#8

149 10 0
                                    

~Yassine
Ik draai het meisje om. Tazz, dit is Ilham niet eens. Het is Houda. Mijn oude klasgenoot. Ik was heel close met haar. Ze krijgt een bigsmile op haar gezicht.

Houda: Hmm Ilham he.
Ik: Ja man, ik dacht dat jij het was.
Houda: Wie is die Ilham? Is kleine Yassine groot geworden?
Ik: Pff, ze maakt me gek man. Ik weet niet eens wie ze is.

We moeten lachen. We praten nog even door met elkaar en nemen dan afscheid. Ze geeft me een knuffel. Dat doet ze altijd bij haar vriendinnen, dus doet ze het ook bij mij, we waren beste vrienden vroeger.

We zwaaien nog naar elkaar. Tfoe man. Was geen Ilham, maar nu ik zo kijk, ze heeft wel iets van Ilham. Ze hebben dezelfde ogen. Hmm vreemd.

Ik loop de albert heijn binnen en pak snel een flesje. Ik reken af en ga dan weer terug naar mijn scooter. Ik stap op kijn scooter en begun te rijden. Ik zie een meisje dat heel erg op Ilham lijkt, ze kijkt me aan en kijkt meteen weg. Ze loopt ineens sneller. Beter ga ik haar niet aanspreken, voor ik weer zo een schande ga zetten. Ik had net geluk dat het Houda was. Volgens mij lijkt dat meisje niet eens op Ilham en denk ik gewoon dat iedereen op Ilham lijkt.

Ik rijd verder naar de sportschool. Ik blijf maar een uurtje sporten en ga dan weer naar huis. Thuis neem ik een snelle douche. Ik deed mijn Feyenoord broekje aan en liet mijn bovenlichaam bloot, het is warm man, pff.

Ik ga op mijn bed liggen en doe de tv aan. Ik pak mijn telefoon en zie dat ik een paar meldingen heb op snap, insta en app. Ik beantwoord eerst alle appjes en snaps, dan ga ik naar insta. Ik heb een volgverzoek van iemand en diegene heeft me ook gedm't..

YassineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu