Ashton's P.O.V
I really miss this house, specially Ashley. She's my best buddy. "Ashton, what do you want to eat!?" I heared Ashley asked while running down the stairs. "Uhmm, no thanks I'm good." I answered. "Okay.. So wanna do something??" She asked me. "I think I want to play video games." I said. "Sure what game do you wanna play." She asked AGAIN. " Call of Duty." I answered.
"Does somebody say 'Call of Duty'!!!" Uh Oh. I'm pretty sure its Michael. "Wanna join us?" I asked him. "Nah maybe later... You know who always win, right??" Michael said proudly. Yeah he always win in every game.
Ashley's P.O.V
Bumababa na ako kaagad pagkatapos ihatid ang mga boys sa guestroom. At nakita si Ashton. "Ashton, what do you want to eat?" tanong ko. "Uhmm, no thanks I'm good." Buti naman akala magluluto pa ako eh..Joke!! "Okay.. So, wanna do something." "I think I want To play video games." sagot niya. " Sure what game do you wanna play?" I asked him. " Call of Duty." sagot ulit.. Ano to 20 questions ba 'to??
"Does somebody say 'Call of Duty?" Sino yun?!.... Ay si Maykol lang pala. " Wanna join us??" Ash asked. "Nah maybe later... You know who always win, right?" Ang yabang naman nitong Maykol na 'to.... " You always win??" I asked in confusion. " Kinda." He said in poker face... Yabang talaga. " I dare you to win on me!!" Sabi ko.. " Yeah, Ashley is kinda good in playing video games." Thank you Ashton. Proud na proud pa sya.. " If you win." Sabi ni Michael.
"Guys, come here...There's gonna be a video game fight... Master vs. Master." Tawag ni Ashton kay Calum and Luke. Get ready to loose Michael
BINABASA MO ANG
Ashley Irwin(5SoS Tagalog Fanfic)
Fiksi PenggemarA 5SOS fanfic... Tagalog nga lang... Kung gusto nyo English Gagawa rin ako.