Seketika Rufina menahan sakit dari tendangan dari dalam perut dia cuba mendirikan badan dari bongkok.
"Siapa isteri dia? .pesakit ingin jumpa"kata seorang doktor yang baru keluar dari bilik Saif.
Rufina yang terdengar berjalan pantas ke arah Tengku Sarah.
"Akak.. Nak jumpa abang.. "Tanpa mendengar balasan Sarah terus dia menerjah bilik itu.
Tergamam dia tatkala melihat Saif yang sudah membuka kelopak mata dan meyandar badan dihujung kepala katil.
Setitis air sudah laju turun dari matanya sambil kakinya satu persatu melangkah ke arah Saif.
Hari, saat dan detik yang ditunggunya sudah datang.
Semakin dekat semakin laju air matanya turun, matanya dapat melihat senyum samakin lebar dibibir Saif sambil tangan diangkat menunggu Rufina menyambut tangannya. Tetapi Rufina bukan menyambut.
"A.. Abang..!!! "Berlari Rufina secara perlahan terus memeluk Saif.
"Aaaaa.. Bangg...!!! "Merangun Rufina didalam pelukan Saif. Saif tersenyum makin lebar sambil memeluk Rufina balik. Dirapatkan kedadanya. Sebelum dileraikan pelukan mereka.
"Sayang... Kenapa nangis ni?.. Hahah.. Comotnya.. Selekeh.. Tapi tak pe.. Abang suka malah makin makin ,makin sayang dan cinta pada sayang "Balas Saif yang tersengih-sengih sempat tangannya menggosok perut Rufina..
Rufina hanya membiar sambil tersenyum.
"Rindu dia dengan papa dia... Dapat je tahu yang papa dia gerak jari terus dia tendang perut mama dia ,papa.sakit mama tahan..tapi tak pe ..nanti dia keluar tinggal jelah kenangan"cerita Rufina sambil memegang tangan Saif yang berada di perutnya, tangannya sudah menghempap tangan Saif sebelum mereka sama sama menyentuh perut Rufina sambil tersenyum.
"Alaa.. Nanti dia dapat adik bukan kenangan dah.. Dapat lagi merasanya.."sampuk Khairy yang tersengih di hujung katil Saif,sempat matanya memandang Sarah yang terjeling mata ke atas.Dia dan Sarah menjadi pemerhati sahaja melihat aksi 'manisan' Rufina dan Saif.
"Laa.. Ada ke diaorang ni sayang.. Tak perasa pun"kata Saif pada Rufina yang sama tersengih-sengih.
"Entah.. Sebuk aja. Kan papa.. "
"Papa ke,abang or 'awak' ni, sayang?"Soal Saif memandang tajam pada Rufina tetapi mulutnya disenyumkan.
"Ermm.. Papalah.. Senang panggil..tapi Kalau pekak orang panggil taknak menyahut bukan papa dah.. Tapi terus PANGGG... Aje"balas Rufina.. Tertawa sebelum memeluk Saif kembali.
Next..
YOU ARE READING
Cinta Miss Mafia
RomansaDemi mencari pembunuh ibubapanya, dia terpaksa bekerja sebagai mafia, dalam masa yang sama dia mempunyai prinsip agar dirinya tidak dikahwini oleh mana-mana lelaki seperti syarat setelah dirinya menjadi mafia. Satu strategi telah berlaku menyebabka...