו,״דברי אליי״ אמרתי,״הבית שלך פי שמונה יותר גדול,למה לא עשית את זה בבית שלך וזהו?״ שאלה וגיכחתי,״את חברה שלי את אמורה לדעת שאני שונא לעשות מסיבות בבית שלי כנל גם אבא שלי שבכלל היה מוריד לי את הראש״ הסברתי והיא צחקה,״תיסע כבר אני עייפה״ אמרה והסתכלתי עלייה מתניע את האוטו,איך אני נוהג הרי אני שיכור.אני אנסה לנהוג בעדינות.
״תנמיך את המוזיקה״ לורן מילמלה בעייפות,״דין תיזהר״ צעקה והסתכלתי על הדרך ואחרכך עלייה,״את בסדר?״ שאלתי מסתכל עליי וממשיך לנסוע,״לא יודעת״ אמרה,״דין״ צעקה שוב והפעם מה שראיתי זה רק שחור.
YOU ARE READING
שונים💔~עונה שנייה להעבר שלנו.
ChickLitתקראו ותיכנסו לחיים של לורן ודין. עונה שנייה להעבר שלנו❤️