#23 ...skoro tak bardzo chcesz.

1.9K 58 210
                                    

*Niesprawdzony*
*Igor*
Nowy dzień 7:45
Budzę się i od razu wykonuje swoją codzienną rutynę. O 8:30 muszę być już u Oli, na 9:00 ma wizytę u ginekologa. Tak bardzo bym chciał, żeby nie było to moje dziecko... Wiem, że nie jest to w porządku co sobie myśle, ale nie chce być jeszcze ojcem, poza tym chciałbym mieć dziecko z inną kobietą (Sylwią).

***
Jesteśmy w poczekalni. Widać, że Ola również się stresuje...

-Będzie dobrze, zobaczysz-upewniam dziewczynę.

-Mam nadzieję-wzdycha-Dziękuję, że przyjechałeś tu razem ze mną-uśmiecha się.

-Dziecko jest dla mnie ważne... Nie mógłbym Cię zostawić z tym samą, muszę wziąć obowiązek za swoje czyny-biorę do ręki telefon i wykonuje SMS do Sylwii.

SMS:
Igor (Ja): Hej ❤️ Pojechałem coś załatwić... Będę trochę później.

***
Właśnie wyszliśmy od lekarza. Mogę odetchnąć z ulgą, ponieważ dziecko jest zdrowe i bardzo dobrze zaczyna się rozwijać. Ola jest w pierwszym tygodniu ciąży. Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że to dziecko Żaby, a nie moje...

-Olcia, przepraszam, że to proponuje czy coś, ale wolałbym być pewny w stu procentach czy to moje dziecko... Może zrobimy testy na ojcostwo kiedy maleństwo się urodzi?-proponuje.

-Przecież to bez sensu-prycha-Nie ufasz mi?-spogląda prosto w moje oczy.

-...-wzdycham-Wolałbym jednak zrobić testy-oznajmiam.

-No okej, skoro tak bardzo chcesz, to zrobimy te testy-przewraca oczami-Igor... A ja bym chciała żebyś w końcu powiedział o tym wszystkim Sylwii.

-Chyba jeszcze to nie ten odpowiedni moment-przyznaje.

-Bardzo mi na tym zależy...

-Dlaczego?-pytam.

-Chce żeby wiedziała-wzrusza ramionami.

-Dobra, odwiozę Cie już, co?-proponuje.

-Dobrze, dzięki.

***
-Jakbyś się źle czuła czy coś, to dzwoń-mówię-Pa.

-Pa-przytula mnie na pożegnanie-Obiecaj mi, że dzisiaj jej powiesz...-spogląda prosto w moje oczy.

-Nie wiem-przegryzam dolną wargę.

-Proszę... Wole żeby wiedziała-oznajmia.

-Będę lecieć-zamykam za sobą delikatnie drzwi.

***
                         INSTAGRAM:

***                         INSTAGRAM:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

10 minut temu:
@sylwia_ryb ☺️

29 911 like

Komentarze:
@reto_synku Moja 😎❤️
@sylwia_ryb Kiss 😘

@sonia123321 Pięknie wyglądasz 😙❤️

@maja_paulinka Sztosik 😏❤️ Jesteś w związku z ReTo?
@anastazja019 Jest z nim ☺️❤️

@musialeczek_ Cudna ☺️
@sylwia_ryb Buziaki 😘

@grucha_dj 😅❤️
@sylwia_ryb ✌🏻❤️

@dominik_ Idealnie wyglądasz 😱❤️😙

@adam_adamovicz Ajj 😃❤️

@borixon_newbadline ☺️😎
@sylwia_ryb 😙😙

@hajpman_adrian Idealo 😏❤️
@sylwia_ryb Ajj. Dziękuję 😍❤️

I 28 899 innych...

Chillwagon~Żabson, ReTo [CAŁA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz