Elaine szemszöge
Végig néztem ahogy Adelaide szüleit megölik, és a legrosszabb az volt, hogy láttam Adelaideot összetörni.
Még mielőtt észre vettek volna elfutottam. Befutottam a búvóhelyünkre. Tudtam, hogy minél hamarabb el kell tünnöm innen, mert ha nem teszem talán már nem is lesz holnap. A hajóhoz értem. Azonnal a vezetői fülkébe mentem. Még sosem kapcsoltuk be, csak reménykedni tudok abban, hogy működik. Mindent beállítottam, végül megjelent a piros gomb, ami működővé teszi ezt a gépezetet.- Könyörgöm, működj! Kérlek indulj el! - Megnyomtam a piros gombot... nem történt semmi. Megnéztem mindent jól állítottam-e be. Minden úgy van mint a szimulátorba. Megnyomtam mégegyszer a gombot, de semmi sem történt. - Nem, nem nem... ez nem lehet! - Kiabáltam és folytak a könnyeim mint egy vízesés. Csapkodtam, nyomkodtam mindent össze-vissza, de nem történt semmi. - Mi nem jó? Miért nem működik? - Könnyeimtől már alig láttam. - Sajnálom Ade. Én meg próbáltam... - Egy könnycsepp a szellőző rendszerbe esett és egyszer csak zajt halottam. Beindult. A hajó beindult.
Mindent úgy csináltam ahogy kell. Szép lassan felemeltem a hajót. Majd utat törve vele ki szabadítottam a barlangból. Sikerült, működik. Azonnal, ahogy lehetett felszálltam és elhúztam a bolygóról.
Épp időbe menekültem el, mert amikor már majdnem a gravitációs mezőhöz értem hatalmas robbanást hallottam és a bolygó apró darabokra hullott szét. A rengés eltalálta a hajót és az egyik szárnya megsérült. Nehézzé vált az irányítás, a legközelebbi bolygón muszáj volt leszállnom. Fogalmam sincs milyen bolygó ez. Tele volt fákkal és erdős volt az egész. Megpillantottam egy kisebb tisztást arra irányítottam a hajót és megpróbáltam a lehető legóvatosabban leszállni vele.
A sérült szárny miatt ez nem igazán úgy jött össze ahogy terveztem. A hajó kissé becsapódott és egy fának ütközött.
Nem tudom mi történt ez után. Elvesztettem az eszméletem és körbe vett a sötétség.3 évvel később
- Asszonyom! - Lépett be az ajtón az egyik hírnök. - Hírt kaptunk a főszenátus haláláról.
Azonnal a hírnőkre emeltem a tekintetem.
- Ki tette? - Nem érdekelt, hogy történt vagy mi történt, csak ez az egy kérdés volt előttem.
- Adelaide...
ESTÁS LEYENDO
Galaktikus Szerelem
Ficción GeneralAz űrben millió élőlény él, minden bolygó más faj otthona. Ez a történet egy galaktikus háborúról szól, ahol pusztítások és halál uralja a világot. Ebben a világban nőttek fel, majd egymásba szerettek. De a háború nem jár veszteségek nélkül. Talán...