Πετάχτηκε σχεδόν από το κρεβάτι του . Το κεφάλι του πονούσε απίστευτα . Πίστευε πως θα έσπαγε από στιγμή σε στιγμή . Ο χώρος γύρω του ήταν εντελως σκοτεινός . Καθόλου φως δνε έμπαινε από τα κλειστά πατζουρια , κι όμως ο ίδιο ήξερε καλά πως είχε ξημερώσει εδώ και αρκετή ώρα . Με προσεκτικές κινήσεις σηκώθηκε από το κρεβάτι , προσπαθώντας να μην παραπατήσει τόσο πολύ ώστε να χάσει εντελως την ισσοροπια του . Κοίταξε βιαστικά δίπλα του . Στο διπλό κρεβάτι ήταν ξαπλωμένη μια καστανομάλλα γυναίκα . Το σεντόνι κάλυπτε μόνο τα απαραίτητα , ενώ φαινόταν να κοιμάται βαθειά . Δεν της έδωσε περαιτέρω σημασία . Θα περίμενε μέχρι να βγει από το μπάνιο . Εάν δεν είχε ξυπνήσει μέχρι τότε θα έλεγε σε κάποιον άλλον να τηβ πάρει και να δρομολογήσει την αποστολή της στην Μπανγκονγκ . Την είχε κρατήσει αρκετά για τον εαυτό του . Την ειχε βαρεθεί . Ξταν σαν τις περισσότερες που κατάφερνε να απαγάγει . Στην αρχή διαμαρτύρονταν αρκετά , προσπαθούσαν να τον χτυπήσουν , ακόμη και να αποδράσουν , πολύ ανόητη προσπάθεια κατά την άποψη του αφού ήξερε πως δεν υπήρχε περίπτωση να το καταφέρουν . Το μέρος που τις έφερνε μέχρι να τις προωθήσει σε τρίτες χώρες , ήταν απομονωμένο , σχεδόν ξεχασμένο από κάθε άνθρωπο. Απ έξω φαινόταν ένα ερείπιο , όμως μέσα είχε διαμορφωθεί έτσι ώστε να μπορεί να κρατήσει μέχρι και διακόσιες κοπέλες σε μια μόνο στιγμή. Είχε δουλέψει πολύ πάνω σε αυτό τα τελευταία χρόνια , και πλέον μπορούσε να θεωρήσει τον εαυτό του περίφανο για το δημιούργημα του . Πολλοί θα χαρακτήριζαν την δουλειά του απάνθρωπη . Και πολλές φορές ειχε αναρωτηθεί και ο ιδιος εάν ήταν . Όμως κάθε φορά κατέληγε στο συμπέρασμα πως δνε μπορούσε να σταματήσει . Εξάλλου οι γυναίκες προκαλούσαν συχνά την μοίρα τους . Εάν ντύνονταν προκλητικά και κουνούσαν τα κορμιά τους στα νυχτερινά κέντρα ή στους δρόμους της πόλης , ήταν φυσικό να ελκύσουν το ενδιαφέρον των αντρών . Το ήξεραν , το επιθυμούσαν . Και ο ιδιος απλώς έκανε την επιθυμία τους πραγματικότητα . Μόνο που ήταν λίγο πιο σκληρή . Η πραγματικότητα πάντα ήταν πιο σκληρή . Έπρεπε να το μάθουν και εκείνες οπως και αυτος .
Μπήκε μέσα στο μπάνιο βγάζοντας τα ελάχιστα ρούχα που φορούσε και δίχως δευτερη σκέψη μπήκε κάτω από το κρύο νερό που έτρεχε από το ντουζ . Ένα δυνατό μουγκρητό βγήκε από μέσα του καθώς το κρύο ερχόταν σε επαφή με το καυτό του δέρμα . Μόνο τότε ένιωθε να ξυπνάει πραγματικά . Η θολούρα του ποτού άρχισε να φεύγει από πάνω του . Θυμόταν καθαρά πλέον το προηγούμενο βράδυ . Σε γενικές γραμμές δνε ήταν άσχημο . Θα μπορούσε όμως να είχε πάει και καλύτερα . Αυτος μαζί με τους άντρες τους είχαν καταφέρει να πιάσουν τις τρεις γυναίκες ου είχαν σταμπάρει εδώ και καιρό . Όμως η μια τους είχε ξεφύγει . Ήταν ευκαιρία βα τις πετύχει όλες μαζί στο ίδιο μέρος . Τώρα θα ήταν αρκετά δύσκολο να την ξαναβρεί αμέριμνη . Ποσό μάλλον να την πλησιάσει . Τώρα της είχε δείξει το πραγματικό του πρόσωπο . Δνε θα έπεφτε ξανά στην παγίδα του . Έβρισε από μέσα του καθώς σκεφτόταν το περιστατικό . Οι Ρώσοι είχαν παραγγείλει τέσσερεις . Δεν μπορούσε να χαλάσει τόσα χρόνια συνεργασίας και να στείλει μόνο τις τρεις . Και έχαναν πολύτιμο χρόνο . Ήξερε πως τώρα οι άντρες τους δοκίμαζαν τα καινούργια κομμάτια για να ζυγού ρευτούν πως κάνουν για την περίσταση . Συνήθως το μάτι του δεν έκανε ποτέ λάθος , όμως το απολάμβανε να τις βλέπει να σπάνε μέσα στα χέρια του . Να ουρλιάζουν από τον πόνο . Ο ιδιος σπάνια έκανε τις δοκιμές . Μόνο εάν ήθελε να κρατήσει καμία λίγο παραπάνω για προσωπική του χρήση . Αλλιώς όση λιγότερη επαφή είχε μαζί τους τόσο το καλύτερο . Δεν άντεχε να τον παρακαλάνε για λύπηση . Έπρεπε να καταλάβουν πως από την στιγμή που είχαν πέσει στα χέρια του δνε υπήρχε επιστροφή στην ηλίθια κανονική ζωουλα τους . Θα τραβούσαν πολλά χειρότερα εκεί που θα πήγαιναν . Βέβαια υπήρχαν και οι πιο τυχερές , εκείνες πιυ έκρινε ότι ήταν αρκετά καλές για βα πάνε σε κάποιο από τα δικά του πορνεια εδώ στην Ιταλία . Ήταν πολύ καλύτερη η κατάσταση εκεί . Θα γινόταν συνοδοί πολυτελείας , οπως οι πελάτες του ήθελαν να τις αποκαλούν . Όμως εκείνος ήξερε ακριβώς τι ήταν . Τίποτα παραπάνω από πορνες για τις οποίες πλήρωναν πολλά περισσότερα λεφτά . Και επειδή ήταν πλούσιοι και είχαν αρχές δεν τις χτυπούσαν ή δεν ξεπερνούσαν τα όρια . Μερικές μπορεί να είχαν και τη τύχη να ξεφύγουν από εκεί μέσα . Ποιος ήξερε . Δεν τον ενδιέφερε και πολύ . Εκείνος ήθελε το χρήμα . Αρκετό για να χτίζει την βιτρίνα του , εκείνη που θα του επέτρεπε να υλοποιήσει την μεγαλύτερη του επιθυμία .
Ξεφυσιξε ανοίγοντας απότομα τα μάτια του . Δυο γκρι ίριδες έκαναν την εμφάνιση τους , όμως στο λιγοστό φως του μπάνιου έμοιαζαν περισσότερο με μαύρες .
Τύλιξε γρήγορα γύρω του μια πετσέτα και έπειτα στηρίχθηκε στον νιπτήρα . Το στομάχι του τον ενοχλούσε απίστευτα πολύ . Πίστευε πως θα ξερνουσε από στιγμή σε στιγμή . Όμως το κράτησε μέσα του . Δεν ήταν δυνατόν να είχε πιει τόσο πολύ που να χρειαζόταν εμετό για να αποβάλει την περίσσεια ποσότητα αλκοόλ . Ήταν πάντα προσεκτικός με την ποσότητα που κατανάλωνε , ειδικά εάν πρόκειται για νύχτα που είχε δουλειά . Κάποιος πρέπει να του είχε ρίξει κάτι στο ποτό του . Πιστεύοντας πως θα καταφέρει να τον βγάλει νοκ αουτ . Γέλασε ελαφρώς . Ήταν πραγματικά αστείο που κάποιοι το προσπαθούσαν πραγματικά ακόμη και εάν είχαν ακούσει τις φήμες για τον ίδιο . Δεν τον σκότωνε τίποτα . Αυτό το διέδιδε παντού . Εάν είχε επιβιώσει τόσα χρόνια εκεί που ήταν κλεισμένος , μπορούσε να ξεγελάσει τον θάνατο κάθε φορά . Και θα το έκανε . Τουλάχιστον μέχρι να πετύχαινε τον σκοπό τους. Αυτό για το οποίο είχε ορκιστεί πως πρέπει να μείνει ξύπνιος , να αντέξει τον πόνο , να μην κλάψει , να μην δείξει φόβο . Κάποτε φοβόταν . Ναι θυμόταν αχνα εκείνες τις πρώτες μέρες . Τώρα δεν υπήρχε χώρος για φόβο μέσα του . Τον είχε καταλάβει όλο το μίσος και ο πόνος .
Κοίταξε τα σημάδια στο σωμα του . Παντού κόκκινα σημάδια από εγκαύματα που θα έμεναν για πάντα πάνω του . Η πλάτη του ήταν γεμάτη με γρατζουνιές . Μερικές καλύπτονταν από το μεγάλο τατουάζ που βρισκόταν εκεί . Ένα μεγάλο φίδι . Ήταν το σημάδι της συμμορίας του . Και επέλεξε να το έχει φια πάντα πάνω του . Είτε έμενε για πάντα είτε επέλεγε να φύγει κάποια στιγμή . Ήταν κομμάτι της ζωης του . Το μεγαλύτερο του κομμάτι . Και έπρεπε μαζί με όλα τα υπόλοιπα που του είχαν συμβεί να μείνει για πάντα πάνω του .
Άνοιξε την πόρτα βγαίνοντας πάλι στο δωμάτιο . Η κοπέλα κοιμωταν ακόμη . Ξεφυσιξε ενοχλημένος καθώς την πλησίαζε . Τηβ τράβηξε με δύναμη από τα μαλλιά της . Η κοπέλα ξύπνησε απότομα ουρλιάζοντας από τον πόνο . Το σεντόνι έπεσε στο πάτωμα , κάνοντας τα σημάδια από χτυπήματα να εμφανιστούν παντού στο κορμί της . Αυτό θα ήταν το λιγότερο που θα της έκαναν εκεί που θα πήγαινε σκέφτηκε όμως κράτησε την σκέψη φια τον εαυτό του .
Δεν είχε καιρό για χάσιμο . Έπρεπε να κανονίσει τις τελευταίες λεπτομέρειες . Έπρεπε να ξεμπερδεύει και μαζί της .
Άνοιξε την πόρτα του δωματίου πετώντας την έτσι οπως ήταν , γυμνή και αγουροξυπνημένη , στο πάτωμα . Έκανε νόημα σε δυο από τους άντρες τους ου στεκόταν απ έξω να πλησιάσουν και να την πάρουν για να σταλεί εκεί που έπρεπε .
Η κοπέλα σαν να κατάλαβε τι θα συνέβαινε άρχισε να ουρλιάζει , να κλαίει και να τον παρακαλάει να τη ν αφήσει να φύγει , έστω να την κρατούσε εδώ και όχι να την στείλει μακρυά .
Δεν της έδωσε άλλη σημασία . Ήδη τον είχε κουράσει πολύ η συμπεριφορά της . Γύρισε την πλάτη του μπαίνοντας ξανά μέσα στο δωμάτιο . Η πόρτα έκλεισες ίσως του παίρνοντας μαζί της και τις τελευταίες κραυγές αγωνίας του θύματος του .
Ναι ξέρω ο Νίκολας είναι απαίσιος . Είναι .. φυσικά και είναι . Όμως τα πράγματα δνε είναι τόσο απλά όσο φαίνονται . Ποτέ να μην κοιτάζουμε μοβ ότι ν επιφάνεια . Πολλά μπορεί να κρύβονται κάτω από την συμπεριφορά και τις πραξεις κάποιου 😅
Πολύ στην φιλοσοφία το έριξα . Οκ το κόβω τώρα 😂
Μπορεί κάποιος να μου πει ποσό δύσκολο μπορεί να είναι να βάλεις μαι βελόνα σε καπιον και να του πάρεις αίμα ; Και μετά ας το εξηγήσει και στην νοσοκόμα που μου πήρε , γιατί μου χάρισε μια υπέροχη μελάνια και μια πρισμενη φλέβα .
Τελος πάντων το wattpad δεν εμφανίζει τα κεφαλαία αυτής της ιστορίας σε πολλούς . Εάν αντιμετωπίζει κάποιος το ίδιο πρόβλημα και θέλει να διαβάσει το κεφάλαιο ας μου πει να του το στείλω σε προσωπικό μήνυμα ... μαζί με τα προηγούμενα 😅
Μέχρι αύριο ... φιλάκια 😘😘
YOU ARE READING
Femme fatale 2:the return
Romance«Σε εμπιστεύτηκα . Σου έδωσα τα πάντα . Αψηφησα τους γονείς μου γι αυτό . Για να ειμαι μαζί σου . Πίστεψα σε εσένα , σε εμάς , σε αυτό που είχαμε . Γιατί μου το κανεις αυτο ;» Ο άντρας χαμογέλασε πλατιά . Ένα σατανικο χαμόγελο . Ποτέ άλλωτε δεν τον...